|
|
| Tekniske opdateringer på Heste-Nettet |
|
|
Vi indleder idag en række tekniske ændringer på Heste-Nettet. Ændringerne skal tilsammen skabe det tekniske grundlag for næste generation af Heste-Nettet. Mange af ændringerne har til formål at øge sikkerheden for brugerne ved at mindske risikoen for snyd og misforståelser samt gøre det lettere for brugerne at opdage når det sker.
Fra idag er det således muligt at holde øje med hvor og hvornår der er blevet logget ind på ens profil, samt hvor der er oprettet "auto-login" (tidl. "Gem login") på profilen. Har du glemt et "Auto-login" på skolen eller arbejdet, kan du også slette det hjemmefra. Se punktet "Aktivitet" under "Dit HN" eller i login-boksen, når du er logget ind. OBS: "Auto-login" slettes fremover automatisk, hvis det ikke har været benyttet i 7 døgn.
Herefter vil der følge flere andre ændringer som f.eks. sikret (krypteret) overførsel af personlige oplysninger som login, beskedcenter m.m.
Vi introducerer også mulighed for brug af SMS og billedbeskeder. I første omgang nogle simple funktioner, som til efteråret vil blive udvidet på basis af brugernes idéer og ønsker.
Senere på sommeren følger en helt ny brugeroprettelse hvor også eksisterende brugere vil blive bedt om at opdatere deres profil.
Henrik (Heste-Nettet)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg kan ikke logge ind når jeg bruger Mozilla Firefox, som jeg normalt bruger. Den siger bare der er en fejl. Men når jeg bruger Internet Explorer kan jeg godt logge ind. 
Simone - Med parten Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 5 kr. pr. billed, se evt tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Simi: jeg bruger også Mozilla Firefox, men jeg har ingen problemer 
Camilse og Looksen
Vil du være med til at bestemme hvem der skal vinde den store FOTOKONKURRENCE? Så se mere her www.camilse.dk
Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Simi: har du JavaScript?
Jeg bruger mozilla firefox og jeg kan godt logge ind uden problemer..
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan også |
|
|
fint logge ind i både Mozilla og IE. Det sjove er så, at der, når jeg logger ind i IE, står under mine Aktiviteter, at jeg kører Mozilla 4.0. Når jeg logger ind i Mozilla, står der at jeg kører Mozilla 5.0, hvilket er ganske rigtigt. Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Når jeg prøver at gå ind under der forskellige brugere kan jeg godt logge ind. Agent007: Det ved jeg ikke om jeg har, hvordan finder jeg ud af det?
Simone - Med parten Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 5 kr. pr. billed, se evt tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jean og Mozilla |
|
|
... ud for Mozilla 4.0 skulle der gerne også stå (i parantes) MSIE 6 eller lignende.
Det skyldes at Internet Explorer har udgangspunkt i en ældre udgave af Mozilla browseren, mens Firefox er baseret på en nyere.
Henrik (Heste-Nettet)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Åh, så var det derfor |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
10-06-2006 01:18 |
|
Jeg ikke kunne logge på automatisk i dag? Men Log ud-knappen er godt nok blevet grim. Den klæder sørme ikke lay-outet.
Mvh xtiny ---
< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
--- <t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan? bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Hmm... jeg har som det er skrevet ovenover, men den slår alligevel autolog fra, hver gang jeg kommer ind på siden,,,
Camilse og Looksen
Vil du være med til at bestemme hvem der skal vinde den store FOTOKONKURRENCE? Så se mere her www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har problemer |
HHansen |
10-06-2006 10:53 |
|
Jeg bliver logget af igen og igen... Kan ikke længere stå logget inde i timevis - og når jeg så logger på igen så oplever jeg underligheder: Når jeg trykker på Back knappen, så kommer den og siger at siden er expired, og når jeg så trykker refresh får jeg at vide at det kan den ikke uden at gensende indholdet. Så skal jeg sige retry til det... Det er sgi da p...irriterende! Sådan var den ALDRIG i gamle dage. Håber det bliver rettet.
Mvh
-Helle ** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som HHansen... |
Mette J |
10-06-2006 13:05 |
|
..har jeg også lige oplevet, at blive logget af.. Jeg startede på et indlæg (hvor jeg var logget automatisk ind) - så skulle jeg lige i kælderen.. Der gik vel 10 min.. Jeg kommer tilbage og skriver indlæget færdigt - og da jeg trykker "vis" får jeg at vide, at jeg skal være logget ind.. Hmm .. Dvs. jeg er blevet smidt af, fordi jeg ikke har skrevet i indlægget i 10 min.. Øv.. Og indlægget var forsvundet.. Træls! Og så skulle jeg logge ind igen og aktivere "automatisk log-in" igen..
Mvh Mette.. ******************** www.newforest.dk *************************** Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg klikkede ind på denne tråd, og fandt så ud af at jeg igen var logget af... Jeg troede først at det var på grund af at jeg har en IP-adresse som ændre sig en gang imellem, men den har været den samme de sidste mange gange jeg har sat den til autologin...
Camilse og Looksen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og selvom jeg |
|
|
vælger autologin kan jeg under aktivítet se at den skriver det som at jeg ikke har valgt autologin 
Camilse og Looksen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Simi: jeg ved ikke om det har nogen betydning men du kan se inden under Aktivitet under log in/ log ud knab... Der kan du gå ind og se hvad din pc har af forskellige ting.. camilse og Looksen : har den ændret sig..? lyder mærkeligt.. .. I starten inden det her auto login kunne jeg ikke sige gem login.. lige meget hvor mange gang jeg taste mit password.. :S Men den her har kun drillet én gang og nu er den bare logget in når jeg kommer ind..
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg kan ikke gemme mit login  ville jeg ellers øsnke at jeg kunne
- Jeanette oO(Kiwie og Pilgrim <3) Engang Knabstrupper, altid Knabstrupper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| problemer... |
Trine - Tika og Freja |
12-06-2006 12:48 |
|
Jeg har også problemer med mit login, selv om jeg logger ind og så skriver et indlæg, så skriver den at jeg ikke er logget ind.. Nogle gange hopper den over på min søsters login, selv om jeg er logget ind med mit eget så lige pludselig så står der llwa_tika ude i hjørnet, istedet for Tika_Trine... ingen af os har auto login...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søgefunktionen |
Lilar |
12-06-2006 18:31 |
|
Når man bruger søgefunktionen, så begrænser den svarene til 200. Det er lidt irriterende når man søger efter 23 for at finde ældre tråde om et bestemt emne. Kan det ikke laves så man stadig kan søge længere tilbage?? Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Nu med hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/LindaVL/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Lilar: Jeg VED at det belaster serveren, og vil gøre hn langsommere, specielt grunden til at det bliver langsommere ved jeg ikke.. eller rettere det bliver svært at forklare, også når jeg ikke er 100% sikker... Trine - Tika og Freja: hvad bruger du? mozilla firefox eller internet eksplorer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Agent007 |
Lilar |
13-06-2006 11:27 |
|
Ja serveren blvier belastet så HN bliver langsommere - men førhen har man altid kunnet søge langt tilbage efter kl 23 og før kl 8, men det kan man ikke mere, da søgeresultatet automatisk blvier begrænset til 200. Det synes jeg er lidt irriterende, hvis der er noget bestemt man leder efter. Linda.
Mor til Freja - født 20/4-06. *** Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb. Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben. *** Nu med hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/LindaVL/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Lilar: Nårrh.. tror jeg har misforstået dig..  Troede du var irriteret over at man kun kunne søge efter 23.00 Okay nu er jeg med..  sorry.. hmm det er da egentlig dårligt, det vil sige at man ikke kan finde den tråd, hvis man ikke ved hvem forfatteren er?.. puha, så skal man jo til at huske.. :/ troede at der var frit slaw, efter 23, altså man fik ALLE svar op.. hmm hvornår har de rettet det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit auto login |
|
|
virker heller ikke... Mvh Line
1'er pony udlånes til selskab - se præsentation Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvordan? |
Trine - Tika og Freja |
13-06-2006 22:09 |
|
Hvordan finder jeg ud af hvad jeg bruger?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| auto login |
bimsemor |
14-06-2006 08:46 |
|
Virker stadig ikke hvergang. Smadder irriterende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Agent 007 |
Lilar |
14-06-2006 11:46 |
|
Ja det er nemlig irriterende! hvis man så kan huske hvem der har skrevet det, så får man ingen svar hvis vedkommende har skrevet mere end 200 indlæg siden (altså efter det indlæg man leder efter). Hvornår de har rettet det ved jeg ikke, men det er vist kommet samtidigt med det andet nye. Linda.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Jeg bliver også hele tiden smidt af. Og når jeg laver auto-login virker den heller ikke for mig næste gang jeg skal på hn...?
Med venlig hilsen, Maria Lykkegaard. >>Medlem af "smårytternes" klub<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og det begynder |
HHansen |
15-06-2006 13:58 |
|
også at irritere mig at man ikke i det mindste vender tilbage fra Heste-Nettets side, og fortæller os at man nu er klar over der er problemer, og at der arbejdes på at løse dem... Virker som om de er ligeglade når man intet hører...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja - det... |
Mette J |
15-06-2006 16:37 |
|
..oplever jeg også! 1. Bliver smidt af  2. Begrænsning på 200, når man søger - hvorfor? 3. Hvor er "eksakt sætning" blevet af, når man vil søge?
Mvh Mette.. ******************** www.newforest.dk *************************** Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som skrevet I starten .. |
|
|
... af denne tråd skyldes "problemet" at vi nu ønsker at højne sikkerheden ved brug af Heste-Nettet på forskellige måder. Vi har desværre adskillige gange oplevet at den hidtidige sikkerhed har været omgået, så brugere har oplevet at komme ind på andres brugeres profiler og læse deres beskeder. Og jo større et site bliver, jo "sjovere" er det at beskæftige sig med for visse "it-kyndige". Ét af elementerne i den øgede sikkerhed er at låse login'et til en bestemt IP-adresse. Det er også et krav i den kommende procedure for login til offentlige webportaler i Danmark. Ved at kikke under linket Aktivitet i login-boksen (når man er logget ind) kan man let selv se hvordan ens IP-adresse er skiftet fra login til login. Skifter internetudbyderen IP-adresse mens man aktivt benytter et login låst til en bestemt IP-adresse vil man altså opleve at blive smidt af. Skifter internetudbyderen IP-adresse, mens man holder pause fra sin PC, kan man ikke bruge sit faste autologin og må trykke på "Login" knappen igen. Vi kan lave forskellige ting for at komme udenom disse problemer med internetudbyderne. I det første tilfælde som er det klart mest irriterende kan det medføre et lavere sikkerhedsniveau. I det andet tilfælde, hvor ulempen er ret begrænset (brug af login-knappen), vil vi absolut fraråde at gå på kompromis med sikkerheden Vi kan dog også forsøge at få Heste-Nettet til at snyde udbyderne, så de ikke opdager at brugeren holder pause fra PC'en eller grubler længe over et indlæg. Det sidste er imidlertid ikke smart, hvis brugeren benytter en gammeldags forbindelse med minuttakst. Der er derfor en del forskellige hensyn at tage, men på basis af erfaringerne fra den sidste uge vil vi nu gå igang med en opdatering. Det ny login-system og opdateringen af søgefunktionen har vist sig at spare gevaldigt på belastningen af vores servere. Så snart vi har login-systemet helt på plads, vil der derfor kunne åbnes en del mere for søgefunktionen. Mvh, Henrik, Heste-Nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... Fast IP |
xtiny |
15-06-2006 18:09 |
|
Jeg har fast IP, men jeg oplever, at jeg skal logge på flere gange dagligt, jeg bliver "hægtet af" og skal logge på igen.
Det er altså ikke noget, der plejer at ske for mig, men siden opdateringen sker det meget ofte. Jeg bruger browserens (Mozilla Firefox) funktion med at huske password og navn ved login.
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine, det kunne være .. |
|
|
... hvis du ikke har sat mærke i feltet "Autologin" og derefter udfyldt kodeord igen i det grå midterfelt for at bekræfte det.
Jeg kan nemlig ikke se at du har lavet forsøg på "Autologin". Eller du har måske slettet dem igen?
Alle brugere har nemlig fået slettet deres gamle "gemt" login i forbindelse med ændringerne.
Hvis du logger ud ved at trykke på "Log Ud" knappen slettes "Autologin" også. Men sådan har det altid været.
Mvh, Henrik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ehm... |
Thine |
15-06-2006 23:20 |
|
Ehm Henrik, Hvordan skal man så logge af, hvis man gerne vil ha autologin? Blir helt forvirret :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis man vil have ... |
|
|
... autologin til at fortsætte, skal man bare lukke sin browser og/eller slukke sin PC. Så husker systemet at du var logget ind, da der blev lukket ned og at du derfor skal logges på automatisk, når du åbner Heste-Nettet næste gang.
Logger man derimod ud med "Log Ud" funktionen betyder det at man ER logget ud - også efter at man genstarter sin PC og browser.
Sådan har det faktisk altid fungeret.
Mvh, Henrik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay- jamen så blev jeg klogere |
xtiny |
16-06-2006 11:03 |
|
Jeg undrede mig også over, at auto-login ikke virkede, men jeg har så også logget af.  Det er lidt tidligt endnu, at sige om det kører mere stabilt med auto-login, det ser sådan ud indtil videre. (Og så kunne jeg pludselig ikke huske mit password, det har jeg jo browseren til...  )
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| log af/på |
bimsemor |
16-06-2006 14:21 |
|
Jeg har fast Ip adresse og jeg logger ikke ud, men bliver smidt af næsten hver gang. Senest hvor jeg havde logget på og igen sat x ved autologin og skrevet kodeord. Jeg havde skrevet et lang indlæg og da jeg ville sende det var jeg smidt af. Det er sgu noget Hø 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bimsemor ... |
|
|
... hvis du kikker under linket "Aktivitet" i login-boksen (når du er logget ind), vil du opdage at du IKKE har fast IP-adresse (hvis du ellers har logget ind fra samme sted / PC)
Hvis du skulle "miste" forbindelsen som beskrevet, kan du iøvrigt normalt genfinde dit indlæg ved at benytte "Tilbage"-knappen i din browser.
Mvh, Henrik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ipadresser |
bimsemor |
16-06-2006 18:40 |
|
Muligt men jeg har aldrig haft de her problemer før og det er da træls, hver gang at skulle logge ind. Og Nej jeg kunne ikke bruge tilbage knappen..det prøvede jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| teknik |
bimsemor |
16-06-2006 19:13 |
|
Desuden har jeg de sidste 3 gange jeg har været på iaften brugt samme ipadresse og er alligevel blevet kastet af til trods for autologin... Så den holder altså ikke helt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men hos |
xtiny |
16-06-2006 20:03 |
|
Mig virker det, jeg bliver ikke hægtet af mere.  Bimsemor: Prøv at slette dine cookies, og lav så et auto-login. Det kan være fordi, din maskine benytter en cookie, der er expired.
Mvh xtiny ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåårh! |
Thine |
16-06-2006 21:17 |
|
Nåårh! Nu blev jeg da lidt klogere! Håhå.. Mange tak for det Henrik  //Mig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Samme her, bimsemor |
Randi Grønbæk |
16-06-2006 21:39 |
|
Så er vi to i samme båd - ustabil autologin, smidt af i tide og utide og tilbageknappen ude af stand til at genfinde det lange indlæg 
Venlig hilsen Randi G. Mors hest er bedst (Anne-Katrine, 4 år)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilbageknappen |
xtiny |
16-06-2006 21:48 |
|
Har altid kørt ustabilt hos mig. Jeg kan dog oftest "redde" indlæg, men er jeg gået ind på en lang tråd på side 2 (Ældre indlæg), så virker den ikke. Men jeg får også underlige skrivebokse og grå felter midt i teksten, der dog forsvinder ved refresh. Det er siden, den nye editor blev implementeret. 
Mvh xtiny ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har ... |
Mette J |
17-06-2006 11:30 |
|
..også prøvet det samme som Bimsemor.. Og jeg kan ikke trykke tilbage og få det skrevne indlæg frem igen.. Kun hvis jeg har nået at trykke "vis".. Men ellers kommer der kun en tom boks frem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grrr... |
taina |
18-06-2006 22:14 |
|
Jeg bruger så ikke auto-login, så jeg logger på, når jeg går ind på siden. Jeg bliver også logget af - som regel når jeg har skrevet et laaangt indlæg og trykker godkend. Det virker som om, der er en eller anden timer, der logger af, når der ikke har været aktivitet et stykke tid - kan man ikke slå den fra, for det er godt nok irriterende  Jeg er ved at lære mig selv at bruge control c, inden jeg trykker send - men det er vel ikke meningen? mvh. tina
Medlem af den sønderjyske afdeling af DÅHM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| log af |
bimsemor |
22-06-2006 17:12 |
|
Nu gider jeg snart ikke mere. De sidste 3 gange er jeg blevet smidt af og alle 3 gange har jeg brugt den samme ip adresse... Hvad F... sker der. I må da kunne få det ordnet så det ikke bliver ved med at smide os af.. Det er for træls det her. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| auto login |
bimsemor |
26-06-2006 08:15 |
|
Når jeg går ind i aktivitet kan jeg se en liste over tider hvor jeg ikke har valgt autologin... Dette passer ikke, da jeg vælger autologin og hver gang bliver bedt om at gentage kodeord .. Hvad sker der
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fast IP |
Lea(Tasha) |
27-06-2006 17:49 |
|
Jeg har fast IP og kan ikke oprette auto log-in. Har slettet cookies. Kære HN - hvad kan det skyldes? Og bliver det fixet?
Lea Hvor voldelig handling ta'r fat, der standser kunsten brat!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og jeg forsøger |
HHansen |
28-06-2006 14:15 |
|
igen og igen at oprette autologin fordi jeg er træt af at blive smidt af hele tiden. Desværre kan HN åbenbart ikke håndtere at det er en bærbar computer som logger på forskellige steder og dermed med forskellig IP.. Så nogen gange lykkes det i et par dage at have autologin, f.eks fra hjemmet - men så virker det ikke på arbejde, selvom jeg taster password ind igen og igen og forsøger at tilmelde. Pludselig skifter den så - så kan det virke på arbejde men ikke hjemme  Det er jævnt irriterende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En opdatering er på vej ... |
|
|
... der vil løse
1. HHansen's og andres problem med skift mellem flere faste IP-adresser.
samt
2. problemer med skift af IP-adresse ved manglende aktivitet på internetforbindelsen, f.eks. laaangvarig grublen over indlæg, madlavning, børneputning eller andet.
Vi tror at dette vil løse hovedparten af de problemer vi har hørt om. Hvis der imidlertid efter opdateringen stadig er uacceptabelt mange brugere med login-problemer overvejer vi at indføre mulighed for ukritisk autologin mod at den enkelte bruger aktivt accepterer det hermed forbundne reducerede sikkerhedsniveau. Det er dog en løsning vi helst vil undgå.
Henrik (HN)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan så |
Lea(Tasha) |
29-06-2006 09:44 |
|
...regne ud, at den løsning ikke vil afhjælpe mit problem 
Lea Hvor voldelig handling ta'r fat, der standser kunsten brat!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mystisk... |
Mette J |
02-07-2006 14:52 |
|
Jeg har HN som startside.. Hvis jeg åbner to vinduer med det samme, så virker auto log in kun i det ene vindue.. Hvis jeg kun åbner et, så virker det fint.. Hvad går galt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil I... |
Mette J |
04-07-2006 15:59 |
|
..ikke svare? Eller har I ikke et svar? For så kan I da lige så godt fjerne denne overskrift  Eller hvornår finder opdateringen sted?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bliver |
Kirsten (haflinger) |
04-07-2006 20:11 |
|
stadig logget af flere gange dagligt,(selvom jeg har autologin), logger så "troligt på igen, slår auto login til og næste gang jeg skal læse lidt med på HN, er jeg atter logget ud. Jeg har slettet cookies (som i anbefalede), har heller ikke hjulpet. Det sjove er at da i lige lavede opdateringer, fungerede det hele perfekt, det er først de sidste 3-4 dage jeg er begyndt at blive logget af igen.
Kærligst Kirsten Nu med ny Main Coon baby 
Af skade bliver man klog, men sjældent rig. Nu med hjemmeside  Drejgården
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Der er nu lavet følgende ændringer til login-styringen. Af forskellige årsager ikke helt som forklaret ovenfor, men istedet således: 1. Mulighed for valg af "Lav Sikkerhed" (= gammeldags sikkerhed), hvor man kan forblive logget ind uanset hvordan ens IP-adresse ændrer sig. Standard-indstillingen er "Normal Sikkerhed", så man skal selv rette niveauet under "Aktivitet", hvis man har problemer. 2. Mulighed for samtidigt "Auto log-ind" på flere IP-adresser. (Anbefales fremfor "Lav Sikkerhed" ved skift mellem få IP-adresser, f.eks. ved bærbare, der benyttes flere steder) 3. Hvis man har valgt "Normal Sikkerhed" (= standardindstilling) og bliver smidt af ved IP-skift, får man en advarsel med link til problemløsningssiden, der samtidig er opdateret med en forklaring på problemet og de muligheder, man har for at løse/omgå det (punkt C2). 4. Lidt rafinementer på aktivitetssiden. Mvh, Henrik, Heste-Nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opdateringer |
|
|
Når jeg besvarer et indlæg plejer der at være en masse muligheder mht tekst, type, billeder, links etc etc... Lige nu er der ABSOLUT ingenting udover en boks med mit navn, min mail og overskrift??? Er det pga opdat. eller sker der bare et eller andet sært for min computer??
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|