Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

DM på Vilhelmsborg-ponygames m.m
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 20:19

Hvem skal til Vilhelmsborg??

Min klub og jeg, skal nemlig derop, da vi deltager i ponygames..(som de eneste på fyn)! -Det kunne bare være sjovt at høre om I også skal derop??

Der er DM i:ponygames, kvadrillie, mix kvadrillie, hestefodbold og meget mere...

Jeg glæder mig nemlig bare SÅ meget..Har aldrig været der før, og har hørt meget godt om det.. 14 dage tilbage... Hihi... Blir snart skør...

så hvis der er nogen der har været der før, så fortæl endelig..

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 20:37

Jeg skal!!!

Hehe skal ride for hold C tror jeg nok!!!

Min klub er RSR 4

0
0
Svar på denne tråd

HEHE..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 20:40

Hvad er hold C?

Er det der hvor en voksen rytter kan ride på pony? Eller der det der hvor ingen før har været til Dm ? Eller er det der hvor der er en eller flere der har været til dm før??

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 20:41

Jeg kommer også, skal ride mix-kvadrille.

Det er 3. gang vi er med, men det er jo første gang det bliver holdt på Vilhelmsborg.

De to foregående år har det været i Odense, det har virkelig været hyggelige weekender. Og weekenderne blev jo ikke ringere af at vi vandt begge år

Helena Hansen

- og det skøre dressurdyr

Medlem af DÅHM Syd

- det er fedt at være klog!

JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006

- Send resultater til mig

Udstyr sælges, se:

www.freewebs.com/teampip

0
0
Svar på denne tråd

Odense
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 20:47

hehe.. jeg har også været i odense(1 gang som deltager men min klub har været der ca. 3-4 gange som deltager)..

Det er smadder hyggeligt.. Min klub kom på en 3. plads sidste år i mix kvadrillie(de var de sorte ryttere fra ringenes herre )

Glæder mig bare meget til Vilhelmsborg-...

0
0
Svar på denne tråd

Fanø Rideklub kommer også
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 21:28

Fra Fanø Rideklub kommer der to ponygames hold et i a og et i c.

Jeg skal også med derop... dog ikke fordi jeg er medlem af klubben, men fordi jeg skal står for at heppekors konkurrencen kommer til at køre...

Vh Louise

Sommerhus på Fanø udlejes... ta hesten med og rid tur på stranden ... se oplysninger på min profil.
0
0
Svar på denne tråd

Er der ikke flere der kommer??
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 14:24
Er der virkelig ikke flere der kommer??
0
0
Svar på denne tråd

Jo da...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 16:01

Vi skal derop - Team Cup

Vi har også været med i Odense før, og sidste år vandt vi også

Hilsen Helle Nørgaard Henriksen fra
Team Nørgaard..
0
0
Svar på denne tråd

MGA DK
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 17:04

Mounted Games Association Danmark smutter også der op i år.. vi kommer og giver et show.. det skal nok blive sjovt.. men har ellers selv deltaget før i tiden med Ballerups ponygames hold et par gange, og har altid haft en sjov weekend... bliver sjovt at komme derhen igen... ;)for dem der ikke ved hvad mounted games går ud på; tag et kig på www.123hemmeside.dk/mounted-games

ved også ballerup stiller op med et hold igen i år..

vi ses..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal med og kigge.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 20:58
Jeg skal op og kigge. Min gamle 3er pony Pinocchio skal starte med hans ejer. Det er i Heste fodbold, jeg glæder mig rigtig meget til at se ham igen. Jeg ved ikke hvad klubben hedder som han starter fra, kun at det er fra Fanø.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 21:21
Skal ikke med i år. men min klub FHSR, skal i ponygames, hestefodbold, og alle mulige forskellige kvadriller... kan ikke huske dem alle.. men de skal afsted med ca.25 heste og ponyer..

Hilsen

Louise
Som der har halvpart på dejlige Luna

Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der.

Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.

0
0
Svar på denne tråd

jeg skal
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 22:33

også til DM og skal deltage i ponygames i afdeling C (afdeling C er den afdeling hvor man både kan ride på hest og være over 16 - man må godt ride på pony også som voksen).

Det er for HES. HES stiller også med et hestefodboldhold og et andet ponygameshold (mener det er afdeling B, er ikke sikker).

Mvh

Charlotte

OS martingal str. full sælges - brugt få gange

Eskadron lammeskindsgrime str. cob sælges, sandfarvet - fejlkøbt, kun prøvet på hesten

2 kombi-dressursadler sælges

Kontakt for nærmere info

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kommer også...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 23:00

Jeg kommer for at kigge på og for at heppe på de besindige HN-heste Jeg har desværre ingen hest med - det lyder ellers hyggeligt med de morgenrideture.

Mvh

Julie Taylor

0
0
Svar på denne tråd

Pinocchio
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 23:12

Hej Line

Pinocchio skal ikke starte hestefodbold, men ponygames afd. A.

Han var kvalificeret i begge discipliner; men hestene må kun deltage i en disciplin til Landsfinalerne, så de måtte jo vælge.

Han var i øvrigt med i showet til dyrskuet i Varde i lørdags, hvor han deltog i ponygames og hesteagility.

Han skulle også have spillet fodbold; men p.g.a. varmen var han blevet for træt, så vi satte en anden ind.

Vh Elisabeth, der også er fra Fanø

Sommerhus på Fanø udlejes - ta' evt. hesten med og rid tur på stranden.
0
0
Svar på denne tråd

Nu er der ikke lang tid igen
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 14:38
JUBII.. Nu er der kun 2 ½ dag til vi skal afsted... er der andre på HN der skal der op..??
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider