Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Take that, super fed koncert!
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 18:17

Jeg er i morges hjemvendt fra London, efter at have været ovre til koncert med mine store idoler fra de tidlige teenageår, nemlig Take That

Min veninde og jeg var så heldige at købe et par billetter her på HN´s markedsplads, så i går morges gik turen ellers til London og Wembley Arena.

Fantastisk oplevelse at se drengene igen, det var en super koncert, og jeg har aldrig i hele mit liv oplevet en sal der kogte så meget. Folk var ellevilde, sceneshowet var fantastisk, og tænk, de kan stadig synge, og se søde ud, efter 10 år

Andre gamle (eller nye) Take That fans herinde?

Husk at glemme bagateller

Husk at nemme hvad det gælder

Husk at elske, mens du tør det

Husk at leve, mens du gør det

Citat: Piet Hein

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 18:25

He he... Der fik du mig tine... Troede ikke du var til den slags..

Men kan jo nok ikke sige mig fri for at ha haft en enkelt plakat eller 50 hængende på væggen.. Har da også stadig deres cd'er.

Stine

Pessimister ser problemer i enhver mulighed.

Optimister ser mulighederne i ethvert problem.

0
0
Svar på denne tråd

ja da...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 18:34

i hvert fald gammel fan og har da også stadig alle deres cd'er, nænner ikke helt at skille mig af med dem men må altså indrømme når jeg hører dem nu at jeg slet ikke synes det lyder så godt som jeg syntes dengang

Men godt i havde en fed koncert... de lavede nogle fede shows..

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 19:22
Jeg bestilte i sin tid 2 billetter dog er de ikke kommet endnu. Men ved nu heller ikke om jeg får tid alligevel til at tage der over. Jeg skulle have set det på wembley stadium men det når ikke at blive færdigt så det var rykket til et andet sted.
Men ville nu godt se det.

Prøv noget nyt og sjovt med din hest-prøv klikkertræning.
Læs alt om det på min hjemmeside
(nu med forum)
www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig!!!
Forfatter: 
Dato:  25-05-2006 19:50

Jeg har også deres cd'er!! Og jeg købte også Garys da den udkom! Den skulle jeg bare have!! Men den blev bare ikke spillet ret meget siden...

Var Robbie med? Har hørt rygter om at han ville - ikke ville og ville igen...

:-) Lene :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 10:24

Stine, man tror man kender folk

Var ikke klar over du var fan? Hehe, jeg havde mindst 100 plakater, og har det hele endnu på min mors loft. Kan ikke nænne at smide det ud

dsgarby: Det er ikke på wembley stadium, men wembley arena. Det ligger lige ved siden af...

Lene: Nej, Robbie var ikke med. De er vist aldrig blevet gode venner efter han blev smidt ud, og han har jo også sin egen karriere nu.

Signe: Jeg havde ikke forventet det store rent musikalsk, da jeg tog til koncerten. Jeg regnede med at sangen ville være dårlig, og at dansen og hele sceneshowet ville bære præg af at de trods alt er blevet 10 år ældre. Men den sang og det show de leverede oversteg langt min forventning. Det var akkurat lige så godt som for 10 år siden. Min musiksmag har ændret sig, jeg er ikke til popgenren mere, men alt musik kan være godt, hvis det bliver fremført godt. Og det de leverede til koncerten, var kvalitet

Dejlig oplevelse

0
0
Svar på denne tråd

jo 2 koncerte skulle være der.
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 11:14
2 af koncerterne skulle ha været der på webley stadium den 24 og 25 juni og jeg skulle se det den 24 men det er flyttet til et udendørs sted ved ikke lige hvad det hedder.
Det var også fordi det var på det nye stadium at jeg gerne ville se det!

Prøv noget nyt og sjovt med din hest-prøv klikkertræning.
Læs alt om det på min hjemmeside
(nu med forum)
www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

dsgarby...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 22:20

nå, ok. Jeg var til koncerten i wembley arena, derfor undrede jeg mig

Du skal nu tage derover, det er noget af et show de fyrer af.

Og dejligt med en dag i London, vi var både ude og fodre egern og alt muligt. Rigtig hyggeligt

0
0
Svar på denne tråd

Take That
Forfatter: 
Dato:  28-05-2006 11:52
Jeg var i Manchester sidste søndag.
Virkelig virkelig fed oplevelse!

Hold da op hvor kan man føle sig som 15 årig igen.
Hi hi. Jeg troede at jeg var blevet voksen...men nej...ikke når Take that er i nærheden.

Dejligt at se drengene igen, og de så virkelig ud som om de hyggede sig med det.

I skal da lige have et billede med på vejen:

Welsh Cobs 4ever
0
0
Svar på denne tråd

yippiii
Forfatter: 
Dato:  28-05-2006 14:57

jeg er lige hjemvendt fra london efter 5 dage... var til koncert med drengege i fredags... DAMN det var godt...

jeg havde som ciller ikke de helt vilde forventninger men man følte sig som 15 igen...

jeg tænkte at de fleste fans er jo 20-35 nu så det villenok være stille og roligt og folk ville sidde ned...

men der blev jeg snydt...!!! folk havde deres gamle TT-tøj på og var malet i hovedet og det hele..

det var den fedeste oplevelse længe...

Trine Bach
Nu uden parthest....Mangler du?
Hjælper på Enghøjs Ponyclub i uge 27 28 82
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider