Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tiden flyver :(
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 19:14

Hejsa alle !!

Ja der er desværre kun omkring 1 år til at jeg skal sælge mine små dejlige ponyer..snøft

Det er sådan at jeg skal på efterskole og er blevet godt og grundig for stor til dem, men vidste jo at dagen skulle komme..

Ohh kommer til at savne de 2 frække ponyer..

Det er de første jeg har af egen hest, mor og datter, så selvfølgelig ville det være fedt hvis de kunne følges ad, resten af deres dage..

Andre der snart bliver nød til at skælle sig af med sin engel,

eller har prøvet det..?

Er det ikke rigtigt tris..?

I får da lige et billede med at mine små engler

6 årige Madonna..

10 årige Matita

Stine..

Kig forbi og gerne en lille kommentar.

www.hestegalleri.dk/ht...serID=7674

0
0
Svar på denne tråd

yuhu...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 21:04
Er i der..???

Stine..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 21:09

jeg må sige, at jeg også synes det var enormt hårdt da jeg skulle af med min første pony ( den eneste jeg har haft udover den hest jeg har nu ).

det er en underlig situation man står i når man skal sælge sin kære, specielt ikke hvis der går lang tid. det er ikke sjovt at ride rundt på en hest, når man ved den er til salg - ej heller at der slet ikke er nogen, som vil købe den pony, som man selv synes er den bedste i verden. det er meget meget svært.

men så alligevel den dag de ringede og sagde de gerne ville købe den kære pony - så kunne tårene bestemt ikke holdes tilbage og jeg tudede som i et halvt døgn. det værste var dog alligevel da jeg skullegå ind i min ponys trailer og sige farvel, og derefter gå ud og se traileren køre væk. nøj det var virkelige virkelig en hård oplevelse, bestemt ikke noget, som jeg har lyst til at prøve igen - men før eller siden kommer man jo altid til det, når man har en lille hesti

What doesn't kill you, makes you stronger!

Velholdt sort kombi sadel, 16" sælges til 2000 kr.! Interesseret? Skriv til min mail!

noneangel@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd

TineC...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2006 16:10

Jahh..Kan jeg godt forstille mig, glæder mig overhoved heller ikke..Men på den anden side bliver det jo nok spændende og udfordrende at få en ny hest, som også kan lidt mere :)

Men det bliver helt klart en trist dag

Stine..

0
0
Svar på denne tråd

Det tristeste..
Forfatter: 
Dato:  13-06-2006 16:14
Jo, jeg har skam prøvet det for omkring 2 år siden, da jeg passede en lille pony. Men rytteren var overhovedet ikke interesseret for heste, ¨så den blev solgt, det er så trist, men bare rolig du kommer over det. Jeg tænker tit på Dina (hed hun), og nogle gange kommer der en lille tåre ned ad min kind. Så du har min fulde forståelse...

©Welsh Mountain©

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider