Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Det er så umenneskeligt!
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 17:14

Ja, nu nærmer vi os endnu en gang August måned. En måned som altid vil være ødelagt for mig og flere af mine nærmeste..


August måned har ellers indtil 2004 hele livet været min yndlings måned. Det er godt vejr i August og dertil har både min mor og jeg fødsesldag i den måned.


Men i August 2004 blev vores alle sammens maskot, kælegris, hundehest, sjoveste ven, kært barn har mange navne, -taget fra os.

Vores pony Bæ9 (Benni, men sådan stavede vi hans navn) blev væk fra den ene dag til den anden, og ingen har set ham siden..
I hvert fald ingen som vil fortælle os det..


Jeg ved godt at vi (min mor (zanne) og jeg) flere gange før har haft emnet oppe, men det gør bare stadig så ondt, og håbet om at finde ham bliver på ingen måde mindre..


Så sent som idag har håbet været oppe og vende.
Her på forsiden af HN er en nyhed om at politiet på fyn har fundet en lille pony som de foreløbig ikke har kunne finde en ejer til. Der står kun at det er en lille brun pony, med mørk man og hale. Vores Bæ9 er/var jo brun, så straks digter jeg mig en historie om at det kan være ham, som er blevet sluppet fri fordi folk har opdaget at han er eftersøgt. Men nej, heller ikke denne gang var det ham.


Éen gang troede vi virkelig at vi havde fundet ham.
Vi så billeder her på HN af en pony som bare lignede ham mere en 100%, selv grimen var den samme. Vi snakkede med de mennesker som lige havde købt denne lille pony og alt, simpelthen alt passede. Men desværre var det ikke vores Bæ9 da vi kørte ud og kiggede..
Det var tæt på, men alligevel ikke..

(Endnu en gang tak til Gitte og familien for at være så søde)


Vi har ledt og ledt, på alle tænkelige måder, kigget på så mange små brune ponyer, men aldrig har vi fundet Bæ9..


Bæ9 forsvandt den 12. August 2004 og 3 dage efter fyldte jeg 18.
Jeg behøver vel ikke fortælle at min 18års fødselsdag bestemt ikke gik som planlagt, og i stedet blev brugt på at lede efter ham?
Nu fylder jeg snart 20, og alt jeg kan tænke på er, "det eneste jeg ønsker mig i fødselsdagsgave er Bæ9".
Jeg kommer aldrig til at nyde at have fødselsdag igen, med mindre det ufattelige skulle ske, og jeg fik min ven Bæ9 igen..


Sommerens hestemarkeder er begyndt, og aller mest har jeg lyst til at sætte mit liv på stand by og besøge hver enkelte af dem for at tjekke om Bæ9 mon skulle være der. Men det er jo desværre ikke muligt..


Her den anden dag sad jeg og kiggede lidt gamle skolekalendere og billeder igennem, og der møder jeg et billede af Bæ9. Det vil blive scannet ind hurtigt muligt (har desværre ikke scanner selv), da vi desværre ikke har ret mange billeder af ham, og slet ikke gode, og uden billeder er det jo svært at bede folk om at kigge efter ham.

Så nu kan mit håb leve videre ved at der måske er nogle der kan kende ham udfra det "nye" billede..


Faktisk så vil jeg bare gerne vide hvor han er..
Hvis jeg finder ham, og han har det godt hvor han er, så er jeg ikke engang sikker på at jeg ville forlange at få ham tilbage.
Det er det ikke at vide hvor han er, hvordan han har det, eller om han overhoved lever der er det værste..

Jeg kan jo heller ikke lade være med at frygte at han måske kunne være blevet en lille piges bedste ven, og forældrene derfor ikke ville oplyse at han var der, i frygt for at deres pige skulle miste ham, for det er helt sikkert, at har han det godt, så får han selvfølgelig lov at blive..
Jeg vil jo ikke ødelægge noget, bare vide hvor min Bæ9 er...


Vi ved at flere mannesker har Bæ9s efterlysning på deres hjemmesider, og det vil jeg gerne sige tak for. Jo flere der ser den, jo større er min mulighed for at få mit største ønske opfyldt..




Kram fra Ditmu§

Vær rar og ta' et kig her Pony Stjålet- Jeg ville blive så glad hvis nogen kunne give mig et hint om hvor han er :-(

Heste-ejendom til salg:

Klik her for at se annoncen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ingen retfærdighed til
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 17:34
Trist historie, håber du finder ham...

Glæder mig til at hører fra jer:o)

Mvh. Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh Ditte
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 17:53

Det gør mig så ondt at Møller ikke var Bæ9 samtidig med er jeg glad for at han ikke var. Lige et billede så folk kan se hvordan han ser ud da jeg ved at Møller ligner ekstremt meget Bæ9, så har folk der skal på marked noget at gå ud fra





Mvh
:-) Gitte :-)
:-P Engang Fransk bulldog - altid Fransk bulldog :-P
Manipulerende
Ponymormor
0
0
Svar på denne tråd
 
 ditmu§
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 17:59
trist historie, bliv ved med at lede en dag finder du ham eller finder ud af hvad der er sket med ham.
men glem ikke at leve livet det er vær at leve, så en dag når du mindst venter det så finder du noget.
jeg krydser i hvertifald alle fingre for at du finder ham.
hilsen laica

vejen der ikke starter i hjertet ender blindt

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 18:14

Hvor er det dog frygteligt. Kan godt forstå du stadig savner ham. Uvisheden er jo også det værste, og forstår slet ikke hvad der får nogen til at stjæle en hest. Håber i en dag bliver genforenet med ham.

Vibeke


Rønnebjerggård...Det er os.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 18:34

Mange tak for jeres ord..
Og især tak til Gitte for at forsøge at hjælpe. Dog er det ikke lige det billede Møller ligner Bæ9 aller mest, men ja, Møller giver stadig en Idé, hvis man kan sige det sådan

Og ja, vi gør alle hvad vi kan for at leve videre, og gør det da også, men smerten ligger der bare konstant..
Det "bobler op" på de mærkeligste tidspunkter..
Har flere gange prøvet at køre tur med kæresten, og så lige pludselig bare begynde at tude uhæmmet..
Kun fordi at jeg før har kørt det sted en dag jeg ledte efter Bæ9...




Kram fra Ditmu§

Vær rar og ta' et kig her Pony Stjålet- Jeg ville blive så glad hvis nogen kunne give mig et hint om hvor han er :-(

Heste-ejendom til salg:

Klik her for at se annoncen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja...,...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 18:38
...jeg kigger stadig efter små, brune ponyer.

Jeg har ikke set nogen - men jeg har ikke glemt Bæ9...
Så skulle jeg komme forbi en mulig Bæ9, så napper jeg lige et billede og sender... ;-)


... 8-) - 99E - 8-)...

Feel Think Act
Play

Like A Horse

Vi ses i Grønhøj - efter 1. august!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ditte..
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 18:46
I er velkomne til at låne billeder på min eller Julies præs. hvis det hjælper noget Julie2000 hedder hun. Jeg er ikke så god til at se det med billeder men tag bare hvis der er nogle af dem der er bedre end dette.

Mvh
:-) Gitte :-)
:-P Engang Fransk bulldog - altid Fransk bulldog :-P
Manipulerende
Ponymormor
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu han ligner
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 18:49
Så meget vil jeg lige sige at Møller nu bor i Smørum så folk ikke undre sig over en lille brun pony på dette sted.

Mvh
:-) Gitte :-)
:-P Engang Fransk bulldog - altid Fransk bulldog :-P
Manipulerende
Ponymormor
0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er billedet
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 18:51

Her er billedet som Ditte og Zanne var overbeviste om var Bæ9 (men desværre ikke var):



Det viste sig jo så, at det ikke var Bæ9, men derimod Møller, som vi havde lånt som selskab til vores lille Harley-dreng.


