Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvorfor gør jeg det?
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 22:49

Ja nu finder jeg mig selv, siddende foran tossekassen og glor på "Dødens Gab"! Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg om 25 dage, når jeg sidder i Grækenland, ikke tør nærme mig hverken strand eller pool, for jeg bliver bare så hysterisk over at se de film

Og alligevel gør jeg det - er det en eller anden form for Sado Masochisme (staves), eller hvad er det der får en til at blive ved med at sidde og stirre, på trods af at skrækken langsomt nærmer sig, indtil jeg til sidst dårligt tør gå på toilettet!

Jeg har før siddet og set disse film, og jeg HADER hajer og er sikker på at de findes ALLE VEGNE, på trods af, at det modsatte er bevist.

Er der andre der sidder derhjemme og tvinger sig selv igennem den ene gyser efter den anden??

Vickie - vender tilbage til hajens nådesløse gab... *Blob*

0
0
Svar på denne tråd

ditto...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 22:52

Det er prcis det samme her... Man skal da liii se, ikk...

- Selvom man så ved at man de næste par dage har de vildeste paranoier så snart lyset bliver slukket..

Men nu føler jeg da i det mindste ikke at jeg ser den alene :) Vi kan jo alle sammen se den sammen på trods af man ikke sidder i sammen sofa...

Hest købes

Der er 2 ting som dyreejer:

Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..

0
0
Svar på denne tråd

Riderlykke...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:06

Må jeg så godt holde dig i hånden??

*Rækker ud efter Riderlykkes hånd*

Vickie

SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES!

Skriv eller ring, for nærmere information.

0
0
Svar på denne tråd

Vickie
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:17

Jepz..det kan du tro du må.

Min hund sover så ham er der ikke meget trøst i...

Hest købes

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:20

jeg kan heller ikke have en gyserfilm stående uden at jeg skal se den. Det er med manden i hånden og en pude/tæppe for hovedet, så jeg kun ser øverste venstre hjørne, hele filmen igennem. Manden er træt af det: dels gider han ikke se gyserer og dels synes han jeg er tåbelig, når jeg nu alligevel ikke tør se den.

Mine værste gyserfilm er dem der handler om det overnaturlige, som: The grudge (staves), Carrie, Gothika, The ring, og andre paranormale film.

Nu sidder jeg og bliver helt bange uha.. manden er lige gået i seng, der er helt mørk og jeg skal ovenpå for at komme i seng - hmm burde egentlig gå i kælderen og slukke for vaskemaskinen, men nu tør jeg ikke, så jeg venter til i morgen.

To all, a good night..

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Nej præcis!!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:22

Tænk engang - jeg har netop været inde og trække i min labrador! Køn trøst er hun! Ikke så meget som et åbent øje kunne jeg få ud af hende.

For 10 min siden havde jeg 5 killinger ved siden af mig, men nu er der ikke flere tilbage.. Jeg sidder så uroligt, så jeg tror ikke de gad til sidst...

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Åhhh...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:22
Jeg har lige siddet og set 50 min af den mest uhyggelige gyser jeg nogensinde har haft indenfor min dør. House of wax... Måtte simpelthen slukke, jeg rystede og var sikker på jeg var klar til den lukkede... Og, for så at gøre det hele meget bedre, er min kammerat nu kørt hjem med mig siddende alene herhjemme.. Behøver jeg at sige, at jeg føler mig en smule flov??? Gg 23 år gammel og på randen til et nervesammenbrud pga en gyser.. Aldrig mere gyser!!

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

Åhhh hjælp
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:27

Nej hvor er den uhyggelig!! Hvorfor skal de også svømme rundt nede i det vand! Det er da for creepy!

Helle: Jeg bryder mig heller ikke just om de film du nævner, selvom jeg dog har set The Ring temmelig mange gange. Alligevel synes jeg at denne Dødens Gab er værre efterfølgende, da det er mere realistisk end The Ring.

Desuden tror jeg at det har noget at gøre med det faktum at det foregår under vand, og det kan jeg i forvejen ikke klare. Jeg kan ikke rigtig trække vejret...

Det er faaarligt...

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Der fik jeg godt nok et underligt ...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:33

... billede inde i hovedet ... Tænk engang - jeg har netop været inde og trække i min labrador ... jeg tror bestemt den film er skadelig for dig, hvis du lige har pelset hunden

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

hajer...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:37
Altså hvor dumme er de i den film - der er jo en grund til jeg IKKE gik i vandet da jeg var i Australien på ferie..

Hest købes

0
0
Svar på denne tråd

Haha Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:39

Jamen det var jeg også ;-D

Den varmer, men det er ikke nogen trøst...

Du finder da også alting...

Riderlykke: Jeg fatter det heller ikke! For to dage siden er 2 mennesker blevet ædt af en haj, og nu... Lad os alle gå i vandet, for nu har de jo fanget en lignende haj!!

Men okay- hvis ikke de gjorde det var der jo ingen film!

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

nåhr ja-
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:56
Jeg ser altid flystyrtsfilm og -dokumentarer inden jeg skal ud og flyve- hvor langt ude er man så ikke lige?!

-Janni-

og den vrinskende halvdel, Stay
Team JaY :D
Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
Stifter og formand af DPVK- Discount-Pelsdyr Vanrøgternes Klub

0
0
Svar på denne tråd

og så den anden
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 00:13
Ja, jeg satte mig jo også til at se Dødens Gab, men helt ærligt. Den er da godt nok kedelig. Den siger mig virkelig ingenting. Og jeg kan slet ikke få øje på noget uhyggeligt.

Nej, hvis det skal være uhyggeligt, så skal man sætte SAW på, og jeg sidder med en pude, og ingen lys på tv'et.

fnis.!
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 00:38
Har lige set den, og synes ikke den var særlig uhyggelig. :)
Har også set den mange gange.

Simone
- Med parten Coco

Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside

Amatør Fotograf
Tager ud til stævner, arrangementer og privat.
Pris:
3 kr. pr. billed, se evt tilbud på min hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

Dødens gab
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 00:42

Uhyggelig eller ej - der er vi så forskellige..

Vickie: God gåtur men hunden i mørke...

Godnat til jer alle sammen.

Hest købes

0
0
Svar på denne tråd

saw???
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 02:15
Ja, den synes jeg så IKKE er uhyggelig :D

Nogen der har set House on Haunted Hill? Eller "It" (Stephen King's film om klovnen)

Se DET er uhygge ;) Saw og Saw II er jo kun thrillere, må I huske

-Janni-

og den vrinskende halvdel, Stay
Team JaY :D
Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
Stifter og formand af DPVK- Discount-Pelsdyr Vanrøgternes Klub

0
0
Svar på denne tråd

øhh...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 06:51

House on hounted hill - er den uhyggelig?

Jeg har den stående i min reol, men har ikke set den endnu.

Nu ved jeg da hvad jeg skal bruge pinsen til - overtale manden til at "se" den med min og min pude hi hi.

God morgen og sov I godt?

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 07:26

Uh, kender det godt.

Da jeg havde set The Ring I blev jeg enig med mig selv om at jeg IKKE skulle se 2'eren, men gjorde det alligevel /:

Syntes godt nok også Fragile(Staves?) og The Grudge, er uhyggelige.

Patricia og Lukas

Hvis du interessere dig for hestesport

- så kender du mit hold.

0
0
Svar på denne tråd

It...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 07:43

Ja ok It er godt nok uhyggelig, men kun indtil man ser slutningen med det der monster, klovnen er da noget mere uhyggelig. Jeg så nemlig It da jeg var lille, men fik aldrig set slutningen, så jeg har altid tænkt på den som mega uhyggelig.

Men jeg er nok lidt anderledes med gyserfilm. Jeg elsker at se dem! Da jeg var lille, lå der en videokiosk lige overfor os. Jeg fik min mors kort og en fuldmagt, så jeg måtte leje gyserfilm. Dem sad jeg så og så alene. Jeg tror jeg fik set stort set alle dem de havde dernede. Dengang kunne jeg specielt godt lide dem med Chucky Og Poltergeist.

Det eneste jeg ikke tør se, det er når der er edderkopper. Jeg har holdt mig for øjnene til både Harry Potter og Ringenes Herre. Man føler sig lidt dum, når man sidder der og spørger "er den væk nu?", men jeg kan slet ikke ha det. Alligevel har jeg forsøgt at se Araknofobi. Måske er det sådan I andre har det med gysere?

Mvh

Anna

Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

The Grudge..
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 09:32

er ikke uhyggelig, jeg syntes den er dårligt lavet, man kan regne ud hvad der sker..

Gysere er sjove og som regl ikke særlige uhyggelige..

Krone og bølge - En selvfølge

Springstøvler sælges

Frieserhopper på 3,4 og 11 år sælges

0
0
Svar på denne tråd

Uhyggelige gysere
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 09:58

Jeg synes nu at the Grudge var uhyggelig. Desværre har jeg kun set den amerikanske version med Buffy, men jeg synes den har en rigtig god scene. Det er der, hvor søsteren som bor højt oppe i et højhus, er blevet bange og har søgt tilflugt i sin seng under dynen. Så ser man at der sker noget nede i fodenden, og det kommer nærmere og nærmere op mod hende, indtil hun løfter dynen, kigger lige ind i hende kvindens øjne og forsvinder. Det er uhyggeligt, fordi man netop selv kan sidde og beskytte sig med dynen hvis man bliver bange, og når man så ser denne scene kommer det uhyggelige lige ind hvor man er mest tryg og sikker.

Det samme kan jeg godt lide ved Ringen. Når en gyserfilm bliver uhyggelig, så kan vi altid berolige os selv med, at det jo bare er en film. Vi er altså vant til at fjernsynsskærmen er en grænse mod det uhyggelige, men den grænse bliver jo brudt i Ringen, idet den ret uhyggelige kvinde kravler hele vejen hen til skærmen for så at fortsætte ud gennem fjernsynet (i filmen altså ). Og når filmen slutter med at videobåndet hele tiden skal gives videre, så er ethvert videobånd potentielt dette, og man kan altså ikke vide, hvornår det bånd man sætter i videoen er dette videobånd. Det er da fedt!

Ja ok, måske analyserer jeg lidt for meget, jeg er nok fagskadet, men det er sådan nogle ting jeg godt kan lide ved gyserfilm. Desværre er der langt imellem de gode af slagsen.

Mvh

Anna

Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

ej vickie come on
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 15:58

Dødens Gab er ikke uhyggelig... jeg faldt i søvn sidst jeg så den fordi der ikke var noget der var værd at kigge efter i den film... gab.

It, derimod. Den ser jeg aldrig igen. Jeg er blevet bange for vasketøj

Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
Min Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider