Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har i prøvet det??
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 21:00

Hej alle sammen..

Min bedste veninde er flyttet til holand for nogle måneder siden og skal være der i 4-5 år fordi hendes far har fået et job der over...

Jeg savner hende sindsygt og kan ikke holde ud at tænke på hvordan 4-5 har vil se ud uden hende!! Men vi ses jo nok i sommer ferien..

Har i prøvet at savne et meneske eller dyr så meget??

I love horse

Knuzzer

Charlotte

Jeg hadder DYRE MISHANDLER!!!

0
0
Svar på denne tråd

jeps..
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 11:29

hver gang jeg går ud af min dør savner jeg alle mine dyr og kan ikke vente på at komme tilbage..

Og så savner jeg familie og vnner jeg har mistet gennem tiderne, enten pga flytnng, eler pga dødsfald

Ejer af: 1 pony, 1 kat, 7 tamrotter, 2 ørkenrotter og 2 vinterhvide dværghamstere

Tamrotte unge til salg, 1 hun tilbage, 50 kr.

fra d. 9 juni dværghamstere til salg.

fra d. 17. juni ørkenrotter tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 12:10

... En af mine bedste veninder hiver teltpælene op her sidst i juli og rykker også til Holland. Hun har fundet sig en hollandsk kæreste, og de har netop fået lejlighed dernede. det bliver underligt ikke lige at kunne smutte forbi hende, men helsigvis er internettet opfundet, hvor man kan benytte msn eller skype, hvor man kan snakke med hinanden gratis via nettet. og hvis man har webcams kan man enda også se hinanden :)

Det er selvfølgelig utrolig ærgeligt at hun flytter, men det positive er at der for det meste er billige flybilletter til Holland (750,- kr tur/retur) og når man så ses er det måske en hel weekend af gangen og så bliver det kvalitetstid og man får mere ud af det...

Mon ikke din veninde ikke også kommer hjem og besøger hende familie og venner i Danmark ind i mellem.?

Ellers er der ikke andet for end at beytte internettet, som vi skal være glade or at have *S* :)

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 17:48
Tak begge to det var dejligt.. Jeg ar webcam og vi skal da også mødes i sommer ferien.. så glæder mig..!!

I love horse

Knuzzer

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Når nogen flytter...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 19:43

... langt væk, bliver kontakten med dem jo altid en anden.

Mine forældre flyttede til Cuba i 1989 - og boede der i 9 år. Der var IKKE mulighed for internet, og desværre var det Cubanske telefonvæsen heller ikke altid lige pålidelige - så vores kontakt var pr. brev der var 5 uger undervejs - hver vej. Så når de svarede på noget, var det noget jeg havde skrevet 10 uger før.

Nu bor de i Mexico, og har heldigvis internet og trods min fars oprindelige skepsis overfor computere ("en skrivemaskine ER nu meget bedre") så er de blevet glade for at maile. Det er forskelliget hvor ofte vi hører noget til hinanden, sommetider mailer vi et par gange om ugen, men der kan godt gå en måned hvor jeg ikke hører fra dem.

Det er ikek det bare sjov, go selvfølgelig savner jeg dem meget, både i hverdage og til højtiderne. Det ER da lidt kedeligt at holde f.eks. jul uden sin egen familie.

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

Island
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 19:47

Ja - nu hvor jeg er i Island savner jeg selvf. alt det gamle og kendte i DK min familie venner og mine dyr :-) Men jeg vil kommer til at savne Island lige så meget når jeg kommer hjem!

Sirid

* En gang welsh, altid welsh, også selvom jeg er i Island :-)

* Svadilfari informationer om turen kan sendes.

* Noget med et job i Island -ER BESAT!

* Min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/sirid

0
0
Svar på denne tråd

tak skal i have..
Forfatter: 
Dato:  28-05-2006 16:08

Sirid K . Det gør ivatigvald også når jeg er i et andet land eller bare over ved vores venner i nogle dag..

£isbeth: Det kan jeg godt forstå.. det må have været svært for dig men´nu går det jo igen

I love horse

Knuzzer

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

ork ja da...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2006 16:15

Da jeg rejste til Schweiz for at arbejde efterlod jeg min egen hest herhjemme hos mine daværende "svigerforældre". Kæresten valgte at rejse til Australien. Så jeg så hverken ham eller hesten i 9 måneder. Ved ikke helt hvad der var værst.

Svigerforældrene sendte tit breve med billeder af hesten og fortalte hvordan det gik og jeg fik da også brev fra kæresten, men det gjorde nu ikke savnet mindre. Det er frygteligt at savne så meget.

Bare den uge her hvor jeg var i tyrkiet og skulle være væk fra min nuværende kæreste var godt nok heller ikke nemt.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

!!!
Forfatter: 
Dato:  28-05-2006 16:59

jeg savner altid.. især min veninde der begik selvmord 3 dage inden min føz-dag. hun var min bedste veninde, og vil altid være det.. jeg tænker på hende hver dag.. og isteden for at være ved siden af mig, er hun nu en del af mig isteden for..

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

ferie :'ø(
Forfatter: 
Dato:  28-05-2006 17:09

Ja det hader jeg simpelthen og være på!!

For når jeg har været væk i bare én dag, så savner jeg bare forfærdeligt mit hjem og ikke mindst mine dyr

Hilsen, kirstine og co. :ø)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider