|
|
| hvad mangler i? |
| Forfatter:  |
Nannahestegirl |
| Dato:  |
01-06-2006 19:14 |
|
Mangler i noget rideudstyr?. Eller hvad ville i købe hvis i bare måtte få noget? Knuz Nanna
©Mapio © Mario Din søde hest ©Mapio© ©© Mapio©© © ©reritta©© © © baldup© © © ©loke©© Og alle de andre søde heste;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mangler... |
|
|
... intet, har stort set alt, og jeg har endda ikke hest længere... *S*  Men det hænger bare derhjemme nu...
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg mangler et par bagbens strygere, brune bandager og et nyt underlag 
Mvh. Rikke Escape Dance
100% sandkasserytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| !!! |
Maibritj |
01-06-2006 20:43 |
|
Puhhh jeg mangler meget.. En helt ny monteret sadel. trailer stævneskab Forbensgemacher der passer Og en hest der aldrig er syg. Men ja ellers småting..
Fjordheste er også dressurheste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egentlig mangler |
|
|
jeg ikke noget overhovedet... Hmm men et nyt kandar kunne jeg godt bruge... Tina
EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Mette J |
01-06-2006 20:45 |
|
..så skulle det da lige være en Böeckmann hestetrailer - helst i matchende farve til mine forældres "trækker" 
Mvh Mette.. ******************* www.newforest.dk *************************** Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Penge penge penge |
|
|
Jeg ville gerne have: en dressursadel i læder (har Wintec) en Barefoot Cheyenne-sadel  en letvægtsridehjelm et par nye ridebukser et underlag med haflinger-logo og og og 
Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan) Shit happens! ... I just try not to step in it Learning seriously affects your brain -aau.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingenting - har lige hentet min helt nye trailer |
Bente |
01-06-2006 20:57 |
|
Som kom med færgen her til morgen. Den er afløseren for vor Randers trailer, som var afløser for vor Brenderup trailer.  Jeg har skrevet lidt om traileren inde på min præsentation - om hvorfor vi valgte netop denne trailer - og ikke en Brenderup eller Randers igen. mvh Bente
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville købe |
|
|
proff. choice elite gamasher og klokker i alverdens farver - hvis bare jeg havde råd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udstyr |
pjemm |
01-06-2006 21:06 |
|
Jeg kunne godt bruge en ny trense snart, en trailer, jodphurs med sikkerhedstå og en kort ridejakke til overgang/blæsende sommerdage. Den jeg har købt hos Hööks springer i lynlåsen for neden. Køber du det til os siden du spørger? Jeg fylder rundt om en god måneds tid! :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aksdæladk |
|
|
En trailer Læderridestøvler En sommer sadel Et hvidt underlag med fjordhestens logo på! 3 underlag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bente... |
|
|
lækker trailer du har købt.. den er magen til min  Min er bare grå så den macher til min 4-hjulstrækker 
EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mhh... |
Nannahestegirl |
02-06-2006 18:01 |
|
©Mapio © Mario Din søde hest ©Mapio© ©© Mapio©© © ©reritta©© © © baldup© © © ©loke©© Og alle de andre søde heste;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehjelm |
Bluckie |
02-06-2006 18:04 |
|
Jeg kunne virkelig godt bruge en ny ridehjelm!!! Har det med at mine ridehjelme SKAL(!!) udskiftes efter x antal år. Så kunne jeg godt bruge et par nye hvide ridebukser - et par jeg rent faktisk kan passe (De andre er for korte i benene og ALT for store i livet, de ryger ned og stumper, NITTE!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha uha |
|
|
Hvis der var råd, en hestetrailer, det ville være fedt, og selvfølgelig kort til at måtte køre med den. Men ellers ridebukser, ny ridehjelm og en total lækker sadel der bare liiige passer til min stakkels ryg og selvf hestens ryg*G* nåårh ja en ridehal ville også være rart *suk* hvem der bare var millionær 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina Lykke |
Bente |
03-06-2006 09:11 |
|
Sjovt nok - vi har bl.a. også oldenborg. Er din trailer også med Pullmann hjulophæng, så hvert hjul affjedrer for sig selv og med spiralfjeder og støddæmper ved hvert hjul, så de føles for hesten, som om den kører BMW? Man kan jo også købe traileren uden. Det er virkeligt at lade hesten køre på første klasse i f.h.t. de andre trailere med faste aksler. Desuden er det mere behageligt før dem der sidder i bilen - man mærker slet ikke traileren. Det er en også genialt at traileren er med 2-vejs rampe, så man kan læsse traileren med truck eller fronlæsser eller lade hesten træde direkte op i traileren med rampen til siden. mvh Bente
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mangler og mangler... |
|
|
Med sædvanelig ubeskedenhed vil jeg sige at det jeg mangler allermest er en lille gård. Bare med plads til mig og Baloo og selvfølgelig en selskabshest til ham (og en lilel selskabshest til selskabshesten til når ejg har Baloo ude) En trailer vil også være velkommen - og en bil der kan trække den. En dressursadel står der også på ønskelisten (der er en lille mulighed for at det ønske bliver opfyldt i år - jeg fylder rundt, så måske...) En ny hjelm er bestilt hjem. Mine skal også udskiftes efter 4-5 år, og det er altså nu. Så jeg glæder mig som et barn til min lækre RØDE Horka Airstream!
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uh ha mange ting |
|
|
Ja jeg mangler mange mange ting. Jeg kunne godt bruge stævneudstyr, for det har jeg ikke længere. Og nu skal jeg vel snart til at starte stævner igen. Jeg kunne også godt tænke mig en god jakke, til at ride i forår og sommer. Og nogle nye handsker. Udover det vil jeg gerne have en trailer og en bil der kan trække. Og så selvfølgelig lige en hest dertil  Indtil jeg får den, så kunne jeg godt tænke mig en god dressursadel med god støtte til at bruge på parthesten. Nå ja og så selvfølgelig et sted at gøre af mit hår, mens jeg rider. Det fylder altså så forbandet meget... Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ting jeg mangler |
|
|
puuuha mangler mange ting  blandt andet: et større stævneunderlag helst med sort pipe. nye stævne ridebukser med høj talje. (pikeur da stævnejakken også er det) en vindbraker jakke. (mountain horse. grå. har fundet den så nu skal der spares) en ny trense (stübben da sadlen også er det) hvide ridehandsker (roeckl atletic handske) ridehandsker roeckl atletic i blå eller grå. et tyndt fleecetæppe i blå. nye hverdags ridebukser fra pikeur.
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Estella |
03-06-2006 10:42 |
|
Jeg mangler faktiskt intet..har alt hvad jeg skal bruge og mere dertil.. MEN det stopper mig alligevel ikke til at købe noget nyt lækkert udstyr indimellem når jeg liiige "falder over" noget... 
M.v.h / Heidi  - ÆRLIGHED når man længst med... TRO mig!
Har fundet min nye STJERNE! Ta´et kig i min presentation ~ Pikant ~
- Hvem sagde det er stamtavlen,det kommer and på? Det er jo hesten man rider på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ok alle sammen |
Nannahestegirl |
03-06-2006 13:44 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mangler det hele |
|
|
jeg har lige købt min dejlige hest og har stort set intet. Desværre er jeg en af dem hvor pengene ikke hænger på træerne  Det eneste jeg har er faktisk lidt striglere, to grimer og et tov. Jeg har også et alt for stort par læderridestøvler som jeg hellere end gerne vil bytte væk til nærmest hvad som helst..
har fundet drømmehesten...han er bare dejlig!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et eller andet middel |
Nanna (Sebastian) |
03-06-2006 22:03 |
|
der gør det umuligt for heste at blive skadet... det mangler jeg!
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige nu.. |
|
|
Mangler jeg sådan set bare at hesten bliver gammel nok. Jeg er rimelig godt kørende (eller min mor og far er) med en næsten helt ny Böeckmann Master hestetrailer, en passir Grand Gilbert sadle, har næsten lige købt nogle rigtig lækre hovedtøjer, underlag har jeg vidst også nok ag, næsten nye Cavalo lædderidestøvler, og helt nye königs lædderstøvler, stævneskab har jeg også, tror jeg os jeg har en tre stævnebukser, typisk mig at købe så mange og s kun bruge det ene, to stævne jakker, nå ja så har jeg også lige købt en ny kingsland jakke. Ja tror vidst jeg har alt mangler kun hesten nu, Jo ku godt bruge en ny hjelm, og et bare nye ridebukser..:)
Til minde for mine to fantastiske heste: Min fuldblods California Bullet, og verdens bedste pony Prins, som begge lever på de evige græsmarker. To heste der er savnet for evgit, og aldrig bliver glemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
Nannahestegirl |
04-06-2006 13:34 |
|
Ok,,,  Jeg tror heller ikke jeg mangler noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|