|
|
| Snøft... jeg føler mig så forladt :'( |
|
|
Jeg er simpelthen så ked af det... Det var jo sådan at jeg havde fået en fin hadeklub... Men nu er jeg bange for at de har funde nogle andre at hade... Snøft... HVor jeg altså savner de hyggelige tøser, som kunne fortælle mig hvor fantastisk en citronmåne den er...  Og hvor jeg dog savner at få at vide at jeg er en dum kælling, fordi min beslutning i bestemt sager bestemt ikke passede den famøse klike...  Jeg tror aldrig nogensinde at jeg får mig en hadeklub til... Øv altså 

Camilse og Looksen
Er DU tilmeldt den store Fotokonkurrence? Så se mere her www.camilse.dk
Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hahaha |
| Forfatter:  |
line larsen |
| Dato:  |
02-06-2006 13:57 |
|
hahaha ja hva er det også for noget med den citron måne at du ikke fik lov at smage den... kan godt forstå du er ked af det... det var noget af en hade klub du havde dig  trøste krammer her fra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Hvis i søger længe nok efter det, er jeg sikker på i kan finde mit indlæg... Men for at gøre en lang historie endnu længere... Så fik jeg en hadeklub få nogle måneder siden der hed Camilses hadetøser... Jeg fik et fint indlæg i min GB hvori jeg lige fik af vide hvor dum, ulækker og dum jeg var... Og så sagde de at de mødtes for at spise citronmåne og for at disse mig... Der var så nogle flere der meldte sig til... men efter jeg skrev om det herinde ar jeg intet hørt 
Camilse og Looksen
Er DU tilmeldt den store Fotokonkurrence? Så se mere her www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Camilla dog |
|
|
Tør dine øjne, bare bliv på HN, start lidt tråde og skriv nogle indlæg, så er jeg sikker på at der nok skal dukke nogle nye hadere op på et eller andet tidspunkt. Du kunne evt. skrive at Looksen slet ikke spiser citrommåne og at han kun spiser marmorkage, kiks og romkugler  Du kan desværre ikke lokke mig til at hade dig - Beklager Conni
Conni & Tinker Kel Søges: Ældre meget rolig/børnesikker to'er pony, gerne islænder til godt hjem/otium. Pris: symbolsk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Conni: Snøft... han spiser flødeboller... tæller det???
Camilse og Looksen
Vil du være med til at bestemme hvem der skal vinde den store FOTOKONKURRENCE? Så se mere her www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilse |
|
|
Jeg skal da gerne hade dig hvis du så får det godt igen?  *Grr* hader Camilse *grr**grr* Ups det er vist blevet fredag 
Team Janus Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris Dejlig 2'er pony udlånes se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for dårligt! |
|
|
Ej det er altså for dårligt Camilse! Du må se at få lavet nogen nye kritiske indlæg så de kan komme på banen igen!!!
Det går bare ikke!!! Det er groft sådan at svigte en man hader *G*
Undskyld! har ikke sovet i nat! Ved jeg er plat! Ha det rimer! Ej... stop så!
En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!
Medlem af AHNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare rolig... |
|
|
... jeg har et par flødeboller. Hvis du savner din hadeklub så meget, skal jeg gerne sige noget grimt om dig mens jeg spiser dem... Jeg skal bare lige finde på HVAD jeg skal sige..
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Din stakkel |
kalundborg |
02-06-2006 16:20 |
|
men du får mig nu ikke til at hade dig(og da slet ikke spise citronmåne )
En gang hestefreak-altid hestefreak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jeg vil godt tage æren |
Supermone |
02-06-2006 16:25 |
|
at spise en citronmåne  Nammenam .. Hihi ..Men jeg er også lidt lost, er ikke helt med på, hvad vi skal hade dig for ?
Hilsen Simone Søger undervisning/hjælp til DV-hoppe i Lemvig-området
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ka' vi hjælpe?:) |
Ditte & Camilla |
02-06-2006 18:57 |
|
Vi kan da godt gøre det hvis det gør dig så glad! Du kan komme på listen med alle de andre! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
TeamJay<3 |
02-06-2006 19:06 |
|
Altså camilla, hvis du bliver ved med de der next generation smileys skal jeg nok hade dig!!  KAN ikke klare de smilies... HAAAD!!!  *host* Men jeg synes det er synd for dig... men med sådan en skøn discount pruthest som Lukas, hvem kan så havde dig særlig længe ad gangen? 
-Janni- og den vrinskende halvdel, Stay Team JaY Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub Stifter og formand af DPVK- Discount-Pelsdyr Vanrøgternes Klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh ja de famøse |
|
|
Åh ja den famøse "citronmåneklub", kan virkelig godt forstå at du savner dem! Et stort trøstekram fra mig til dig. Håber ikke savnet tager for hårdt på dig I såfald så må du op på kondi-tasterne, skriv en bunke kritiske indlæg, som rigtig kan træde nogle over tæerne, så er jeg vis på, at du nok skal få din savnede citronmåneklub tilbage! Held og lykke med jagten efter dem 
Forårsknus fra Tine og haffipigerne, Flicka og Frigg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trøste... |
smukke-ped |
02-06-2006 22:45 |
|
jamen så er du DUM...hvis det kan hjælpe...og GRIM...har du det bedere nu?? 
ped har været der...ped har prøvet det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OK ... |
NinaL |
03-06-2006 00:56 |
|
Jeg HADER folk, der bare skal gøre opmærksom på sig selv ... Hvorfor dette indlæg? Fordi ... *hulk* - at du er et sørgeligt menneske, som ingen kan lide. Du er for ringe - og uden betydning! GET A LIFE!!! Camilse ... A'm just kidding ...  Men bagom "tråden" - så ER der måske alvor bag? *s* Jeg har en præsentation og e-mail og beskedcenter åbent ... "Just in case" Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|