|
|
| Pernille og baronen? |
|
|
Ja jeg kom sådan til at gå og tænke over idag da jeg så en rød hest hvad der egentlig blev at Pernille og Baronen? Kan nogle af jer huske hende? Jeg syntes det er længe siden vi har set hende herinde, og jeg kan ikke lige umiddelbart finde hendes præ. Er der nogle der ved hvor hun er blevet af, jeg kan huske jeg var helt paf over hendes fritrav billeder, og fik den flotte gang trods den lidt kortbenet hest bekræftet til morsø sidste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Hej Rikkke. Jeg har også tit undret mig over hvor hun mon er henne... Har heller ikkke kunnet finde hendes præsentation. Til gengæld ved jeg hun er inde på dyregalleriet.dk. Mvh Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pernille er her ikke ret meget |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
06-06-2006 19:08 |
|
Der var vist nogle som ikke troede hun havde lov til at bruge et par af de billeder hun havde på sin præs. Blev bannet et par gange, men det er opklaret at hun havde fotografernes tilladelse til at bruge billederne. Jeg tror hun opholder sig mest på heste galleriet. Jeg nød også hendes billeder af den dejlige baron, men får jo heldigvis lidt nyt, når min datter snakker med hende. hun er lige kval til ecco cup, så det går vist ret godt for dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Estella |
06-06-2006 19:09 |
|
M.v.h / Heidi  - ÆRLIGHED når man længst med... TRO mig!
Har fundet min nye STJERNE! Ta´et kig i min presentation ~ Pikant ~
- Hvem sagde det er stamtavlen,det kommer and på? Det er jo hesten man rider på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
06-06-2006 19:54 |
|
Hun er her skam stadig. Det er hende Estella har sat link ind til.
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille |
|
|
Jeg så dem faktisk ride forbi HN standen et par gange ovre i Roskilde - de ser godt ud sammen de to!  HeidiZ er da vist storesøsteren, så hun må da også kunne opdatere også!
Mvh Rollo
JHN Moderator
...Hesteløs.
*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhh rollo... |
inger christensen |
06-06-2006 20:15 |
|
der er vist noget du har set forkert.  Efter hvad jeg ved var pernille ikke på roskilde dyrskue. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan godt huske |
Lisbeth J + vedhænget Alex |
06-06-2006 20:17 |
|
hende, og jeg er helt væk i Baronen. Han er godt nok noget af det flotteste synes jeg 
Hvordan kan man indbilde sig, at en anden vil kunne holde på ens hemmelighed, når man ikke selv har kunnet holde på den. - La Rochefoucauld
Æret være dit minde Stjerneskud Autostol købes Hvor er Jack?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo og til alle jer andre der skriver og spørger |
lisa christensen |
06-06-2006 20:28 |
|
(INGERS DATTER SKRIVER) Jeg er nok pernilles bedste veninde og hun er min bedste veninde. og kender hinanden uden ad  Rollo: hun red ikke med på roskilde. Da hun bor på fyn. Og jeg kan godt fortælle hvem der red på roskilde. Denne hest red på roskilde som lignede lidt baronen. www.123hjemmeside.dk/K...?i=3836146 og sådan her ser pernille og baronen ud. og de ligner slet ik de andre.  Ja smukke er de sammen. men tror ihvertifald ikke du har set hende på roskilde.. for hun har aldrig været på roskilde med baronen hehe.. så.. og baronen har meget høje hvide sokker i forhold til den anden. og baronen er også vallak men ikke hingst.. hehe og til jer andre. hun er på hestenettet stadig og skriver også. men indlæg laver hun ikke særligt meget af, progrund af den måde hestenettet-moderatoerne har været over for hende på. med at slette baronen-hendes billeder og banne hende progrund af at de ikke kan sende mail til hende, men som ikke er hendes skyld når hendes mail virker fint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så fik.. |
|
|
Jamen så fik jeg jo det afklaret, og sikke nogle gode billeder hun har af ham fra cuppen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille |
|
|
Tænk, det lignede dem eller gevaldigt - så det dælme godt jeg ikke fes hen og sagde "Dav Pernille" 
Mvh Rollo
JHN Moderator
...Hesteløs.
*Chanell, Rollo, Marie, Uffe, Fame & Meti - de savnede*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snakker en del med hende |
|
|
jeg snakker en del med hende over messenger, o ghun lever stadig i bedste velgående heeh ved ikke lige hvorfor hun ikke er her inde mere, men vil da lige indberette denne tråd til hende, så kan det jo være at hun selv kommer med en forklaring heeh
*DjævleØ's POWER* !!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" =] MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige |
HeidiZ |
06-06-2006 22:38 |
|
gjort hende opmærksom på jeres link - så mon ikke der kommer et svar?  Jeg kan kun sige, at det går rigtig godt med Baronen. Han kommer nok til start til DM på Broholm om fredagen i en M klasse  Den seneste ecco-cup kvalifikation gik efter hendes egen vurdering rigtig godt, men hun var ikke helt tilfreds med bedømmelsen. Da han var bedre der, end den sidste hun var til, men hun fik mindre  Men sådan er det, og dommerne har jo selvfølgelig ret  Grunden til hun ikke er her, er også at hun har 2 heste at ride om dagen, + skole og lektier.. Så der ikke så meget tid 
-HeidiZ *** Man skal ikke bruge en skildpadde som væddeløbshest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt ;) ... |
[Baronen] |
06-06-2006 22:49 |
|
I´M ALIVE  Ja ja, jeg lever skam stadigvæk, bare ikke så meget ved computeren  Og det går super godt med Baroni, han har det rigtig fint. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra Landsstævne i Kolding ;) |
[Baronen] |
06-06-2006 22:51 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih... |
|
|
Ig det bliver da spændende med DM. JEg ønsker jeg held og lykke - og pernille, så vil vi altså se billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen ;)... |
[Baronen] |
07-06-2006 10:11 |
|
Skal jo ikke ride med til selve DM der går, bare M klasserne  Men skal da ride DM for junioer i august 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nårh... |
|
|
Nårh  Jamen så held og lykke til DM for junior. Vi vil altså se billeder alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|