kan få sig selv til at sælge sin hest...tiden er snart på sit højeste med køb/salg af heste,hunde osv og jeg har da set på mange af dem her inde og det kribler og krabler efter flere meeen jeg har 2 heste, lige nok for mig og min pung

...men tænk hvis jeg skulle sælge en af dem, det kan jeg bare ikke. Hvor ender de og trives de osv.Jeg har lært hjemme fra, at når man køber et dyr så har du også det indtil det virkelig brander på ellers...Er jeg den eneste der ikke kan bryde dette bånd til 2 elsket "børn"puuha det må da være kanon svært at sige farvel vi ses måske igen...Det skal lige siges at min søn fik Donni af sin morfar 2 mde før han døde, et minde der ikke kan sælges...lidt efter så jeg en unghest på DBA, for en sum af 2500 kr, han er en DV+fjord, men ligner mest en DV han er 133 og 1 år og det er så min, den måtte jeg há. Den anden har min søn og nu kan jeg bare ikke sælge...jeg har da tanken om at sælge prinz

men jeg tror jeg fortryder meget hvis...har i nogle dyr som i bare ikke kan sælge..Eller sælger i/du ofte fordi...må jeg høre

med VH Donnika.