|
|
| Navne til rødt hoppe føl! |
|
|
En er tøserne fra den stald hvor min dejlige pony står, skal have føl på hendes røde hoppe. Vi har fået en hestehvisker til at se på hoppen, og hun siger at hun får et rødt hoppe føl, som hoppen gerne vil have skal starte med P?! Men hvad kan et rødt hoppe føl hedde med P ? Det er ikke min hest, men det ville være fedt, hvis vi kunne komme med forskellige eksempler på navne til krikken 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne. |
| Forfatter:  |
Waldersdorff |
| Dato:  |
29-05-2006 14:23 |
|
Tjaa.. Skal det have nogen relatering til det røde? Kiggede lige min spanskordbog i gennem; Paciencia - Tålmodighed Pacífica - Fredelig Paga - Løn Pagana - Hedensk Pajita - Sugerør (Det er da lidt sødt!) Paliativa - Lindrende Paradoja - Paradoks Parca - Beskeden Pasa - Rosin Pasajera - Rejsende Patraña - Historie Peculiar - Særlig Pelusa - Fnug Pensativa - Tænksom Penumbre - Halvmørk Pepita - Guldklump Perfecta - Perfekt Perfilada - Velformet Perita - Ekstpert Picara - Fræk Poesía - Poesi Poética - Poetisk Portentosa - Vidunderlig Potra - Føl Tjaa.. Nogen af dem, er meget gode, noget af dem er knap så gode.. Men der i hvert fald nogen muligheder... . . / Liv
Hvis nogen nu skulle have lyst til at forære mig en hest, og betale alle udgifter, er jeg yderst interesseret!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestenavne |
|
|
Patricia Petit Platina Pumpkin
Der er 2 ting som dyreejer: Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Røde hopper hedder da |
xtiny |
29-05-2006 14:29 |
|
Freja.  Men jeg kan da prøve: Pippa Pippi Perla Pinky Polka Prikki Petronella Petra Pamina Paprika(!) Og skulle det blive en hingst, så Pippin Pepito Pamino Pepsi
Mvh xtiny ---
< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
--- <t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan? bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sofie... |
|
|
det var nu en clairvoyant  Jeg syntes jo din første ide, som intet havde med p at gøre, var det bedste forslag...men jeg bøjer mig i støvet for de højere magter. Jeg holder stadig på Pure passion  Eller Petrea som mit første bud var  Ellers syntes jeg faktisk rigtig meget om de fleste af de spanske bud. Ellers så må du da finde på noget sofie: Du har jo talent for det!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
Cindy |
29-05-2006 16:51 |
|
hmm jeg ved godt det ikke starter med P men kan godt li det,, Red Beauty
Venlig hilsen Vrinsk2/cindy!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rød som ild |
Kiki |
29-05-2006 17:54 |
|
så Phoenix ligesom den der fugl der genopstår fra sin egen aske
Stud.jur hesteløs, men med hund og GAMLE hamstere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe, tak :) |
|
|
Hehe, mange tak. Der er sikkert et eller andet man kan bruge  Vi må jeg vente at se med hvordan den kommer til at se ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Shanami |
29-05-2006 19:18 |
|
hvad med Aurora, det betyder "morgenrøden"
Der var to sandkorn i ørkenen, så sagde det ene sandkorn til det andet: Jeg tror vi er omringet!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige et mere |
Shanami |
29-05-2006 19:33 |
|
Blosssi=flamme
Der var to sandkorn i ørkenen, så sagde det ene sandkorn til det andet: Jeg tror vi er omringet!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "De røde heste" |
Maj-Britt83 |
29-05-2006 20:41 |
|
Jeg kendte engang en fukshingst, som hed Red Arrow.. synes det er lidt flot.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| iurhgnjskfv |
|
|
Papaya Pepita Piano Present Perfekt Picass Princess Pompia
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! FOTOGRAFERING TILBYDES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flere forslag |
|
|
hvad med (Tomat)Puree Pushkin Perestrojka Palet Plum eller Prunes Pikant Parat Pinky, Pink Panter Plasma Plaisir Pronto, Plovmand (men de er da vist bedre til en han) -Nanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.. |
|
|
Red Hot Chili Pepper Pimpernel (den røde) Passion Bloody Mary ( nej den er vist for meget ? og mangler lidt P) Papaya
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Michelle hansen |
30-05-2006 09:14 |
|
Hilsen Michelle Juul Hansen & Bolette Ladager
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| og hoppen |
|
|
er nu officielt i fol. Da hun starter med s og vi som sagt har en formodning om at det bliver et hoppeføl, så har jeg idag foreslået "smut pomfrit". Det er med både p og med s. Og så er man sikker på at ingen hedder det samme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glem det Tine. |
|
|
hehe, det er da et forfærdeligt navn  Vi må tænke os hårdere om...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|