Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 virus på HN??
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 08:59

Jeg ved ikke om det er vores nye windows der går amok eller om det er HN, men jeg får konstant, og jeg mener hver gang jeg skifter side herinde, en meddelelse om virus eller spy ware!


Er det bare mig? Eller er i andre også ret hårdt ramt?

Vi fik nyt windows på igår så det kan jo også være en fejl på det, men det ville bare komme bag på mig.


Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke noget her...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 09:06
Det kan ikke have noget at gøre med de opdateringer HN er ved at lave (se toppen af forsiden)


Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Tremmeseng med hæve/sænke side købes. Hvid - max pris 500 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 christel
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 09:08

jeg sad også lige og vurderede om det kunne være det min pc reagere på.

Det er bare mega provokerende for jeg aner ikke hvordan jeg skal slå den alarm funktion fra, så det popper konstant op...og når jeg er hurtig snakker vi 4-5 pop ups på en gang!


Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan du forklare ...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 09:28
... hvordan fejlmeddelelserne på din PC ser ud.

Allerhelst ved at sende et screenshot i en mail til support@heste-nettet.dk

Men ellers skrive teksten af og indsætte den enten her i tråden eller i en mail.

Henrik (Heste-Nettet)
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg forsøger,...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 09:30

jeg kan ikke finde ud af screen shoots, men jeg har nu læst der står noget med et active-x komponent.

Jeg kan desværre ej heller kopiere teksten...


Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil tro ...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 10:24
... at det er fordi du endnu ikke har fået installeret Flash Player fra Adobe. Den benyttes på et meget stort antal websites til at lave "animationer". På Heste-Nettet er det nogle af annoncerne, der benytter den.

Du kan hente den på Adobes hjemmeside . Husk at fjerne krydset ud for "Yahoo Toolbar" for ikke at få den installeret også.

Henrik (Heste-Nettet)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Screenshot
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 10:25

Du trykker på tasten "print scrn" - herefter trykker du ctrl + c - og indsætter det i et word dokument eller indsætter det direkte i mailen til hestenettet ved at trykke ctrl + v :)




/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke virus.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 10:26

Det er ikke virus, det er blot ytringfriheden som skaber problemer.





>> Man har kun det skæg man sidder på <<


"Den som ikke reagerer - accepterer."


>>Hvor er Nitte?<<






0
0
Svar på denne tråd
 
 aha!!!
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 10:29

se jeg lærer noget hver dag.

Jeg tror kæresten for æren når han kómmer hjem. -Det er trods alt ham der har købt nyt windows og slettet hele pcén.


Forresten det nye windows er mega fedt. -Jeg sad og så hingstekåringen på fjernsynet igår oi en utrolig god kvalitet!! og så bedre lyd end på computeren...så kæresten er allerede tilgivet sit nyeste køb.


Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 er det...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 11:38

er det det nye system som windows købte af Longhorn???


det skulle da ikke være i handlen før til efteråret fik jeg at vide og hvis det er det må det da være beta versionen som der stadig er fejl på..




~ Shetter ~
&
Team Øgle
---------
Øgle, Øgle, Øgle ;-D
---------
0
0
Svar på denne tråd
 
 shetter...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 11:40

jeg mener, og nu skal jeg ikke hænges op på det, at det hedder noget i stil med windows xp media center edition.

Min dejlige kæreste ville nemlig ominstallere computeren...men han kunne ikke finde sin originale windows cd, så konen her, hun tvang ham til at købe et nyt, da jeg ikke vil have et kopi program liggende.


Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 henrik...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 08:00

jeg har nu forgæves forsøgt med min kærestes hjælp at få de pop ups væk inkl forsøgt at installere det program du henviser til..men nej!


Er der nogle der har nogle andre ideer?


Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 08:19

måske være at sikekrhedsniveauet i IE driller. Hvis du bruger alm. internet explorer kunne du måske gå op i funktioner-> internetindstillinger. Gå ind under fanen "Sikkerhed" og marker "internet". Klik på "brugerdefineret niveau" og vælg "mellem" under "nulstil indstillinger".

En anden ting er hvis I allerede har fået virus. Har I husket at installere et virusprogram før pcen blev sat til nettet? Hvilke sikkerhedsprogrammer er der på den (virusprogram, firewall, spywareprogrammer)?



Se min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved at
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 08:31

min kæreste har installeret vores virus program inden vi kom på nettet.

Vi har tdc´s sikkerhedspakke.

Jeg prøver dit andet råd.


Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stadig opdateringer??
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 10:46
I gang på HN - eller er i bare trætte af mig og det er derfor jeg hele tiden bliver "smidt af?"


Christel
Den 30. april 2006 mistede vi vores dejlige hoppe,Luna,og hendes føl. Hvil i fred.

Tremmeseng med hæve/sænke side købes. Hvid - max pris 500 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider