Hejsa kære HN

Mangler råd - IGEN...
Jeg er i et dejligt forhold og alt kører på skinner, men alligevel vågner jeg op hver dag og føler at der mangler noget...
Jeg har et meget dårligt forhold til "svigerfar" og har svært ved at takle det i hverdagen. Hans forældre har været skilt siden han var meget ung og har haft et godt forhold til hans mor, mens hans far ikke ønskede at være der for ham...
Men nu vil han pludselig igen, og giver ham en masse skyld penge, fjernsyn mm.
Jeg bliver enormt skuffet og ked af det når han siger ja til alle disse ting, han kan ikke selv se det forkerte i det, men sagen er den at jeg må trøste ham mange aftener fordi hans far endnu engang har fyret noget @!#$ af til ham (Min "mand" er meget følsom) ... Og jeg kan efterhånden snart ikke mere.
Jeg har prøvet at tale med ham om mit syn på sagen, prøvet at være forstående, endda snakket med svigerfar, men lige lidt hjælper det... Jeg har svært ved at finde et åbent sind frem for ham, når han konstant ødelægger selvtilliden hos den jeg elsker.
Hvad pokker gør jeg.
Jeg føler mig klemt inde og er blevet ret indelukket, måske endda lidt reserveret, måske fordi jeg føler mig lidt tilsidesat, jeg føler at han er ligeglad med mine følelser i forbindelse med svigerfars måde at opføre sig på...
Er det mig der er enormt snæversynet?
Jeg HAR svært ved at se hvordan man kan holde så meget af en, der gør en ked af det hver uge, JA han er jo hans far, men der er vel grænser??!
Hjælp kære HN.