Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

når politiet kommer
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 10:29

I morges, da jeg lukkede ponyerne ud, kom 2 betjente ind ad indkørslen, og da manden nu skulle have været hjemme en 1/2 time tidligere, så er der IKKE grænser for hvad men kan nå at tænke.

Det er faktisk en rigtig ubehagelig oplevelse, som både giver hjertebanken og rystetur.

Som i så nok kan regne ud, handlede det slet ikke om manden, men om hvordan de kom ind til naboen, hvis indgang kan være svær at finde.

Puha hvor jeg åndede lettet op, og de stakkels betjente, kunne da også se jeg var temmelig rystet, det var (nu hvor det er overstået) næsten mest synd for dem, de ville jo bare spørge om vej, og så tror konen hendes mand er kommet til skade i trafikuheld.

Jeg er dog glad for jeg er cool i stressituationer, for ellers var jeg nok flippet, inden de overhoved havde åbnet munden.

Mine tanker går til dem, hvor der virkelig er sket en ulykke, jeg kan kun sige man har det rædsomt når der står 2 betjente uden for døren.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.

0
0
Svar på denne tråd

pu-ha da...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 11:33

kan godt forestille mig min egen reaktion i en sådan situation, der ville flyve tanker gennem hovedet.

Og tak for sidst

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Puha..
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 12:01

Det har jeg også prøvet

For 12 år siden arbejdede min mand i udlandet og min ældste datter var i børnehave

pludselig holdte politiet på gårdspladsen, det var lige før at jeg fik hjertestop

Så var det guddælme mig genboen, der havde ringet og bildt politiet ind at min hund havde bidt hende

Min hund havde godt nok været over at hilse på hende, men ikke så meget som et lillebitte nap havde hun fået

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider