Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Læderstøvler -Er det varmen?!
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 22:04

Jeg har et par læderridestøvler, som jeg er MEGET glad for!!! men jeg kan simpelthen ikke trække dem på længere :(

Jeg har ikke brugt dem i en periode, og troede dét kunne være grunden?
Men selvom jeg har haft dem på et stykke tid (kan ikk holde det ud særlig længe) så gør det ondt og jeg må have dem af!!

Kan det være varmen der har fået dem til at "trække sig sammen", og vil jeg kunne bruge dem igen, eller må jeg bare indse at det er slut med mine YNDLINGS støvler?? :-(

Nogle gode råd??!! :-)

0
0
Svar på denne tråd

gjorde mine også
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 22:07

Det gjorde mine også efter de havde stået et stykke tid uden at blive brugt.

Jeg kunne dog stadig passe den venstre..men da ikke den højre.. så mine ben har altså ændret sig, og jeg måtte derfor ha syet en kile i den ene støvle..men nu kan jeg så bruge dem igen de næste mange år...

Selvfølgelig kan temperatursvingninger gøre at læderet arbejder, men det drejer sig om mm...

derfor tror jeg nu mere det er din muskelsammensætning i dine ben, der evt. har ændret sig.

Hest søges til udlån, 1-2 år eller efter aftale (evt. med forkøbsret ved salg), skal have dressurkapacitet, både rå eller i træning, ca. 3-10 år gammel, skriv for nærmere info...

0
0
Svar på denne tråd

få dem blokket ud
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 22:09

du kan evt få dem blokket ud, det holder dog ikek evigt, men hvis de derefter bliver brugt jævnligt, burde de kunne holde længe...

*DjævleØ's POWER*
!!! Cont!kk! og Julle overtager verden !!!
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
=]
MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider