Boss, Buller, Bullit, Brandy, Boss, Ruben, Roffe, Ricky, Eddie, Attack, Attila, Master.
He,he sender med en vittighed, så ved du hva han IKKE skal hede! 
Alle som har hund kaller ham "King", "Rex" eller liknende. Jeg kalte min for S.e.x, bare for moroskyld.
Nå er jeg imidlertid ganske flau over å ha S.e.x. Sist jeg hadde S.e.x på kontoret, fikk jeg kjeft av sjefen for å ha spurt frøken Hansen om hva hun mente om S.e.x. Da jeg forsøkte å forklare sjefen at jeg hadde hatt S.e.x siden jeg var elleve, svarte han at jeg var litt av en type.
Da jeg gifte meg og dro på brylluppsreise, tok jeg selvfølgelig hunden med meg.
Jeg sa til resepsjonisten at jeg ønsket et rom for kona og meg, og et rom for S.e.x. Resepsjonisten svarte at alle rommene på hotellet var for S.e.x.
Du misforstår, forsøkte jeg, - S.e.x holder meg våken hele natten. - Meg også,betrodde resepsjonisten meg.
Hunden min angrep en gang en anne hund og jeg gikk rettens vei for å få beholde hunden.
- Ærede dommer, sa jeg, - jeg hadde S.e.x før jeg giftet meg.
- Jeg også repliserte dommeren.
Da fortalte jeg ham at etter at jeg giftet meg ville ikke min kone at vi skulle ha S.e.x lenger. - Samme her sukket
dommeren.
Her om dagen stakk hunden av igjen. Jeg trasket i timesvis i nabostrøket for finne den. En politibil kjørte opp på siden av meg og spurte hva jeg gjorde denne gaten klokken tre om natten.
Jeg leter etter S.e.x, svarte jeg. Politifolkene vekslet blikk og ba meg høflig, men bestemt å ta plass i baksete og bli med på stasjonen.
- Har dere S.e.x på stasjonen? spurte jeg.
Nå er jeg hjemme igjen, etter to dagers varetekt.
Hunden har også kommet hjem etter sin søken etter det annet kjønn..
Forresten har S.e.x i dag skiftet navn til Bob Kåre.