Jeg kigger og leder også stadig! Jeg er jo én af de få, der véd, hvad jeg skal kigge efter! Har dog aldrig mødt Bæ9, men havde Møller gående i 7 måneder, så ham ved jeg da, hvordan ser ud!


Håber, krydser fingre, tæer og alt hvad der kan krydses. Ønsker for jer, at I en dag får vished! Og føler med dig, at din fødselsdag er ødelagt. Men kan godt forstå dig.


Hilsen Camilla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et billed mere
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 20:45

Jeg sætter lige et billed mere ind af Møller, efter aftale med Zanne (som er Dittes mor). Billedet er "stjålet" fra Julies præsentation.



Zanne siger, at dette billed også ligner Bæ9 på en prik. Så ved I hvad I skal se efter!


Hilsen Camilla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er i tankerne
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 21:08

Hej Ditte


Det er uretfærdigt og uforståeligt, når den slags sker. Utilgiveligt, at det overhoved kan ske. At nogle mennesker, vil byde andre, at gøre så ond en handling.


Det er mange år siden at jeg så ham, og jeg må indrømme, at jeg kun husker ham svagt. Men der har nu aldrig hersket tvivl om, at han var en speciel pony, der stod Jer begge nær.


Du kan tro der stadig bliver kigget efter små bruge ponyer, overalt hvor jeg kommer. Hvilket desværre ikke er så overvældende mange steder, men hvis alle bare gør lidt, bliver det jo til meget.


Jeg synes det er godt at du stadig efterlyser ham, især nu hvor alle markederne begynder. Det skal du bare fortsætte med. Jeg tror ikke der er mange der vil sætte sig imod, at hører denne beretning om og om igen, indtil bæ9 er fundet.


Trøsteknus herfra.


Anne







"Vi kan ikke holdes ansvarlig for vore følelser.
Kun hvordan vi vælger at reagere på dem."
0
0
Svar på denne tråd
 
 så synd...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 23:20

jeg har så ondt af dig...

jeg er kræmmer, og kommer rundt på ca 6 store markeder og 2 små... hvis du lægger en masse billeder ind kan jeg printe dem ud og se efter ham...

ellers held og lykke... knus.


Man kan hvad man vil!

0
0
Svar på denne tråd
 
 frygteligt
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 01:49
Hvor må det være rædselsfuldt...andet er der bare ikke at sige STORT kram

rigtige ponymødre har intet andet liv

klub for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner

STÜBBEN REX DRESS.SALG
0
0
Svar på denne tråd
 
 Efterlysninger
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 09:13

Har I prøvet at sætte efterlysninger ind i blade?

- Her tænker jeg på Wendy blade, Ridehesten Junior, "Jessy" og hvad der ellers er?


Lav nogle flyers folk kan tage med ud på markeder og kigge efter, evt. hænge op osv.?


Jeg skal bestemt nok holde udkig efter en brun pony.


Må være skrækkeligt ikke at vide det, den uvished :(

- Håber I en dag finder jeres Bæ9 igen.





Mvh Rollo


JHN Moderator


...Hesteløs.


Junior grill-træf d. 8. Juli hos Rollo!




*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fandt et billede
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 11:59

Hej Ditmu§


Det kan godt være, at jeg er utrolig dårlig til at sammenligne billeder, men jeg prøver alligevel, for det koster jo ikke andet end et frimærke og en konvolut.

Jeg fandt et billede i vores lokale avis igår, og jeg tænkte, at det var værd at sende til dig, så kan du jo selv se lidt på det. Der står også en tekst, hvor du så kan rette henvendelse til dem (et marked).


Så hvis du sender din privatadresse til mig på


superaab.allan@jubii.dk


så sender jeg billedet samt teksten fra avisen


PS Jeg leder fortsat efter Benni


vh Allan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen..
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 12:15

99E: Det er rigtig dejligt at vide at der er folk som stadig går og husker på Bæ9, jo flere øjne der leder, jo større er vores chancer for at få ham at se igen. Og din idé med at evt. tage et billede eller to er bare rigtig god Jeg modtager gerne 300 billeder af brune ponyer, hvis bare en enkelt er Bæ9 (overdrivelse fremmer forståelsen ) Så tak for det..


GitteK: Vi har i samarbejde med camillalai lånt de billeder hvor Møller ligner Bæ9 eller mest. Faktisk ligner han Bæ9 mere end 100% på de to som hun har lagt ind i tråden her, så jeg har været nød til at mistænke hende for at ha' Bæ9 liggende under sin seng.. (Dette skal selvfølgelig læses som en joke, da vi stoler på Camilla) Men tak for lån af billeder.. Og ja, hvis nogen giver os et hint om en lille brun pony vallak i Smørum, så vil jeg selvfølgelig lige tjekke adresse af sammen med dig før jeg kører ud og kigger


camillalai: En ven i nøden


AnnaS_78: Uretfærdigt og uforståeligt - Ja! Jeg bruger stadig mange timer på at undre mig over hvordan mennesker kan have samvittighed til det. Eller som camillalai og jeg blev enige om; "individer som ikke kender ordet samvittighed" for mennesker kan det da dårligt være. (Selvfølgelig er det ikke sikkert at dem som evt. har Bæ9 nu, er de samme som dem som tog ham, så ingen beskyldninger vil blive smidt med hvis vi finder ham..)

Tak for dit "skulderklap" med hensyn til at efterlyse ham igen og igen. Det gav mig lidt extra styrke til at fortsætte..

At han var/er en speciel pony som stod/står os meget nært er der ingen tvivl om nej. Han var/er ikke "bare" vores pony, han var/er vores Bæ9!


sarah-ann: Min mor og jeg vil gøre hvad vi kan for at finde og få fremskaffet så mange billeder af ham som muligt. Desværre har vi ikke været ret gode til at tage billeder af ham, da han jo altid gik lige bag os, eller et sted uden for folden..
Men tak for "lån" af dine øjne også..


krogsboll: Rædselsfuldt ja.. Jeg ville aldrig ønske det for nogen andre..


Rollo: Tak for en god idé Lige da han forsvandt kontaktede vi alle medier vi kunne komme i tanke om. Fjernsyn, aviser, blade, lokale eller ikke lokale, men ingen har ville bringe Bæ9s historie. Jeg kontaktede også BT da de fremlagde historien om den forsvundne hundehvalp, om de evt ville bringe Bæ9s historie nu. Har aldrig fået svar fra dem
Men din idé med pigebladene er jeg meget glad for, og det er helt sikkert noget jeg vil gøre noget ved. Så tak for den.

Med hensyn til flyers så har vi lavet hans efterlysning i en printvenlig udgave. Hvordan vi ellers skulle gøre det ved jeg ikke.



Vi har ledt og ledt på alle måder vi har kunne komme i tanke om. Endda med både privatfly og sweisshunde (staves?) i det område han forsvandt fra..

Så idéer til hvordan vi kan fortsætte er meget velkomne.

10 hoveder laver flere idéer end 5 hoveder, så hvor mange idéer kan vi skrabe sammen herinde?

Jeg mangler også idéer til hvordan jeg kan efterlyse ham i vores omkringliggende lande. Jeg ved godt at det måske ikke er så realistisk, men kunne han ikke godt være kommet med et læs heste til Sverige?


I skal have tak alle sammen for at kigge efter ham. Jeg håber inderligt at I en dag kan give mig et hint om en lille brun pony, som viser sig at være ham...



Jeg er snart villig til at gøre hvad som helst for at finde ham, men jeg er desværre ikke Superman, og jeg kender ham heller ikke


Hvis bare jeg kunne kalde højt nok, og høre hvor han svarede fra ...








Kram fra Ditmu§

Vær rar og ta' et kig her Pony Stjålet- Jeg ville blive så glad hvis nogen kunne give mig et hint om hvor han er :-(

Heste-ejendom til salg:

Nybolig.dk, sag nr 12551

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er du Bæ9?
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 12:18

Allan Jensen: Jeg sender dig min adresse over beskedcenter med det samme! Bare det at du gør et forsøg er meget værd for mig, så tussind tak for det !




Kram fra Ditmu§

Vær rar og ta' et kig her Pony Stjålet- Jeg ville blive så glad hvis nogen kunne give mig et hint om hvor han er :-(

Heste-ejendom til salg:

Nybolig.dk, sag nr 12551

0
0
Svar på denne tråd
 
 FORFÆRDELIGT...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 13:35

Hvor jeg dog føler med dig... Man kan virkelig føle dit savn og din kærlighed til denne lille pony, ud fra hvordan du skriver!


Jeg vil selvfølgelig også holde øje med små brune ponyer, og eventuelt høre deres ejere om de mon har fået dem omkring det tidspunkt hvor jeres forsvandt!


Jeg ønsker jer alt muligt held og lykke til at finde ham igen!

Jeg kender den der forfærdelige følelse af, ikke at vide hvad der er sket med den pony man elsker.

Det er en skrækkelig tom fornemmelse... og man er bare så magtesløs...


Igen alt held og lykke...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 13:51

Har du brug for flere billeder af Møller er du velkommen til at komme til Smørum (eller få nogen der er gode med et kamera som bor tættere måske) og tage alle de billeder af ham du kan bruge.

Jeg er en spade til arrangerede billeder, som det jo skal være hvis vi skal ramme lighederne.




Mvh
:-) Gitte :-)
:-P Engang Fransk bulldog - altid Fransk bulldog :-P
Manipulerende
Ponymormor
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med en clairvoiant??
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 14:12

Hej


Virkelig trist at høre din historie. Hvad med at forsøge en clairvoiant?? Jeg ved, at der findes nogle som specielt arbejder med at finde forsvundne dyr. Jeg kender en, som har brugt en clairvoiant og hun fik hjælp, så hvis du ikke kender nogen, som kender nogen, vil jeg gerne finde hendes hjemmeside til dig når jeg kommer hjem.


Vh Ann J

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ann J.
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 17:44

Ideen med en clearvoyant er skam både god og endda afprøvet.

MBN herinde fra tilbød meget velvilligt sin assistance lige da Bæ9 var forsvundet. Det fik vi faktisk også nogle spor ud af, men de endte desværre blindt, hvilket bestemt ikke er Maj-Britts skyld.

Som Ditmu§ (min datter) skriver, så har vi efterhånden været rigtigt mange ideer igennem, der har bare ikke været gevinst endnu.

Vi bliver ved at kigge, bliver ved at køre ud og tjekke ponyer og vi bliver bestemt ved at håbe, at en skønne dag, så finder vi ved et lykketræf Bæ9.

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Heste-ejendom sælges Sagsnr, 12551
0
0
Svar på denne tråd
 
 To år...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 18:09

Du goeste... Er det virkelig allerede to år siden at den pony forsvandt?! -Kan huske at jeg læste om det herinde!

Forstår ikke at der er nogen, der bare kan tage en pony og have det på samvigtigheden! Det er da for skrækkeligt!


Krydser fingre for at i snart får ham hjem igen...! -Troede egentlig at han var fundet, da det er længe siden jeg har læst noget om det.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ditmus...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 22:08

Jeg tænker bare at de der pigetøse blade, HVIS han står hos en eller anden lille pige hvis familie ikke er så meget online m.v. - så kan det jo være det bliver set der.


Der er da ofte efterlysninger i.


Jeg har efterlyst min gamle islænder ved at skrive til en masse rideklubber i det område jeg så dog vidste hun var i, og spurgte om de ville hænge en flyer op.

- Hun var så godt nok "kun" solgt men er også endt i Sverige.


Min gamle hoppe Chanell's nye ejer kender nogle hestefolk i Sverige, som hun har sendt billeder til af Lóa, og de holder så udkig.


Så ta' kontakt til svenske hestesider og forklar dem det, så er jeg sikker på de gerne vil sende noget også!


Må være skrækkeligt :/ Har absolut ingen brugbare idéer udover, bliv ved! Jo flere som ved det, jo bedre!






Mvh Rollo


JHN Moderator


...Hesteløs.


Junior grill-træf d. 8. Juli hos Rollo!




*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sporløst forsvundet
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 22:43

Ja jeg fulgte også sagen da den først blev skrevet herinde på HN.

Og har siden viderbragt budskabet omkring savnet af Bæ9 til alle hestefolk jeg kender, og som evt kunne "falde" over ham.


Jeg er så siden flyttet her til det jyske og har da kigget en del efter Ida(som også er en hest der savnes) og efter Bæ9, men uden held indtil videre


Men så længe vi ikke opgiver.

Så er der stadig håb for at genfinde ham og bringe ham hjem hvor han høre til. Nemlig hos Zanne og Ditte.


Håber stadig vi finder ham til jer...


Mvh
Henrietta Joye & Nu Lobbe

IKKE medlem af (RKK)
medlem af Katla
-
Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn!
Elsk Mig Når Jeg Fortjener Det Mindst ~ Der Behøver jeg det mest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bæ9 så kom dog hjem...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 08:23

dibbel: Jeg har stor savn og kærlighed til Bæ9 ja.. Som jeg har prøvet at beskrive tidligere så var han jo ikke bare en pony. Han var vores Bæ9! Og at han var Bæ9 var også den eneste grund til at han blev hos os, for vi havde i realiteten ingen ting at bruge ham til. Vi har ingen små børn i familien, og vi kørte heller ikke med ham. Vi rå-elskede ham bare, gik ture med ham, lod ham løbe og lave "balade", vædede om hvor hurtigt han fandt ud af vi igen havde pålægschokolade med i frokostkurven (som aldrig var til ham, men han flere gange nåede at stjæle før vi nåede at spise det), han var jo nærmere vores hund end hest. Vi kunne vende ham om på ryggen og klø ham på maven når han lå ned *GS* Lige som med en godmodig hund, så løftede vi bare et forben og et bagben til han lå på ryggen..

Hvad lavede jeg nytårs aften år 2000 mellem 00 og 02? Jeg gik tur med Bæ9 og kiggede på fyrværkeri...

Der er ingen som Bæ9 og der vil aldrig blive det..


GitteK: Jo tak for tilbudet. Foreløbig har vi en aftale med Camilla om at kigge på de billeder hun har af Møller for at se om der skulle være nogle lige så skræmmende lignende som de to her i tråden..


Ann J: Som min mor (Zanne) har skrevet så har vi prøvet en clearvoyant, men desværre uden held. Men skulle du kende andre som havde lyst til at se om de skulle have mere held, så ville det blive modtaget med kys-hånd. Det kunne jo være at der var en derude som kunne finde ham..


KM: Ja, det er desværre allerede to år siden om er par måneder..Æv æv æv, havde aldrig troet jeg skulle være så længe væk fra ham eller omvendt...


Rollo: Jeg må igang med at skrive pigeblad's efterlysninger og lave en slags flyer og sende rundt Tak for dine idéer...


Henrietta: Oh ja.. Det er helt sikkert at jo flere der ved det, jo større er muligheden for at vi får det rigtige hint en dag..

Så tak for dit "arbejde"...



To ting er sikkert; Jeg vil aldrig kunne forstå at det har kunne forekomme at nogen tog Bæ9 fra mig, og jeg vil aldrig ønske det skulle ske for nogen andre..

Det er så ubehageligt..
Det er umenneskeligt...

Men I skal ha' tak for jeres støtte..
Det giver håb at vide at man ikke er alene om at lede efter ham..







Kram fra Ditmu§

Vær rar og ta' et kig her Pony Stjålet- Jeg ville blive så glad hvis nogen kunne give mig et hint om hvor han er :-(

Heste-ejendom til salg:

Nybolig.dk, sag nr 12551

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  10-06-2006 12:16

hvordan kan nogen dog finde på det? fatter det SLET ikk.. Er rimelig sur over at man kan gøre det det er til at brække sig over hvordan nogen bare kan hugge et stakkels dyr , som aller helst vil hjem igen.. FØLGER VIRKELIG MED JER.. snøft

håberRIGTIG meget at i finder jeres lille Bæ9 trold , ska gøre alt hva jeg kan , bare han kommer hjem til hans RIGTIGE hjem


<3-lig hilsen simone og Aga Khan.

Du burde købe dig en tyrolerhest:D

haffere er rigtige venner<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alle må gerne hjælpe til!
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 12:59

Så Ditte, så er billedet sendt - smed brevet i postkassen idag.

Det bliver hentet til Hobro Postkontor 15.30.


Jeg kom til at tænke på, at du og din mor løbende bør skrive dette indlæg på HN, så mange som muligt ser det. Muligvis gør I det allerede, bare en tanke jeg fik...


Ellers kan jeg kun opfordre alle HN-brugere til at se efter Benni. Ingen bør lide som du og din mor!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opfordring
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 13:19

Alle Jer med websites, sæt nedenstående banner på Jeres side med et link til Bæ9's efterlysning





mvh PiaR
quantum in me fuit


Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill


Tøj sælges

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pia - du er
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 21:49

altså en knag.

Ikke alene har du haft efterlysningen liggende i al den tid Bæ9 har været forsvundet, men nu kreerer du så bare lige et banner. Hvad skulle vi dog gøre uden dig

Jeg er bestemt både glad og taknemmelig for, at en masse mennesker altid har Bæ9 i baghovedet, det hjælper lidt at vide, at der stadig er en mængde øjne der kigger efter ham. Vi har fået ufattelig meget hjælp, sympati og varmende ord herinde, det skal I alle have tak for.

På efterlysningssiden står der, at der er udsat en dusør på ham. For god ordens skyld, vil jeg da lige sige, at den på ingen måde er forældet. Pengene vil selvfølgelig stadig være til udbetaling, til den/dem der kan fortælle hvor Bæ9 befinder sig. Ikke at jeg tror, at en eneste herinde leder for pengenes skyld, men blot for at have rene linier.

Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Heste-ejendom sælges Sagsnr, 12551
0
0
Svar på denne tråd
 
 bare en tanke
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 22:37

har i oprettet dette indlæg inde på jhn? det kunne jo være at en der er en pige derinde som evt kender ham?


mvh sandie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Minki
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 22:40

Denne gang er tråden ikke oprettet på JHN, men den har været det tidligere.

Jeg skriver ikke på junior og det gør Ditte heller ikke mere, derfor er der ingen af os, der har føling med, hvad der sker derinde.

Hvis du har lyst, skal du være meget velkommen til at oprette en tråd og linke til både denne tråd og efterlysningssiden. Det vil ihvertfald glæde mig, og jeg er meget sikker på, at Ditte også vil synes det er en super ide.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Heste-ejendom sælges Sagsnr, 12551
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil du være sød
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 23:04

at beskrive ham nærmere? Måske jeg har overset noget, men er han hingst? Hvor høj?


Spørger fordi vi lige har fået en lille brun hingst... Men prøv lige at skriv til mig...


Zamangah




Welsh hingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ups...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 23:08

Jeg havde overset noget... Din manglende hest er jo en vallak... Så er det ikke din Bæ9 vi har gående...


For de kan lissom ikke forandre sig fra vallak til hingst... Det kunne nemmere have været muligt den anden vej...


Undskyld...


Zamangah




Welsh hingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zamangah
Forfatter: 
Dato:  11-06-2006 23:11

Der er bestemt ikke noget at undskylde. Vi er jo glade for ethvert "forsøg" - en skønne dag, er det jo lige netop den rigtige vi får. Som vi også skriver på efterlysningssiden, så kører vi heller 100 gange for meget, end een eneste for lidt.

Det er super at du er opmærksom og henvender dig - det er jo vort eneste håb.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Heste-ejendom sælges Sagsnr, 12551
0
0
Svar på denne tråd
 
 Allan...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 19:06

Hej Allan

Jeg glæder mig som var det en gave du har sendt mig

Uanset om det er Bæ9 eller ej der er i avisklippet, så er jeg stadig utrolig glad for dit forsøg..
Brevet er desværre ikke kommet idag, jeg har tjekket - to gange endda.. Men mon ikke det så er her i morgen..

Og ja, vi vil helt sikkert forsøge at holde tråden her forholdsvis oppe, så som du siger, så mange som muligt ser den..



Også en tak fra mig skal PiaR ha'. Flot banner, som jeg håber mange vil gøre brug af..






Kram fra Ditmu§

Vær rar og ta' et kig her Pony Stjålet- Jeg ville blive så glad hvis nogen kunne give mig et hint om hvor han er :-(

Heste-ejendom til salg:

Nybolig.dk, sag nr 12551

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogen må hjælpe mig
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 19:58

Vi er ved at oprette en hjemmeside: www.team-harley.dk og SELVFØLGELIG skal vi da have banneret ind på siden.


Men hvordan får jeg det ind på vores side??? Jeg er en klaphat til det hjemmeside-halløj. Men anyone help me, og banneret vil blive lagt ind!


Hilsen Camilla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 camillalai
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 21:30

Du skal gemme banneret op sætte det ind på din egen side.


Og så skal du lave banneret som et klikbart link. Gerne et der åbner i en ny side.




mvh PiaR
quantum in me fuit


Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill


Tøj sælges

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 Banner er lagt ind
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 22:35

Men ikke alle kan åbenbart se banneret... Det er højst besynderligt.


Tjek det ud på www.team-harley.dk og se om DU kan se banneret... Vi må jo have det til at virke!!!


Håber at det vil lykkes!


Hilsen Camilla.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Camillalai
Forfatter: 
Dato:  12-06-2006 23:08

Jeg har lige været et smut inde på din hjemmeside... Og jeg kan sagtens se banneret


Til Ditte: Jeg føler virkelig med dig Det må være utrolig hårdt...


Knus Emma


Er der nogen, der har en hestetrailer i Århusområdet, som de vil leje billigt ud?

Vi kan selv køre den.

Skriv til: stanek-jessen@mail1.stofanet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Avisudklippet
Forfatter: 
Dato:  14-06-2006 10:11

Hej alle..


Lige en opdatering..

Igår modtog jeg avisudklippet fra Allan, som er skrevet om længere oppe i tråden.
Det var som skrevet før, et rigtig godt forsøg fra Allans side, men det er desværre ikke Bæ9 som er på billedet.
Æv æv..


Kram fra Ditmu§

Vær rar og ta' et kig her Pony Stjålet- Jeg ville blive så glad hvis nogen kunne give mig et hint om hvor han er :-(

Heste-ejendom til salg:

Nybolig.dk, sag nr 12551

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor gør det dog ondt...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2006 20:10

...hvad er det dog for en verden, vi lever i...


Hjælp...selvom jeg ikke kender ditte eller hendes mor personligt, så synes jeg, at I alle kære HN-brugere skal læse dette indlæg og hjælpe til, for...


ingen skal lide som ditte og hendes mor!


Jeg blev ked af, at det ikke var Bæ9 på udklippet, men jeg forsøger på Hjørring Dyrskue i morgen.


Ellers vil jeg altid forsøge at hjælpe, hvor jeg kan. Det er min menneskepligt. Også at hjælpe dyr. Jeg ønsker ikke at pudse min egen glorie, slet ikke. Jeg er ikke noget særligt, men jeg ønsker bare, at alle bør hjælpe til i denne sag.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider