Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

heste-clairvoyance
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 22:38

Har en hoppe der nægter sit føl. Har nu overvejet om heste kan få fødselsdepressioner, men det er vel nærmest en heste-clairvoyant der vil kunne svare på det. Hoppen virker depressiv idet hun bare ligger i sin boks og blunder hele tiden, ikke viser den ringeste interesse for føllet, og bliver desideret aggressiv overfor det når de føres sammen. Er der nogen der kender til clairvoyance, og i så fald er der så en der kan anbefales??

Knus Helle

0
0
Svar på denne tråd

rebus88
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 23:04

Min mor har godt nok en butik med alt det alternative men det er i Vanløse i KBH

Ud fra det at hun er depressiv kan måske skyldes mangel på jern. ellers er tanken på kommunikation med dyr strålende

Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd

kender en...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 23:06

som hedder gert jensen, han er virkelig sød og god.

kan self. ikke finde hans nummer i flytte rodet, men skal nok lede videre..han tar heller ikke det store for det.

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

hej og tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 23:07

nej jeg kender ikke til det som du spørg efter men jeg har hørt om lignende tildfælde som din.

Der er nogen som siger hvis en hoppe er en meget bestemt hest på folden( førehest) og har lidt hissigt temp.Er det en som ikke vil passe sit føl.

Det første tilfæld vor hoppen ikke ville passe sit føl:

Hoppen var føre hest og hissig af tenperamang, folede uden besvær og forlod føllet , ejeren måtte så flaske føllet op, selv dyrlægen hvidste ikke hvorfor.

Det andet tilfælde var det samme som det første, men hver gang føllet kom i nærheden af hoppen sparkede hun ud efter den, det blev hun ved med til føllet var ude af boksen, de fik så en amme hoppe som lige havde mistet sine tvillinger, med stor sykse adopterede den nye mor føllet.

Det tredje tilfælde havde hoppen haft store smærter under folingen og da den kom til hægterne i gen rystede den rår den så føllet, dyrlægen gav den noget beroligne så føllet kunne komme til at dige, men efter at beroligheds midlet ophørte gik det til bage til den samme tilstand i gen, og enden på det hele blev at de skulle op med flasken.

Men jeg ved ikke om du har snakket med en dyrlæge on din hoppe det kan jo være at han kan komme med nogle gode ider til hvad det kan være og hvad du kan gøre så den lille har det godt.

Jeg håber at du kan bruge det lidt og ikke er blevet alt for bekymret og held med den lille nye

0
0
Svar på denne tråd

Hej ...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 23:27

Du kan prøve hende her, hun har en hjemmeside du kan læse og se om du syntes at det er noget. www.mindnsoul.dk/ .

Held og lykke med det lille føl.

Ha´en god dag ;o).

Venlig hilsen Dorte.

0
0
Svar på denne tråd

måske de kan hjælpe
Forfatter: 
Dato:  24-05-2006 08:06
jeg kan varmt anbefale Anita bakkegård fra dyreuniversitetet. Hun er bare hamrende dygtig

har fundet drømmehesten...han er bare dejlig!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider