Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hunde og råvildt
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 08:14

Min 2 års border collie er altid blevet indpodet, at når vi møder "nogen" (mennesker, heste, andre hunde, katte mv.) skal han komme på plads, når mor kalder.

Vi løber jo i skoven hver morgen, og hver morgen møder vi rådyr af flere omgange - mor pifter og Antze kommer på plads.

I morges da vi mødte det første stk. råvildt, nåede jeg IKKE at kalde ham til mig før han selv havde fundet på plads ved mit venstre knæ...

Bare så super stolt af ham den lille kvikke dreng!

KH

Annette

rigtige piger rider hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Er din hund
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 08:37

da ikke i snor når I er i skoven?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

Tøj sælges

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Flot!!!
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 08:46

Det er flot!

Det viser bare at det giver pote at være konsekvent!

MVH Sussie :-D
0
0
Svar på denne tråd

Velopdraget
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 09:07

Nu er jeg ikke tilhænger af løse hunde i skov, men rart at høre der findes nogen, som har styr på vovsen.

Der er ved at blive lagt op til udarbejdelse af skilt, der uden yderlige varsel, giver tilladelse til, at skyde løse hunde ved første øjekast. Skiltet bliver den eneste advarsel og overholdes kravet ikke om, at hunden skal føres i snor, bliver den skudt ved første øjekast, uden yderlige varsel, og ejer kvitteres med en pæn bøde efterfølgende.

Hellere død hund end skambidt og jaget vildt.

Den bedste måde at opleve verden på,

er fra hesteryg eller i en 4x4.

0
0
Svar på denne tråd

ehm...liige
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 09:21

for en god ordens skyld...

Vi bor i et stort naturområde, med skov, enge, marker osv. (godt dansk landskab).

En del af skovområdet er udlagt som "hundeskov"...så det er selvsagt der vi suser rundt + "de åbne arealer"...

Jeg er helt enig i "hellere død hund end skambidt vildt"...

KH (og stadig lige stolt )

Annette

rigtige piger rider hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Naturen er skøn
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 09:40

Jeg har intet imod at møde hunde og deres ejere i naturen, man falder jo lidt i snak og den slags. Men, jeg har meget imod de få der ikke har kontrol over vovsen, det er dem der er skyld i, at naturnydere og gode hundefører som du, bliver berørt.

Jeg ser "hundeskove" som noget godt, men selv her kan de få ustyrlige lave ravage. Du er et godt eksempel til de få om, hvordan man burde få vovsen til at begå sig. Bliv ved med det og nuller ham Border Collien på bringen med et stolt smil.

Den bedste måde at opleve verden på,

er fra hesteryg eller i en 4x4.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider