Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

polterabend
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 17:07

Kom med alle jeres brilliante ideer til en sjov polterabend for en pige...

ikke noget med udklædning i babytøj og sælge kys på strøget, men noget sjovt hvor alle deltagerne (ca 8) kan være med...

fyr løs :-)

mvh. Heidi, Hekla, High-Line, High Hope & Marzarin

Stutteri High

Afkom efter Blis DS 5040 efterlyses - send mig en besked, hvis du kender, ejer, har kendt/ejet....

0
0
Svar på denne tråd

hejsan
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 17:19

Jeg har været med til alt muligt... Lidt afhængig af hvordan personen er..

Men her er lidt forslag:

Ko-malkning

Lastbil kørsel

Skovtur

Strandtur (hvor vedkommende skal finde 10 ting i sandet)

Ridetur (knap så sjovt hvis man selv har hest)

pool spil

minigolf

bungeejump

Har også været med til at bruden skulle lave sin egen pizza før hun kunne spise.

Har flere forslag hvis det er... Så bare lige skriv, skal lige tænke mig om.

Mvh.

Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Lege star for en dag og..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 17:51

Indspille en eller flere sange på en CD, i et pladestudie... Det gjorde min moster ... Og CD kom i 2 kopier uden at hun vidste det, og den blev afspillet til festen...

Knus Krestine

-lille hest købes/ evt. lånes m. forkøbsret-

(Rolig, tilredet og pris omkring 15.000 kr)

-Èn for alle, og alle for Baldur!

0
0
Svar på denne tråd

Forslag
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 18:42

Hej Heidi.

Håber det går godt med alle dine søde heste!

Tja, til polteraebnder har jeg prøvet/set:

Indspilning af sange

Golf

Bowling

Karaoke

En restuarant med temaet "Lav din mad før du kan spise den"

"Orienteringsløb" (med poster hvor bruden skulle løse opgaver, i de lokale butikkr, fx bag en kage, bland maling og lav et billede, find en bestemt ret i en bog eller hvad ved jeg - alt skulle bruges om aftenen til middagen)

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 18:44

Den med at indspille en sang er også et hit her. Var til et bryllup, hvor bruden havde været inde i et studie og synge sådan en sang. De andre dansede så, udklædte, rundt i baggrunden. Filmen vises jo så self. til brylluppet

Har også hørt om nogle hvor kvinden var med "mandevennerne" om formiddagen, hvor de så var ude at køre gocart. I mens var manden så ude at ride med "kvindevennerne".

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

<3 Simon Mathew <3

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

polterabend
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 22:01

Da jeg blev gift sidste sommer, havde jeg sagt til mine veninder, at de absolut ikke skulle arrangere alt muligt "åndssvagt". Jeg gad hverken sælge kys, dele blomster ud eller pudse bilruder iført rulleskøjter. Det er rigtig vigtigt, at man lytter til den, som skal være hovedpersonen! I mine øjne handler det ikke om at gøre hende til grin eller udstille hende men om at finde på noget, som hun vil synes er sjovt og vil mindes med glæde. Min polterabend var rigtig hyggelig og stille og rolig. Min datter var på daværende tidspunkt 5 mdr og skulle også med. Og det skulle heller ikke koste en bondegård for tøserne.

Så jeg fik besked på at møde op hos en veninde iført praktisk tøj. Først fik vi et lille glas hvidvin og en halv times hygge. Så kørte vi til et sted, hvor vi red på islændere i en time. Noget jeg hvde ønsket mig længe. Og gosh det var sjovt!! Har ikke siddet på en islænder siden jeg var 17 og nu er jeg 42. Det var for fedt!!

Bagefter kørte vi buggy-cars. Først troede jeg ikke, at jeg ville finde det sjovt men jeg blev klogere. Det var super sjovt!!

Herefter kørte vi ud til stranden, hvor der også er lidt skov og her spiste vi pigernes hjemmelavede lækre sandwiches, kage osv. Det var rigtig rigtig hyggeligt!!! Jeg var hjemme ved 22 tiden tror jeg og det var passende for både min datter (som jo bare sov i barnevognen) og mig.

Så tænk på, hvem det er, I skal lave polterabend for!! Stik en finger i jorden og føl efter, hvad hun vil synes er sjovt.

Rigtig god fornøjlse.

Maria

0
0
Svar på denne tråd

polterabend
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 09:36
Til min venindes polterabend startede vi med at spise brunch, det var rigtig hyggeligt. Så spillede vi quaser/laserskydning. Som paintball, bare med laser i stedet for maling. Det var rigtig skægt. Så tog vi ud i en børnehave vi havde lånt og grillede. Til sidst tog vi i byen. Det var en rigtig hyggelig dag.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 09:46

Min kæreste er til polterabend i dag. De skal sejle rundt i Vejle Fjord, stå på vandski, grille på stranden m.m. Senere på dagen sejler de ud til "Rock under broen".

Noget af det sjoveste jeg har prøvet til polterabend, var en tur på køreteknisk anlæg (det er ikke alle steder, de laver arrangementer til polterabend). Hende der skulle giftes skulle køre en stor bybus rundt på glatbanen, mens alle vi andre sad i bussen. Det var fuldstændig vildt, når den kæmpe bus bare snurrede rundt og rundt, og vi skreg helt vildt. Bagefter kørte vi 3 af gangen med ejeren rundt i hans racerbil på glatbanen - det var det vildeste, jeg har prøvet i mit liv .

Jeg var til polterabend i sidste weekend, hvor der blev lavet et dildoparty - det var MEGET morsomt!!!

Nu med baby Sebastian i armene

- men uden Athene hest

Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd

Kend din veninde!
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 10:21
Og find så på noget ud fra det - det er jo det allerbedste råd nogen kan gi dig ;)

Jeg har eksempler fra to polterabends jeg har været med til:

Randi (Som er til rollespil og øldrikning ;) ) blev bortført i en blockbusterforretning (Hun undrede sig godt nok over at kæresten insisterede på at han ville se film i dundrende solskin ;) ) af hele selskabet og kørt ud til en gokartbane hvor vi havde købt os til en turnering :) Det var vildt skægt - bare fordi man er en flok tøser på tur behøver det jo ikke gå op i spabade og ansigtsbehandlinger vel? ;)

Herefter gik turen til Charlottenlund fort hvor vi allesammen var en tur i vandet og spiste en lækker hjemmebragt picnickurv inden vi tog hjem som vi nu havde lyst til/som transporten passede. Det var vildt hyggeligt og meget underholdende :)

Marlene (Som altid er klar med et lyttende øre og elsker at hygge) ville gerne have en masse tøsehygge derimod - så hun blev kapret derhjemme hvor vi fik lidt at drikke og lidt snacks mens vi gik igang med følgende leg:

Alle havde købt en gave der havde betydning mellem bruden og den pågældende veninde. Bruden skulle derfor forsøge at gætte hvem der var kommet med hvilken pakke og derudfra fortælle den gode historie om hvordan og hvorfor denne gave betyder noget mellem hende og veninden.

Derefter var vi ude og spise på en god restaurant hvor vi havde masser af tid til at hygge os og snakke sammen allesammen. Aftenen sluttede af med midnatsbowling - stille og roligt. I dette scenarie skulle vi nemlig også ud over brudens ønsker tage hensyn til at en af deltagerne var højgravid. (Ja det er hun nu stadigvæk ;) )

Spørg bruden hvad hun kunne tænke sig - det er en god løsning - samtidig kan man med fordel spørge alle dem som bruden gerne vil se om de har gode ideer. Nogen kan jo ha hørt noget fra bruden der kunne give et godt hint til hvad der ville være den perfekte ide :)

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

uha var til mange sidste år
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 13:43

Nr. 1

Bruden blev bortført fra en weekend tur med hendes arbejde.

Turen gik i to minibusser ind til staden hvor vi skulle danse afrikansk dans..

Derefter skulle hun på det lokale pizzaria og smække nogen pizzaer sammen til os..

Vi satte os i en lejet bar og spiste pizza og røg vandpibe.

Dernæst skulle vi alle tegne en nøgen mand.. hi hi... Der stod han så i studie og det hele.

Aftensmaden spiste vi i hendes egen lejlighed hvor andre havde låst sig ind og lavet det lækreste mad.

Nr. 2.

Bruden bortført derhejemme med morgenmad på sengen..

Ud og køre til Skibby og give hende en times lektion i westernridning på en fantastisk dygtig hest.

Ned og spise frokost ved vandet..

Videre på vandski..

Hjem til en af tøserne og spise mexikansk. Hun troede hun var færdig, men op dukkede der to gange square dansere og så skulle vi alle danse ude i haven til kæmpe høl musik og stor latter hos naboerne.

Bitches
have more fun
www.wimp.com/dogscompilation/
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

Gode forslag
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 12:15

Tak for alle jeres gode ideer :-)

Jeg har fået nogle restriktioner af min veninde: Hun vil ikke klædes ud i latterlige kostumer og sælge mærkelige ting på strøget, og hun vil ikke springe faldskærm...

Er ved at få arrangeret at hente hende i helikopter, og så skal vi ud at ride islændere i et lækkert naturområde - overvejer Møn, med mindre der er nogen af jer der kender til noget langs Roskilde Fjord?

Vi vil så spise frokost i det grønne i forbindelse med ridningen...

Jeg var inde at se Thor i Dyrehaven sammen med hende i går, og der sukkede hun vildt efter at komme en ordentlig tur i skoven (hun er inkarneret dressurtante), og synes vi snart skulle på bakken, så det var måske en oplagt mulighed...

Det er altid sjovt at høre andres erfaringer, så man kan får lidt inspiration...

Vicky: Jo, tak det går skam fint - de "små" gror som ukrudt, og er mægtig søde og meget tillidsfulde :-) Læste lige på din præs - ser også ud til at gå godt med dig :-)

Stutteri High

Afkom efter Blis DS 5040 efterlyses - send mig en besked, hvis du kender, ejer, har kendt/ejet....

0
0
Svar på denne tråd

For et par
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 12:39

år siden da min søster blev gift, startede vi med, at hun blev hentet i hestevogn trukket af et æsel. Hun var iført hvide ridebukser og rød jakke samt ridehjelm & støvler (min søster HADER heste, så hun frygtede jo det værste). Hun blev kørt fra Nivå havn, hvor hun bor til Mikkelborg, hvor vi ventede med en dejlig frokost. Vi havde alle en ret med hver til x antal personer.

Dernæst gik turen til Dyrehavsbakken, hvor vi var ude i en 5 kamp (fodbold, dart, bueskydning, og de sidste 2 ting kan jeg ikke lige huske), og det var s... skægt. Efter 5 kampen, gik vi ud for, at få noget at drikke, og valgte sæ'følgelig et sted, hvor hun kunne komme op og synge.

De fleste spillesteder på bakken, er med på ideen, hvis man bare kontakter dem i forevejen.

Vi forlod dog bakken sidst på eftermiddagen, da vi skulle være i Rødovre kl. 17.30 til mavedans. Derefter tog i til Store Kongensgade og spiste aftensmad. Vi sluttede med en dejlig bytur i det muntre natteliv i bl.a. Nyhavn.

Man kan evt. ringe til Bakkens information. De har en masse foreslag til aktiviteter, nogle inkluderet madkurv, til at tage med i skoven.

God fornøjelse.

Hilsen

Mumse

0
0
Svar på denne tråd

leje heste
Forfatter: 
Dato:  13-06-2006 14:17

Er der nogen af jer der kender et sted man kan leje ca 10 heste til en ridetur i naturskønne områder langs Roskilde Fjord? Det må gerne være islændere...

Takker for alle de gode ideer :-)

Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider