Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ingen mens., normalt?
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 15:46

Jeg skulle have haft min mens i går, det plejer at komme i løbet af torsdagen, ved 14 tiden eller sådan noget. I dag fredag kl. 16 er der stadig intet tegn på noget der bare er lidt rødt... Er jeg gravid? Eller kan det bare være der er gået koks i systemet, eller sådan noget???

Alle mine p-piller er væk (de stoppede i søndags)... Jeg var sammen med min kæreste onsdag (og tidligere), men har i dag taget en fortrydelsespille, selvom det ikke burde være nødvendigt...(?)

SUK... Please sig til mig at det er normalt at systemet går i udu?

0
0
Svar på denne tråd

Ja sagtends
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 15:50

Jo mere nervøs du er jo mere kan det rykke sig.. Ingen problemer.. Min kan sagtens rykke sig 5 dage hvis jeg er nervøs for om jeg skulle være blevet gravid.

Nej, fortrydelsespille burde ikke have været nødvændigt, ville jeg mene...

Hvis du har det bedre, så tag en test. Måske kan den få dig til at slappe lidt af?!

0
0
Svar på denne tråd

vil en test
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 15:53
allerede kunne vise noget NU? Det er vel højst 26 dage siden.. Det tør jeg ikke, men kommer det ikke på mandag bliver jeg nok nødt til det. Lægen sagde de også kunne se det i urinen. -Selvom jeg synes det er tidligt (hvis det er pga. i onsdags).
0
0
Svar på denne tråd

Tror..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 15:56

.. jeg tror altsår ikke du skal være nervøs over om det er sket i onsdags, det tror jeg ville være for tidligt hvis din krop allerede reageret når det kun er 2 dage siden...

0
0
Svar på denne tråd

Bum bumm...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 16:01

En fortrydelsespille sætter i hvert fald systemet temmeligt meget i udu (ødelægger din cyklus). Mon ikke det er derfor?

...men på den anden side, så fremprovokerer en fortrydelsespille jo mens?

Det klinger :D

... Ej at forglemme smukke Plethest ...

0
0
Svar på denne tråd

Tine M
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 16:03

Tine M, jeg kender "mange" der har taget fortrydelsespiller. Hos ingen af dem har det fremprovokeret mens så vidt jeg ved?! Bare lidt kvalme og ondt i maven.

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 16:06

slap helt af min kan også godt udskyde sig en dag eller to... så tag den roligt slap af for som der bliver sagt oven over er mens en sær ting der bliver væk hvis man er nervøs for om den ikke kommer...

og hvad er det værste der kan ske? selvfølgelig er du ikke gravid... hvis du har taget p-pillerne som du skal er du da ikke gravid vel...

Carina.

Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder.

Surprise- Min smukke ponyblanding.

0
0
Svar på denne tråd

Aber rabarber..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 16:13
Jeg oplevede bare, at en fortrydelsespille satte helt kuk i min cyklus... har så aldrig taget p-piller. Den fremprovokerede en mens med det samme, selvom det slet ikke var tid ... og den næste kom også alt for hurtigt efter den første.

Det klinger :D

... Ej at forglemme smukke Plethest ...

0
0
Svar på denne tråd

Nå okay
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 16:38

Tine M, måske er det forskelligt?!

0
0
Svar på denne tråd

he4phey
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 08:02

tror jeg dengang jeg tog fortrydelses pille gjorde det intet ved min cyklus

Carina.

0
0
Svar på denne tråd

jumpingGirl
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 16:57

der er indtet at være bange for lige nu, men hvis det stadig ikke er kommet om en uge så til lægen med dig så kan han nok svare dig på hvorfor.

men nej en test vil ikke vise det når der ikke er gået længre tid, der skal først gå mindst to uger og der er den ikke en gang sikke, den kan vise du ikke er gravid men men hvor man for sent at man var gravid.

men håber det gir dig svar på dit spørsmål.

hilsen laica

vejen der ikke starter i hjertet ender blindt

0
0
Svar på denne tråd

Jo mere...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 17:15

... du går og bekymrer dig, jo mere vil din mens udskyde sig. Prøv at lade vær med at gå og tænke på om du er gravid, vent nogle dage, og se om det ikke skulle dukke op.

Lige en rettelse surprice.. Man hører altså om nogle der er blevet gravide, selv om de har taget alle pillerne som de skal. Så det kan altså godt lade sig gøre.

Cathrine vs. Zeppelin

Arabere ER det bedste!!

0
0
Svar på denne tråd

cathrineb
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 23:48

er jeg godt klar over kender en veninde der har fået abort mens hun var på p-piller men der var jo ingen grund til at gøre hende mere bekymret vel...

Carina.

0
0
Svar på denne tråd

rolig rolig
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 21:57
det hele kan sagtens vente en dags tid, også selvom du er på piller. Jeg har taget p piller i mange år og det sker sommetider at min mens er en dag elelr 4 forsinket så ingen panik. Ved at gå og frygte udskiller du hormoner der kan stoppe det hele lidt..så læn dig tilbage og se tiden an en dag elelr 3. og går det ikke som du ønsker så tag en test og se hvad den siger. held og lykke...

har fundet drømmehesten...han er bare dejlig!!!

0
0
Svar på denne tråd

Nu vi er der ved
Forfatter: 
Dato:  14-06-2006 11:49
Jeg tog nødprævention sidste torsdag efter en tåbelig omgang uden beskyttelse. Jeg har idag fået mens, selvom jeg faktisk havde det for 8-9 dage siden - så jeg tror altså også at fortrydelsespillen fremprovokerer mens, ihvertfald på mig. Og Tine, hvor er det skønt at høre det også gik sådan ved dig

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

2-års fjordhingst sælges - ekstrem velgående!

0
0
Svar på denne tråd

stress rykker på det
Forfatter: 
Dato:  14-06-2006 13:20

Som de andre skriver kan stress og bekymringer sagtens sætte gevaldig rod i det hele (ligesom jeg vil tro fortrydelsespillen kan). Så vidt jeg har forstået kan du tage en graviditetstest allerede dagen efter du planmæssigt skulle have haft din menstruation.

MH Nana

0
0
Svar på denne tråd

Sakset fra netdoktor
Forfatter: 
Dato:  14-06-2006 13:26

Har fortrydelsespiller bivirkninger?

Man kan opleve brystspænding, kvalme, opkastninger, hovedpine og måske blødning. Husk at gentage behandlingen, hvis du kaster op inden for tre timer. Nødprævention fører ofte til blødningsuregelmæssighed, så menstruationen kommer for tidligt eller for sent. Hvis du gentager brugen i samme periode, øges denne risiko yderligere. Ved blødningsuregelmæssighed - specielt hvis blødningen udebliver - skal du kontakte din læge med henblik på undersøgelse for at udelukke graviditet.

Så jo fortrydelsespiller kan sagtens påvirke cyklus.

Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider