|
|
| Kan HN være en rideklub??? |
|
|
Jeg skal se at få meldt mig ind i en rideklub så jeg kan komme ud og blive til grin på dressurbanerne  I min søgning efter KlUBBEN (som jeg i øvrigt ikke skal bruge til noget som helst andet), kom jeg til at tænke på, hvad kravene er til en rideklub? Kan HN ikke registreres som rideklub - så ville jeg da godt melde mig ind her. Conni
Conni & Tinker Kel Søges: Ældre meget rolig/børnesikker to'er pony, gerne islænder til godt hjem/otium. Pris: symbolsk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Conni... |
| Forfatter:  |
JulieTaylor |
| Dato:  |
01-06-2006 10:38 |
|
Se på forsiden: www.heste-nettet.dk HN er faktisk indbudt til at stille med et besindighedshold på Vilhelmsborg. Hvem ved hvad det kan blive til?  Mvh Julie Taylor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis du vil ud og starte stævner.. |
|
|
... skal du være medlem af en rideklub under DRF - og det tror jeg ikke HN er  På www.infosport.dk kan du se en oversigt over DRF-klubberne i nærheden af dig. Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sif... |
|
|
Det ved jeg altså godt Men Jeg syntes bare at det kunne være sjovt hvis HN lavede en klub - jeg tror at der er basis for mange medlemmer og ekstra skejser i kassen til HN. Så det er såmend tænkt som en opfordring til HN, hvis det ellers er muligt. Andre der gerne ville være medlem? Conni
Conni & Tinker Kel Søges: Ældre meget rolig/børnesikker to'er pony, gerne islænder til godt hjem/otium. Pris: symbolsk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror ikke.. |
|
|
Hvilket distrikt skulle HN så hører ind under?
-Jeg tror ikke på at det kan lade sig gøre.
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhhh - |
|
|
Bummelum...Allesammen  Det ve' jeg skisme ikke - jo mit  Conni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he... |
JulieTaylor |
02-06-2006 09:40 |
|
Vi kunne være landsdækkende... ligesom SPR Der er vel ikke noget galt i at have ambitioner. Henrik Biering har da erfaring med klubarbejdet, så han kunne da nok finde på en masse.
Hvor skulle vi holde vores klubmesteskaber? Helle for at stå for cafeteriatet... jeg laver den ondeste cowboy-toast  Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jow jow |
|
|
det var da en god ide, for pt er vi i en klub uden for drf regi fordi jeg ikke har lyst til at bakke op om de drf rideklubber der her i omegnen lige nu !! jeg føler at man er så bundet hvis nu vi vil til stævne i randers eller i frederikshavn så¨er vi nødt til at være medlem af en klub i de distrikter etc. så en landsdækkende klub  julie hvad er det for en klub den der spr ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klubmesterskaber |
|
|
Hey Julie, Parken - sgu, der skal jo være plads til alle Ænderne  Du sætter bare Henrik i sving  Conni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henrik... |
JulieTaylor |
02-06-2006 10:42 |
|
... svinger da allerede for vildt.  SPR: www.spr.dk/ Mvh Julie Taylor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jamen |
|
|
Frem på forsiden - hvad venter I på, vi skal da have medlemmer ikk'? Jeg vil have medlemsnummer 1 - og gratis medlemskab første år for at være opfinderen... Conni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Det kunne vel egentligt være fedt med en række afdelinger under HN, og så lave HN-mesterskaber... Hvis der skal bruges en udregner, så ville jeg da godt lege med... har nemlig erfaring fra DCH 
Camilse og Looksen
Er DU tilmeldt den store Fotokonkurrence? Så se mere her www.camilse.dk
Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| En rideklub |
|
|
kræver en stiftende general forsamling, 50 medlemmer og vedtægter. så søger man ind hos DRF. selvom det er en "rideklub" man laver og man ikke søger ind hos drf så kan man jo stadig ikke starte til drf stævner som 99 % af alle stævner er. Det koster en indmeldingbeløb på et par tusinde, og så betaler man hvert år pr medlem. det er ikke helt så nemt at køre en rideklub som det lyder, har været med til at starte en rideklub for nogle år siden og sikke da et slæb  hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Propositioner |
JulieTaylor |
02-06-2006 12:12 |
|
Propositioner til HNs første D-stævne: Klasse 1 Roepillekast mod valsemøller Klasse 2 Longerung an, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor und zwischen den tüngdepunkt.
Klasse 3 LC uden galop, trense og retning. Klasse 4 LB1 barrieredressur. Åben for gimper og kællinger. Klasse 5 Kommenteret springning. Lille Hanne på 6 år rider over cavaletti på ponyen Musse, og samtlige registrerede brugere kommenterer på musses taktfasthed og rytterens opstilling. Klasse 6 Billedredigering. Hvordan ser din hest ud med overskæg og sæbebobler? Klasse 7 LB for piratavlede baghaveheste. Metode M1 - med mudderkastning. Hestene aflives efter klassen -for deres egen og samfundets skyld. Klasse 8 Synes du, jeg er lækker? Nå ikke? Så hold kæft. Klasse 9 Hvad er den værd? Trebenet angoraged med kapacitet til mere. Gæt prisen. Tilmelding snares muligt. Idéer til yderligere klasser modtages gerne. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er osse |
Lisab.(Juul) |
02-06-2006 12:15 |
|
Med 
Hilsner Lisab Nu bosat i Kjellerup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Klasse 10 Find fem fejl på equipagen
Camilse og Looksen
Er DU tilmeldt den store Fotokonkurrence? Så se mere her www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie... |
|
|
Det er altså ikke fair, jeg er på job og forventes ikke at skraldgrine foran computeren.  Hvad laver Henrik - er han ikke snart fææærdiiggg, jeg vil meldes ind NU og hvorfor kan jeg ikke se noget på forsiden  Conni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pyha... |
JulieTaylor |
02-06-2006 13:09 |
|
Det er vist blevet fredag. Jeg har lige siddet og overvejet om man kunne stambogsføre en nullermand. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dam dam dam |
|
|
Klasse 11. Avlschampionat for gyngeheste og fnullermænd, der gives point for gang, bygning og temperament. Efterfølgende skal alle udstillede individer vurderes og kommenteres af samtlige brugere
Team Janus Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars Vi savner dig stadig Daisy 04/06-1997-03/01-2005 Sorg er kærlighedens pris Dejlig 2'er pony udlånes se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Tilføjelse til klasse 11 Vedr. brugernes bedømmelse, så er det fuldt ud tilladt at gentage hvad der allerede er sagt 100 gange før.
Camilse og Looksen
Vil du være med til at bestemme hvem der skal vinde den store FOTOKONKURRENCE? Så se mere her www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie... |
taina |
02-06-2006 14:13 |
|
Ruller rundt og græder af grin... til det stævne kan alle da være med  mvh. tina
Medlem af den sønderjyske afdeling af DÅHM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stævne |
Bluckie |
02-06-2006 15:17 |
|
Hehe, det er da et stævne for alle... Jeg kan gå som både gimpe og kælling en tidlig morgen efter en aftenvagt og en god bytur  Men er enig - er pinligt at sidde og skraldgrine foran pc'en sådan midt på arbejdet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie. |
|
|
Det er propositoner jeg kan forholde mig til  Mvh Camilla
STÆVNE i dressur 17 juni hos Sportsrideklubben Petersborg i Høsterkøb, Anmeldelsesfristen er rykket til 6 juni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meld os ind! |
monasdatter |
02-06-2006 15:40 |
|
jeg ville melde mig ind på stedet! om ikke andet så for at støtte projektet. og et godt grin går jeg da heller ikke af vejen for 
energien følger tanken......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Klasse 12 Flettemesterskab. Hvem kan flette hesten bedst op, på den mest specielle måde?
Camilse og Looksen
Vil du være med til at bestemme hvem der skal vinde den store FOTOKONKURRENCE? Så se mere her www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der skal da også... |
|
|
...være et foldmesterskab for dem, der kun bruger hestene til at lukke på fold  og hestepærebingo  For juniorerne skal det jo ikke være ALT for seriøst, så her kunne man måske have en klasse, hvor det gælder om at placere den størst mulige mængde forskelligt udstyr i samme farve på én hest  Og så måske en velfærdsklasse, hvor vinderen er den, der på kortest tid kan anmelde flest mulige konkurrenter for flest mulige overtrædelser af dyreværnsloven til diverse dyreværnsorganisationer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grynt grin... |
|
|
Jeg (kællingen der ser hammer godt ud) melder mig til at starte klasse 4 og klasse 8! Winnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lone Beck... |
JulieTaylor |
03-06-2006 12:56 |
|
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge: Hvordan havde du tænkt dig at hestepærebingo skulle foregå? Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Julie |
|
|
Det er da hesteverdenens svar på kokassebingo  Du VIL da ikke fortælle mig, at et ungt menneske med dit udseende og din hjerne aldrig har været til kokassebingo???  Det er ellers meget udbredt til landsbyfester her i Vendsyssel... Man opstiller en lille firkantet indhegning, kridter en bingoplade op på græsset, lader folk sætte en 10'er på et nummer, slipper muhkoen (i vores tilfælde hyphesten) ind i indhegningen - og venter på at naturen går sin gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muahahaha... |
JulieTaylor |
03-06-2006 13:24 |
|
Det er forhåbentlig noget, du finder på  Jeg kan dog allerede her afsløre, at ingen af mine heste ville egne sig til denne spændende, nye breddedisciplin. De er temmelig nærige med deres bingokugler, når man står og kigger på. Jeg har netop skulle aflevere gødningsprøver, og det er et heldagsprojekt at stå og vente på at mine heste tager sig sammen til at levere varen. Det ville hurtigt blive til marathon-bingo... så den klasse springer jeg over. Mvh Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julie, altså... |
99E |
03-06-2006 13:46 |
|
...og det spil findes ellers i flere varianter - hønselortebingo var en fast begivenhed på Bornholms Dyrskue gennem hele min barndom!? ... 
... - 99E - ...
Feel Think Act Play Like A Horse
Vi ses i Grønhøj - efter 1. august!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|