|
|
| gæt en race?! |
|
|
nu skal vi lege.. kan i gætte hvilken race denne hest er?:  hvis ja skriver i det og så er det jeres tur til at finde et billed! okay?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Gætter på belgier
Hilsen Frederikke Chanel & Soffy! Hvorfor nøjes? Hoppeplag sælges! Evt. bytte med ældre! Kontakt via beskedcenter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Hvad er en de viatka?
Hilsen Frederikke Chanel & Soffy! Hvorfor nøjes? Hoppeplag sælges! Evt. bytte med ældre! Kontakt via beskedcenter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Det er da en mærkelig race at spørge om herinde, hvis det er en race. Aldrig hørt om den
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blanding |
|
|
altså uden at vide det ville jeg jo mene det liger en blanding af nordbakke og fredriksborg (min veninde havde sådan en og den ligener meget godt den på billede) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Benzonshøj: kopiere navnet og sæt det ind på google billeder.. Så kan du se den ligner meget godt..  *ss*
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ikke vildt |
|
|
svært... Højreklik på billedet, ned i egenskaber... så skal i se løjer, garanteret det PiaR har gjort... 
Mange hilsner
Marie M Nu med Øffe-Mor & pige-hesten Tøsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikkeg... |
|
|
for at være ond men er der ikke en der sætter et nyt billed ind så der kommer lidt gang i det her?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gæt en race |
| Forfatter:  |
Nadia&Wilfred |
| Dato:  |
02-06-2006 15:01 |
|
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV Suppi, du vil altid være husket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det er det nemlig.. |
Nadia&Wilfred |
02-06-2006 15:06 |
|
Det er min store drøm at få sådan en basse...  Jam, jam.. Dejlig hest..
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV Suppi, du vil altid være husket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hesten.. |
smolf88 |
02-06-2006 15:24 |
|
Hm.. det der er vist en clydesdale?? ' en rigtig stor bamse i hvert fald.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husk at sætte billed ind.. |
|
|
nu gør jeg det.. okay.. er i klar(i behøver ikke svare:) gæt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gæt - det er en blanding |
evahestepige |
04-06-2006 22:21 |
|
 og hvad er hun blandet af?
hilsen eva og jessie! - hvem sagde at traver ikke kunne bruges?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla... |
|
|
Islænder måske? og connemare?
Hilsen 007 Den der ler sidst, er meget langsomt opfattende... § 1. Jeg har altid ret! § 2. Hvis det umulige sker, at jeg tar fejl, træder § 1 i kraft!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|