|
|
| The Butterfly effect? |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
24-05-2006 19:18 |
|
Er den fed eller hvad?
Mvh xtiny ---
< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
--- <t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan? bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jo... det er en fed film... MEN... Jeg tror så ikke på at det med at rejse tilbage i tiden for at ændre noget er ladesiggøreligt... For hvis du rejser til bage i tiden for at hændre noget sker, jamen, så er det aldrig sket og du har aldrig haft grund til at rejse tilbage for at forhindre de... Erco... det du ville forhindre er ikke blevet forhindret og derfor vil alt være som det var inden du rejste tilbage i tiden...
Camilse og Looksen
Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.
Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nemlig! |
|
|
Den er kanon! Filmen giver et muligt svar på spørgsmålet 'hvad nu hvis jeg havde gjort det anderledes.' Der findes forresten 2 slutninger på den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| To slutninger? |
|
|
Har den to slutninger? Er de på dvd-udgaven? (Jeg har nemlig kun set den i tv). Men ja, den er faktisk god. Noget bedre end jeg havde forventet. Det er jo ikke fordi den handler om noget, som der ikke er lavet film om før, men den er godt lavet og spændende. Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det |
|
|
er den!  Overrasskende god. Den kommer med en interessant teorie! Dog hader jeg den scene med hunden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| annaaissa |
|
|
Hvordan slutter den du har set?  Jeg mener at der er forskel på den udgave man så i biografen og den udgave man fik på DVD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| K A N O N ! |
Jesper |
24-05-2006 20:35 |
|
Det er min yndlings film. Køb den på DVD der er de to slutninger og den skal ses mere end en gang for at forstå den 100%. Den er fantastisk !
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Louise's Jesper & vi elsker begge Tofutti <3
Den eneste rigtige hest er en Fredensborger ! ICER[dot]DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ved næsten ikke.. |
|
|
Jeg ved næsten ikke om jeg skal skrive slutningen herinde. Det vil nok ødelægge det lidt for dem, der ikke har set den... Jeg må jo nok bare leje dvd'en så  Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er så fed |
Heidi(Lea) |
24-05-2006 21:39 |
|
Den er rigtig fed! Man glemmer den bare ikke, personligt vil jeg huske den resten af livet, hver gang jeg gør et eller andet eller tænker tilbage. Forøvrigt fik jeg virkelig respekt for Ashton Kutcher efter at have set den - før det havde jeg kun set ham i halvdårlige film som Dude Where's my Car, Say it isn't so og Just Married. Som Jesper siger skal alle slutningerne næsten ses. På DVDen er der flere forskellige, og den de har sat på filmen er den mest publikumsvenlige, de andre er meget mere interessante. God film... Tror snart jeg skal se den igen egentlig, har ikke set den i år. Har den heldigvis på DVD  - Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjihbdicvhjksl |
|
|
Den er vildt go. Kan se den igen og igen  Jeg har dvd'en og der er to slutninger, kan nu bedst lide originalen...
~NUMSEFISKEN~ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Anne-Sofie |
24-05-2006 22:39 |
|
Jeg har aldrig set den, men er det ikke samme koncept som i "Sliding doors"?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fed film |
CamillaE |
25-05-2006 00:41 |
|
Den er rigtig go'. Jeg har set begge slutninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The Butterfly Effect |
Newman |
25-05-2006 01:49 |
|
Ja, Directors Cut udgaven har en virkelig fucked up slutning. Plus der er et par extra scener. Jeg vidste ikke der var to slutninger før jeg så biografudgaven i fjernsynet for et par måneder siden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| synes den er fantastisk |
|
|
Jeg synes også den er vildt fed  Jeg har kun set den på dvd og har kun set een slutning. Jeg kunne egentlig godt forestille mig, at den slutning jeg har set, er den alternative, men er der ikke en venlig sjæl, der vil skrive begge slutninger til mig over PB? Nu er jeg jo helt nysgerrig, vil da gerne vide den anden slutning...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er god.. |
|
|
Den er super god.. 
<3 <3 <3 <3 Skovgårdens Phoenix <3 <3 <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae.. |
|
|
Den er da meget god, men ikke noget vildt syntes jeg.
Jeg har set alt på dvden.
- Line. Queen og Darling.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo på en måde |
|
|
Jo på en måde er det samme idé som i Sliding Doors (og som i Tilbage til fremtiden for den sags skyld ), men jeg synes nu The Butterfly Effect er bedre. Altså det er ikke den bedste film, jeg har set (jeg er også svær at imponere mht. film), og jeg synes ikke man behøver se den mere end en gang. Men én gang vil jeg nu alligevel anbefale, for det er en god film. Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super film |
Kiki |
25-05-2006 16:36 |
|
Men må sige at jeg havde kun se directors cut versionen som leje film og blev slemt skuffet da vi kom til at købe biografversionen, for der er den gode slutning altså ikke på. Biografversionen er efter min mening alt for sød suppe og tror jeg må ud og købe den igen, så jeg har den "rigtige" slutning. Filmen giver meget mere mening i Directors cut
Stud.jur hesteløs, men med hund og GAMLE hamstere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fed film |
|
|
Jeg synes det er en rigtig fed film, og har set begge slutninger på DVD
|
| Svar på denne tråd |