Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

agility med hånd hest??
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 19:47

Findes det?

Altså noget lidt ligesom det man laver med hunde.

Her bare hvor man skal gøre en masse ting med hesten/ponyen...?

Det kunne jeg nemlig super godt tænke mig og prøve med min pony..

Ellers må vi selv opfinde noget... -s-

R.I.P lille bror! jeg vil bære dig og dit dejlige smil i mit hjerte for altid

0
0
Svar på denne tråd

vi gør det
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 19:56

med minitura knabstrupper vi skal bla andet være med i show på landsskuet og minitura foreningen gør det også med deres minier om shetlænder gør det ved jeg ikke men henvend dig til foreningen

ærgelig at din ikke er en hoppe for hvis du så bedækket med knabstrupper ville du få adgangspas jaahh ellers må du bare ejer en miniplet

Hilsner Henriette

Dejligt minitura føl sælges
Smukt Hingsteføl Sælges

Den, der ler sidst, tænker langsomst
Hippo-Logisk Træning
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 20:02

Så må jeg male nogle pletter på ham...-s-

Men tak for det... det vil jeg prøve...

Er det ikke p*sse sjovt?

0
0
Svar på denne tråd

Vi har afholdt det som klasse
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 20:12

i vores rideklub FUKR i nogen år og det er smaddersjovt Desværre er klassen lavet om til besindighedsprøve

Desværre fordi, der er regler for hvordan hesten føres og det kan unghesten herhjemme ikke, men agilityklassen vandt han som 2 års.

Besindighedsprøven under DRF kan du læse mere om her:

rideforbund.dk/DRF/Klu...ighedsprve

Du har mulighed i år for at deltage i det til landsfinalerne, indlæg øverst oppe i dette forum.

Mvh

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

det er super
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 20:27
sjov og så lære vi dem forskellige tricks... så bare kom igang

Hilsner Henriette

Dejligt minitura føl sælges
Smukt Hingsteføl Sælges

Den, der ler sidst, tænker langsomst
Hippo-Logisk Træning
0
0
Svar på denne tråd

agility
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 20:36

Fanø Rideklub skal give opvisning i ponygames,hestefodbold, hesteagility m.m. til dyrskuet i Varde på lørdag. Det er den form for agility, hvor man rider hestene gennem banen.

Vi har en lille shetlænder med i ponygames, og for sjov spurgte jeg ejeren, om hun ikke kunne øve noget agility ved hånd med den og gå en bane igennem efter agilityen.Den var hun med på og begyndte at øve.

På et tidspunkt gik det op for mig, at hun troede, at det skulle være uden snor ligesom med hunde, så det var sådan, hun øvede!

Det går fint hjemme i rideklubben; men vi har indgået et væddemål om en flaske rødvin, om det kan lade sig gøre, når der er masser af græs på banen og 300 tilskuere med plastikposer.

Jeg håber sandelig, at hun vinder!

Nalle, som ponyen hedder, løber slalom, går over en plade på nogle kasser, over en vippe, triller med en hestefodbold (95cm i diameter), går baglæns, står under en faldskærm, som vi sænker ned over ham, og bukker for publikum.

Han har kun øvet i to måneder.

Der er i øvrigt flere, der har skrevet om det samme her på HN og efterlyst arrangementer og træningsmuligheder.

Det kunne være sjovt, hvis der var interesse for den form for træning. Det ville sikkert give nogle gode ponyer til børnene.

Vh Elisabeth

Sommerhus på Fanø udlejes - ta' evt. hesten med og rid tur på stranden.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 11:30

Været inde og se på det på nettet... (linket højere oppe) og vil gå i gang med det samme med min lille buzz.

Men jeg tror faktisk jeg vil høre på det ridecenter jeg står på om ikke vi skal lave det til en fast ting... ungerne vil sikkert syntes det er kamp sjovt, det er noget andet man kan lave med hesten...

Jeg ville super gerne have været med i år men er på ferie på det tidspunkt så jeg går bare i skarp træning og kommer til næste år. det ser ud som om det er noget der kommer igen ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider