Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

River snat håret af mig selv!!!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 15:17

Hej

er der nogen af jer der kender til jordbrugsteknolog uddannelsen med speciale i heste ??? Hvordan jobmulighederne er bagefter og hvad man kan få af job osv...???

Jeg er egentlig snart færdig som kosmetiker(19-12-06) men går sygemeldt nu fordi jeg ikke kan tåle det og står i den situation at jeg ikke ved om jeg skal gøre det færdig eller om jeg skal starte på en ny uddannelse jeg kan ikke komme til at bruge min uddannelse som kosmetiker da jeg ikke kan tåle "vand" andet end som sælger og det er ret svært at få et job inden for det især her i mit område..

så er der nogen som har et godt råd så kom endelig med dem da jeg er helt på bar bund og bare har mest lyst til at rive mig selv i håret... For det havde bare været dejligt hvis jeg kunne komme på en rigtig løn nu da det er ret svært at leve for en elevlønning. men jeg må nok indse at jeg skal ha' en anden uddannelse men jeg ved stadig ikke om jeg kan få revalidering hvilket jeg rent faktisk ikke ved hvad er men det var noget min læge nævnte så hvis der er nogen som ved noget om det må de også gerne fortælle hvad det går ud på...

Kunne du tænke dig at spare penge på diesel/benzin og oven i købet tjene nogle gode penge??

nysgerrrig

så tag et kig på

www.hme.myffi.biz

kontakt mig

pr mail eller over beskedcenter

0
0
Svar på denne tråd

Jordbrugsteknolog
Forfatter: 
Dato:  02-06-2006 22:23

Ja, jeg kender til uddannelsen til jordbrugsteknolog med speciale i heste. Jeg startede selv på uddannelsen sidste efterår på DCJ i Beder syd for Århus, af forskellige årsager er jeg dog lige stoppet på uddannelsen for et par uger siden.

Om det er til at få job bagefter er jo meget svært at sige, eftersom det er en helt ny uddannelse - på DCJ var mit hold den første årgang.

Og eftersom uddannelsen er helt ny, findes der dermed heller ikke nogle job som præcist henvender sig til en jordbrugsteknolog med speciale i heste.

Det vil kort sagt sige, at når man skal finde job bagefter, så skal man sådan set selv ud og "opfinde" jobbet - finde de huller, som en jordbrugsteknolog vil kunne udfylde. Nogen helt let sag er det selvfølgelig ikke...man skal ud og sælge sig selv til virksomheder o.lign.

Et umiddelbart bud på et job for en jordbrugsteknolog vil f.eks. kunne være en form for konsulentarbejde, måske som foderrådgiver på en foderstof. Eller måske kunne man komme ud og arbejde hos et firma der laver staldinventar.

I bund og grund er det jo kun fantasien der sætter grænser her...

Vil du vide mere om uddannelsen, så er du altid velkommen til at kontakte mig via beskedcenteret.

Forårsknus fra Tine

og haffipigerne,

:-D Flicka og Frigg :-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider