|
|
| min kat stjæler ærter |
|
|
... ja... her køber jeg ærter, for jeg elsker dem! Jeg er Ærtoman eller hvordan man nu skal sige det... Og gud hjælpe mig om katten ikke også er det? Hun ELSKER dem mere end mig, tror jeg. Hehe.. Ligger sig oven på posen så man skal skubbe hende væk... Stjæler tomme ærteskralder for at se om der nu liiige var en til ært i? Piller en lukket ærte skral ud fra posen... men har endnu ikke lært at åbne den. ( damn, den ddag hun lærer det...) Nogen gange kaster jeg jo så de her små ærter, og så sprinegr hun afsted. Leger med dem..og tager dem så op i poten og spiser dem... Ja, når man kommer med ærte posen..så bliver hun nærmest lidt vild... HUN VIL BARE HA DE ÆRTER og det kan ikke gå for hurtigt..hihi.. Man kan jo ikke lade være med at holde af det lille puds.. Lige et lille billede af hende, da hun var mindre  Det er hende bagerst og hendes søster forrest. Ser helt uskyldig ud...men dte er hun slet ikke..hehe Andre der har sjove ting hvor katten bare vil gøre alt for at få fat i tingest..eller andre ærteelskende katte? Ha en forsat god dag  Kram Fra Nanna og den ærteelskende Bella
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine katter spiser |
|
|
alt , ærter, majs, ris, spagetti, Vi har en kastrat, Itch... han bliver helt ekset når han kan høre manden har gang i en chips pose , uanset hva slags så hvis han ser sit snit til det, kravler han helt ind i posen og stjæler dem. Vi har en anden den er vild med pandekager og stjæler dem hvis den kan komme´til det men det er ikke altid lige let at løbe med en pandekage .. hehe den falder for det meste i den, men den gør det gang på gang Vi har sågar af en kat der stjal hele agurker hvis de lå¨ude på bordet, og spiste af dem De er sq sjove de misser Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underlige |
|
|
Underlige katte Da jeg boede hjemme var vores kat også helt pjattet med agurker..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis man giver hende valget... |
|
|
... mellem ærter og kyllingelever - så ælger min kat ærterne!  majs er også godt, agurker og salat kan gå an - men ærter, det er simpelthen det bedste.
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
min er lige ved at kravle helt ind i køleskabet hver gang jeg bare åbner lågen, underlige dyr (skal måske lige nævnes at han selvfølgelig ikke får lov) Men ellers har Holger mis også en svaghed for Chokolade og flæskesvær. Han er fuldstændig tosset med flæskesvær. Andre chips spiser han også men hans foretrukne er flæskesvær. Sovs er en anden yndlingsret, han kan hurtigt slikke en hel tallerken sovs i sig  Sjove dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores spiser... |
| Forfatter:  |
Maquita |
| Dato:  |
07-06-2006 13:26 |
|
ærter, majs, agurk (vildt irriterende at komme ud til en opgnavet agurk, halvt i plastik) og melon (galia, cantalop og honning melon). Når vi får pizza, så går hun efter ananaserne på pizzaen... ikke skinken, ikke rejerne, men ananas. Et andet stort hit: KIM'S ostepops og kanonkugler, dem er alle vores katte vilde med. de skønne katte *S*.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkelige katte |
|
|
Ej altså! Jeg troede kun det var mig der havde så mærkelig en kat! Han kan slet ikke styre sig selv når der er ærter i nærheden, han bliver helt vild og kan sagtens overtage posen selvom der sidder to voksne mennesker og spiser af dem.. "Det er mine ærter nu!!" hehe.. Han kan dog heller ikke finde ud af at åbne dem ordentligt, men finder han en der er ærter inde i skal han nok få den op på en eller anden måde! Men hittet er når de bliver åbnet og han bare skal pille dem ud og spise dem.. Flæskesvær er også hans helt store livret!  De tossede katte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min gamle Trunte |
|
|
Min gamle perser Trunte var syg med Tomater. Hun kunne faktisk finde på at overfalde en posefuld, bide hul på dem allesammen og slikke saften med kernerne ud af dem allesammen. Det så lidt sjovt ud hvis man havde ladet hende være alene med indkøbsvarene og når man så kom hjem lignede det en blanding imellem et slagtehus og en ketchup fabrik
Team Janus Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris Dejlig 2'er pony udlånes se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacaomælk, melon, persille |
|
|
Andys liste er lang: Cacaomælk Melon (alle slags) Hovedsalat Karrysovs Karrydressing Persille (men kun, når han selv har stjålet det fra marsvinene) Gulerodstoppe Smørkarameller Generelt alt med karamel... Is af enhver slags Yoghurt af enhver slags Koncentreret tomatpuré Sød, finsk lakrids Honning KAGE! Især med kokos og kakao, eller wienerbrød med creme. - og en hel masse andet. Andy vil smage på det meste af min mad, og det får han lov til. Noget får hurtigt et poteryst, andet ville han skovle i sig uhæmmet, hvis han ikke blev stoppet.  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ærtespisende kat |
|
|
hehe.. jamen så er hun da ikke alene... Den anden kat spiser ikke ærter..gir hende en en gang iemllem..men så kikker hun bare på min som om jeg er dybt åndsvag Hehe..ja de kærer dyr har jo deres helt egen mening om hvad de vil spise og ikke spise.. det billede med kyllingelever og ærter--haha... det er da for sjovt... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg melder mig også... |
|
|
Jeg har også to skøre katte... De er begge pjattede med majs, men den ene spiser også æbler og blommer og alt hvad man ellers sidder med i hånden, hun skal smage på det meste men det er ikke alt hun kan lide. Flæskesvær er et stort hit hos den anden til gengæld, og de er begge to "bange" for bananer. De spæner i modsatte reting hvis man stikker en banan ned til dem...meget mærkeligt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kun ærter fra frost |
|
|
Min gamle kat Helmuth var fuldstændig syg med ærter! Men det skulle altså være ærter der havde været på frost - ikke noget med friske grøntsager til herren! Hvis hunden havde fået en rest "sammenkogt" lå ærterne fint slikket rene i bunden af madskålen og så kom Helmuth og klarede ærterne. Hvis vi en sjælden gang løb tør for kattemad tøede vi blot en skål ærter op, så kunne han klare sig til der blev købt ind dagen efter. Han kunne til gengæld ikke døje laks! Om det så var rå, kogt, stegt eller røget eller bare kattemad med laks - nej tak - lad mig hellere få mine ærter! Helmuth blev desværre påkørt ved højlys dag i oktober og brækkede ryggen, så han blev aflivet , får aldrig igen en kat som ham. Den £$#%¤ der påkørte ham lod ham ligge midt på vejen!! Hvis jeg vidste hvem flugtbilisten var...  KH Pia
- Et liv med en traver er et liv med fest og farver -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
min hund, som desværre er død nu, elskede også ærter. Vi sår korn og ærter som køerne skal have om vinteren. Min hund gik med ud på marken og så gik han og plukkede ærter... han kunne endda få bidt bælgen op så han kunne spise ærterne. Så han var også helt vild med dem.. Vh Louise
Sommerhus på Fanø udlejes... ta hesten med og rid tur på stranden ... se oplysninger på min profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rå havregryn!!! |
Rattus |
07-06-2006 18:26 |
|
Ak ja, de kære monstre.. Min Gaia, 2 årig norsk skovkat, hun elsker simpelthen havregryn og hvis man ikke lige er vågen ved morgenbordet, så står damen med hovedet nede i havregrynsposen  Et andet glansnummer er at stjæle brød... hun har flere gange nappet en pose toastbrød fra køkkenbordet, når man i et splitsekund ikke er opmærksom... Hos os er der ingen spiselige ting der kan stå fremme... Vores anden kat er i øvrigt, som mange andre katte, besat af majs, dåsemajs... suk Men undvære de små uldtotter kan man jo ikke...
Med venlig hilsen Rattus, Kloakrotten Fisk og gæster stinker efter 3 dage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tomat- og tomatsauce |
xtiny |
07-06-2006 19:08 |
|
Tigerkatten er vild med tomat- rå- eller som sauce (uden kød og fedt stoffer). Eller dåsetomat.
Rumlekatten stjlæer grønne bønner- 1 ad gangen fra køkkenbordet, hvis jeg har glemt resterne i en skål på bordet. Han kan ikke lide frikadeller- og leverpostej.
Romeo tigger pizza. Han kan ikke lide rejer.
Mvh xtiny ---
< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
--- <t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan? bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yoghurt og chokolade |
|
|
Her er vores halvperser, Trunte, helt vild med chokolade. Så vild at vi har erfaret, at der ikke må ligge chokolade fremme. Det konstaterede jeg sidste år til påske, da jeg havde efterladt den sidste stump af mit påskeæg på sofabordet om aftenen. Næste formiddag var æsken, som ægget havde ligget i, tom og hvor lå Trunte, midt i sofaen lige ved siden af bordet og så meget glad og tilfreds ud...hmmm  En af vores tidligere hunkatte, Pjevs hed hun, var helt vild med yoghurt og ost! Min storebror spiste yoghurt stort set hver morgen af en lille glasskål og det frembragte en bestemt lyd, når han skrabede skeen mod skålen. Og hver evig eneste morgen kom Pjevs springende, lige så snart hun hørte den mindste lyd af de glasskåle og hun gav ikke op. Hun sad med STORE øjnene og kiggede langt efter skålen, holdte øje med hver en skefuld han spiste, for så til sidst, når skålen var tømt, endelig kunne få lov til at slikke den ren, det var kattemums! Både Pjevs og Trunte var/er desuden helt vilde med is! Når vi spiser literis af tallerkner, fremkommer der også en lyd når skeen rammer. Og en to tre vupti står der altid en kat parat til at renslikke tømte tallerkner 
Forårsknus fra Tine og haffipigerne, Flicka og Frigg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kattene stjæler |
|
|
ja... så er de små bæster begyndt at stjæle BRØD fra posen...Både en bolle og noget flute...damn.. hvad skal det dog ikke ende med? Snart må vi vel også have en lås ¨på køleskabet?  Desværre ved jeg ikke hvem af det der har gjort det... men jeg har Bella mistænkt... ... eller er det Nova...? Forklædt som Bella..arrgh... Tyveknægte... det var jo ikke det jeg havde bestilet.. Men små fine missere der kunne ligge pænt og blive kælet  Hehe... Men man holder jo af dem..hehe.. Andre der også har katte der stjæler mad? ( Jeg kan hører der noget der pusler ude i køkknet..JEG SMUTTER...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fixen* |
|
|
Andy stjæler også. Især fra marsvinenes grønt, samt deres hø  Han smager på al min mad, og er der kage, så kommer Fætter Tyveknægt op i ham. Han elsker kage af enhver art. Og kagedej er bare guf! Det er bedre end rejer, men ikke nær så godt som cacaomælk eller honningmelon.  Han holder sig automatisk væk fra køkkenbordet. I de to år han har boet her, har han været deroppe to gange. Begge gangen kunne enhver se på ham, at han var kommet alvorligt galt i byen. Jeg har testet ham - han rører ikke køkkenbordet, ligegyldigt hvilke lækkerier der står der, og ligegyldigt om jeg er hjemme eller ej. Til gengæld stjæler han fra alt andet... Fade, skåle, tallerkener, med noget i/på, vend ryggen til i et splitsekund, og katten er ved at stjæle fra "tag-selv-bordet". Uset, tror han.  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|