Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

farvel til to kære venner
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 23:15

ja så måtte jeg idag, sige farvel til to kære venner.

vi har fulgtes ad i snart 6 år, ikke altid på den nemmeste måde og mange gange har de trådt mig over tæerne.

Men når man pludselig finder så gode venner, som altid har været med på en frisk ridetur og aldrig har opgivet mig og mine skøre påfund, ja så er det nu knagens svært at sige farvel.

Men i alle gode vennekredse, ja der sker det jo at man lige som vokser lidt fra henanden.

Lige fra starten, svor jeg ellers at det aldrig ville ske, for det var jo et ret dyrt bekendskab ved vores første møde.

Men hver gang vi var sammen, ja så tilgav jeg dem det med det økonomiske mellemværende.

Hvordan fortæller man, to gode venner, at vores veje må skilles.

Er man ærlig og siger at vi er vokset fra henanden, eller stikker man en lille løjn.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Grunden
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 23:22

det kommer vel an på hvad grunden er?

Ellers vil jeg jo altid mene at man kommer længst med ærlighed. Men igen det kommer an på hvad årsagen er.

0
0
Svar på denne tråd

hva...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 23:28
.. er det mennesker eller dine heste?

læser det som om, at det er dine heste du skal sælge.. er det rigtigt?? eller skal jeg have briller :D

men i hvert fald, det er synd..

Mvh.Krohne
med part på Chanell

Et smukt ydre fanger øjet, men et smukt indre fanger hjertet
~Chanell er forsynet med begge dele~

- Jumprider for life -

[en rigtig rytter ska bede hesten hoppe ikke stoppe]
0
0
Svar på denne tråd

Jeg må også lige høre om
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 23:31
det er dine ridestøvler der har passeret pensionsalderen eller ...???
0
0
Svar på denne tråd

nej det er ikke mine heste
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 23:31

men to rigtigt gode venner.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Tja Inger
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 23:34

Hvis det er dine ridestøvler, så stik dem sandheden.. sig i ikke passer sammen mere og at de faktisk lugter ganske grumt

Men hvad du end gør, så lad dem ikke se dine nye støvler... de gamle behøver jo ikke synke dybere ned i støvet end de er

0
0
Svar på denne tråd

trist...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 23:36
det er da trist...men med ærlighed kommer man længst...så er det måske lettere og uden misforståelser...

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

jamne så må jeg
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 23:43

bare være ærlig.

farvel til mine kære ridesko, som trofast har fulgt mig i 6 år.

Jeg har ikke tal på alle de mange kilometer vi har fulgtes, men mange ja det er det blevet til.

først på cabrina, hvor vi var med i langdistance og så på rabina, dernæst shila og nu nikitta, så mine heste , ja dem har i også hilst på.

Da jeg indkøbte jer i hubertushuset, til den svimlende sum af næsten 1000 kr, ja der havde jeg ikke troet, at vi skulle følges ad i så mange år. Men i har været pengene værd.

Jeg håber i vil nyde jeres pensions tilværelse, for i bliver ikke smidt ud, nej i skal forsølves og stå til evigt minde på hylden i sadelrummet, imellem alle vores fine rosetter.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt!- alt for godt!
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 00:27
Dog tænkte jeg faktisk på at klage til forhandleren, idet jeg syntes det er for dårlig holdbarhed, da de "kun" været brugt til X-antal heste, og været med til X-antal stævner, (har endag fået lov at komme med udenbys) over at mine Hubertus Strygegamacher ikke kunne holde længere, når jeg har givet den nette sum 300,00kr. for dem 1984.

mvh
LGI

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider