Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp hjælp, til gode råd...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 09:47

Som der står i min overskrift så har jeg brug for en del gode råd...

Min hest har nu ikke kunne rides i 2½ måned og i går fik jeg så afvide at hun har spat i begge bagben i haserne

Fik også afvide at det var noget der har været der længe og jeg har så kun haft hende siden august sidste år, så jeg har købt en hest med spat.. Der blev taget røngen af hende den gang men har ikke set billederne da jeg ikke kunne være der ( Det var oppe i Grenå) og er nu blevet meget uvenner med den dyrelæge som påstår at han har taget dem, men jeg må ikke få dem..

Når men nu vil jeg så bare lige høre, er der nogle af jer herinde der ved hvad mine ratihedder her er...?

Skal den gamle ejer købe hende tilbage eller hvad skal man gøre...?

Kan bruge alle råd så hold jer endelig ikke tilbage..

Tak for hjælpen..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 12:19

er det nogle røngent billeder du har betalt for?

hvis det er skal du få din nuværende dyrlæge til at bede om de billeder.

hvis det er sælger af hesten der har betalt for billederne, så skal du få fat i sælger, og bede ham/hende give tilladelse til at din dyrlæge må få billederne.

hilsen nina,

ps. jeg er ikke helt sikker på reglerne, men jeg fik at vide, da jeg ville have nogle gamle røngent billeder (journal på) af min hest, taget før jeg købte ham, fik jeg af vide at den der havde hesten dengang billederne/betalte for dem, skulle give tilladelse.

håber du finder ud af det. husk at du skal give sælger besked på at du forbeholder dig ret til at hæve købet, dette skal gøres så hurtigt som muligt, hvis du vil forbeholde dig muligheden for at hæve.

og så vil jeg nok råde dig til at få fat i en advokat.

0
0
Svar på denne tråd

Til Nina
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 12:26

Tusind tak for dit råd..

Vil få fat i sælger så hurtigt jeg kan..

Det er hende der har betalt billederne der blev taget den gang..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider