Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min hest har fødselsdag IGEN
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 20:30

Hej alle.

Nu har min Komet fødselsdag igen idag

Jeg fik ham da han var 2 år og han blev idag 7 år.. det betyder jeg har holdt fødselsdag for ham 5 gange... det går jo hurtigt.. da jeg fik ham var han en lille ranglet fyr på 2 år der ikke engang kunne trækkes, lofte ben, blvie striglet eller noget.. og idag er han den dejligeste ven jeg har...

Kom til at tænke på hvor hurtigt årene går hvis man har det godt sammen...

Er i lige så tossede som jeg er og holder fødselsdag for jeres heste? I så fald.. hvor mange gange har i holdt fødseldsdag for jeres heste?

Tina

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

0
0
Svar på denne tråd

tillykke tillykke...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 20:35

har dog ikke nogen hest idag ;-)

men havde da en hvor han havde fødselsdag 3 gange så vidt jeg husker.

Tillykke med drengen

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 20:43

Komet med din 7 års fødselsdag..

Tina giv ham en gulerod og et knus fra mig..

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

Hvor hyggeligt...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 20:49

..min hoppe har også fødselsdag i dag.

Det bliver så den 7. jeg holder. Hun var lige fyldt 4 da jeg købte hende, så hun bliver 11 i dag.

Tillykke med ham.

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 20:49
tillykke med din hests fødslesdag...min hest Lagsi har også fødselsdag idag og bliver 12 år
0
0
Svar på denne tråd

Jamen jeg
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 21:08

siger tak på min hests vegne med alle de "tillykker" der kommer

Karin: Jo tak.. skal nok give ham en ekstra gulerod.. men han får så mange gulerødder hver dag at han dårligt gider æde dem

Tihi.. elsker jo den kære hest

Du burde næsten komme ud og se ham en dag... du kan sikkert ikke kende ham.. han er blevet såå smuk. På klubben bliver han ikke omtalt som Komet.. men som.. omegnens reneste hest

Mikki: Jamen stort tillykke med din hests 12 års fdselsdag

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 22:05

Tillykke med ham :-)

Ja tiden flyver, her har jeg næsten lige holdt den 7. fødselsdag med min ældste hoppe - jeg fik hende, da hun var 6 år gammel - ja tiden flyver virkelig :-)

Med den yngste har jeg også næsten lige holdt fødselsdag, det er den 2. vi holder og det er de eneste to hun indtil nu har haft i sit liv. Hun kom til verden i 2004, hvor min ældste hoppede folede og sendte mit første føl til verden :-) Fatter slet ikke hvor al den tid er blevet af, hvor er min lille føllepige henne?! Nu er hun en stor fin pige på højde med sin mor...

Forårsknus fra Tine

og haffipigerne,

:-D Flicka og Frigg :-D

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 22:47

Tillykke med barnet

Og ja jeg fejrer da oss føsdag for mine hypper, føsdag med både gaver og ekstra guf.. Sidst min ene hyp havde føsdag blev den 9 år, og det må være den 4. gang den blir fejret.. Min anden hest har jeg først lige fået, så den har jeg ikk holdt føsdag for.. Min første hest som jeg desvære ikk har mere, blev oss altid fejret...

Og kan kun gi´dig ret: EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG!!

0
0
Svar på denne tråd

Tina..
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:01

Du kan tro at jeg kommer forbi en dag og ser ham, og så giv ham et æble istenden for gulerod

Hvis bare han minder halvt om sin far så er han en dejlig hest, kan godt forstå at du er så glad for ham.

*Karin*

0
0
Svar på denne tråd

uuuh!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 23:58
Ja, min pruh havde fødselsdag i går- blev 6 år

Og så nåede jeg ikke engang ud til hende Er også meget skuffet over mig selv!!

Men tillykke til Komet (og min Stay) ! <-- godt nok med nissehue... men hvis vi nu laver den om til en fødselsdagshue, ing?

-Janni-

og den vrinskende halvdel, Stay
Team JaY :D
Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
Stifter og formand af DPVK- Discount-Pelsdyr Vanrøgternes Klub

0
0
Svar på denne tråd

fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 14:45

Jeg holder også fødselsdag for mine pruher :-D

Hende jeg har nu, har jeg fejret 2 gange, da jeg fik hende lige før hun fyldte 23.

Min gamle vallak har jeg haft a 2 gange :-D Først da jeg ejede ham og senere da jeg lånte ham. Da jeg ejede ham nåede jeg at fejre hans 3, 4, 5 årsdag. og da jeg lånte ham kunne jeg så fejre hans 8 og 9-årsdag :-D

:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt!

0
0
Svar på denne tråd

Tak tak
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 19:03

alle sammen

Karin: Jamen så tror jeg da Kometen glæder sig til at få besøg.

Jeg ved ikke om han minder om sin far, men hans udseende er da klart faldet ud efter hans far.. øhh.. heldigvis da

Men selvom jeg ikke ved om han ligner sin far så er han super dejligt...Han er rolig og meget venlig på stald. Han nusser altid igen når jeg sidder og lægger gamacher eller bandager på... han elsker at nusse mit hår så jeg har altid en helt vildt garn når jeg har været hos kometen. Han er meget velopdragen.. (var han godt nok ikke da han kom.. hehe men er han blevet)

Han har en super udstråling under rytter.

Han er en meget tændt og "nervøs" hest. Han kræver 100% opmærksomhed og stor tolmodighed udner ridning da han er meget "pattet" oppe i hovedet, men i mine og alle andres øjne på klubben er han super charmerende...

Han er påbegyndt at lære at gå med kandar... har indtil nu haft det på 2 gange og tager det super pænt...

Der er flere der har budt på ham, men han er jo selvfølgelig ikke til salg min træner har også sagt at hvis jeg nogensinde vil sælge ham, så vil han købe ham

Og ja jeg skal nok give ham et æble fra dig

Det blev jo en hel roman det her... og der er så meget mere at fortælle.. så du må komme og besøge ham en dag

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt :-)
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 21:33

Jeg holder ikke fødselsdag for Alfa, men hun får da altid en ekstra godbid. Den gamle dame blev 21 for 14 dage siden, så nogen ekstra godbidder er det da blevet til :-)

Tillykke med din "knægt"!

Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider