Ja, så gik den første uge med Høffe.
Han er bare over al forventning. Han er gået ind i flokken med åbne arme og er blevet taget godt imod af alle. Han har fået sig en bedste ven som han gerne leger lidt grimeleg med eller får sig en gnubber med 
Min datter var med ude og se ham i onsdags og var helt solgt. Hun har allerede planlagt hvilket udstyr hun skal have. Anden gang jeg havde hende med ud trak hun ham selv fra fold og stod og ordnede ham mens jeg mugede ud. Ikke en mudderplet blev der efterladt og det var et herligt syn da hun stod bukket ved forbenene mens han stak mulen ned og snuste til hende 
Vi har fået redet en del. Den hest er bare suveræn til sidebevægelser. Det er helt utroligt så smidig han er. Galoppen er stor og springende og den skal man lige vænne sig til. Det er jo ren gyngehest der her *GG*
Tølten er ikke så svær at finde men han har lige pt lidt svært ved at holde den ret længe. Han mangler lidt styrke i forparten og så mangler jeg også min balance. Hvor filan er den blevet af??!! 
Vi red tur igår. Når der kommer biler krymper han sig lige lidt men ikke mere end at ørene bare vender sig og han trækker sig lidt til siden. Til sidst var der ikke noget. Vi havde også vores debut med lastbiler og han har lige brug for lidt mere tid til at vænne sig til dem.
Og så fik vi vores første galop i terrænnet
Mums, det er skønt!! Han vil gerne frem men ikke mere end jeg beder ham om. Og så er han helt rolig når vi er stoppet igen. Ikke nogen hidsighed her 
Så det kan bare ikke gå bedre