|
|
| Står ude om natten? |
|
|
Jeg ville bare hører alle jer glade heste ejere... Er jeres heste begyndt og stå ude om natten, eller holder I dem inde lidt endnu? Jeg har set mange her omkring falster hvis heste er kommet ude hele døgnet... Mine går da inde endnu, men mon det ikke er snart at de ikke gør mere..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ude ... |
|
|
mine har gået ude siden det var godt vejr første gang
Sælges : 1, 5 års frb. hoppe, 1 hingsteføl ´06 e. Armano. Se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ude... |
|
|
Der hvor jeg har min, har den også gået ude siden det var godt vejr første gang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Vores heste |
|
|
Vores kom ud lige omkring d. 13. april allerede. De har så også togvogne på folden, som de alle bruger, hvis vejret er lidt skidt. Hopperne med føl begyndte så først at gå ude om natten i midten af maj. 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians Sort 17" Free'n'Easy dressursadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min pruh... |
|
|
Min lille pruh har stået ude siden det var godt vejr første gang. Og det er første gang han prøver det. Og han er HELT vild med det!!! 
Stuntman - Ik hau van jou
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er ude |
|
|
de har været ude i ca 5 dg nu 
har fundet drømmehesten...han er bare dejlig!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine har gået ude |
|
|
Siden den 1.maj. De har haft togvogn til rådighed, men har ikke brugt den..
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris. Medlem af DÅHM syd. Forsk. ting sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :)... |
|
|
Okay ja.. mange tak for jeres besvarelser, ville bare lige hører hvad i andre gjorde da jeg stadig synes at det er lidt koldt og natten og min hoppe har smidt alt sin vinterpels, og har meget kort pels indeunder, men vi må jo se hvordan det går... De stod ude i nat for første gang .. Det klarede de fint nok..Og så lukkede vi op for græsset igen om morgen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| siden. |
| Forfatter:  |
HarleyTinke |
| Dato:  |
05-06-2006 11:51 |
|
siden første gang vejret var godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerfold... |
millesulbæk |
05-06-2006 11:55 |
|
Ja min hoppe har gået ude siden den 10. maj. Der er læ på marken i form af nogle tætte træer. Der er nu ingen af dem som ser ud til at fryse...
Hilsen Mille (som svæver på en lyserød sky) Når man tæller de gode dage sammen, så kommer man alligevel frem til et to-cifret tal hver måned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min er ikke ude om natten |
|
|
endnu, men det er pga af lille følle. Jeg synes det er lidt for koldt med alt det vand, nå rhun skal ligge sig. De har helt nybygget skur men bruger det ikke. På Lørdag kommer de ud på døgn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mine heste |
|
|
Mine heste er stadig inde om natten. Jeg holder på, at det skal være min 10 grader om natten for at mine heste begynder at være ude om natten. Til gengæd er de også glade for at komme ind om aftenen. De går ude fra kl ca 8 om morgenen til 21-21. 30 om aftenen. Hilsen Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hest.. |
Isabella H |
05-06-2006 22:10 |
|
Min kom på døgnfold i torsdags.. 
*Isabella - Frederik(Yucantan)*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm tja |
|
|
Min har gået ude hele vinteren... Dog i vinters med adgang til en togvogn...
KnuZ Vibber... Skønt at ha fjollen tæt på igen... Så kom vi op på 8killinger (se billeder på min præs)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Døgnfold |
Krab_anna |
06-06-2006 13:41 |
|
Min pony stod ude fra det var godt vejr første gang.. tror det var omkring d. 12 maj hun kom ud. Hilsen Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skal være ude |
|
|
det har mine gjord længe.. faktisk synes dyrlægen at mine skal være inde så lidt som overhovedet muligt, da den ene ikke kan tåle for meget af det støv der er i stalden, og vil ende med at hoste sine lunger i stykker hvis han er for meget inde...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ude... |
|
|
Mine har været ude siden 1 maj, de har dog et sted de kan gå ind med halm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lösdrift |
|
|
I danmark går min heste ude hele året rundt - Det gör de sådan set også her i Island! Sirid
* En gang welsh, altid welsh, også selvom jeg er i Island  * Svadilfari informationer om turen kan sendes. * Noget med et job i Island -ER BESAT! * Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|