|
|
| Hvor skal du starte d. 10 og 11 juni 06 |
| Forfatter:  |
Heidimichelle |
| Dato:  |
22-05-2006 15:29 |
|
Hej hvor skal i hen og starte i den weekend der hedder d. 10 og 11 juni 2006.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HVR i dis. 1 |
|
|
Hvidovre-Avedøre Rideklub holder Vestegnsmesterskab i springning om søndagen, så der er nok mange fra vestegns-klubberne, der skal starte dér!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kongeå Rideklub |
|
|
Jeg skal til distriktsstævne i springning i Kongeå Rideklub i weekenden den 10.-11. juni. Mvh. Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bhwr... |
|
|
BHWR afholder westernstævne på alhambra både lørdag og søndag. Skal starte begge dage. Alhambra ligger ved haslev. Stine
Pessimister ser problemer i enhver mulighed. Optimister ser mulighederne i ethvert problem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vejle.. |
|
|
Hej Jeg skal starte DAS fo 5 års i Vejle på min lånte 5-års mule det er første gang den skal ud så det skal nok blive spændende.  Held og lykke til jer andre som skal afsted.
Medlem af DÅHM.... Jeg rider stævner, og jeg kan lide det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg skal godt nok ikke starte, men planen er at jeg skal fotografere ude ved VOSK d. 10. juni 
Camilse og Looksen
Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.
Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne d 11 juni |
|
|
Jeg skal Albertslundridtet og ride 60 km, bare det ikke regner 
"At fuldføre er at vinde"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kongelundens Rideklub |
|
|
Jeg regner med at starte dressur på min 5 års hoppe i Kongelundens Rideklub. Det er et klub stævne... - Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg regner.. |
|
|
.. med, at starte spring på Kongelundens søndag den 11 juni..
skal bare lige leje en trailer og håber der er plads..
Mvh.Krohne med part på Chanell
Et smukt ydre fanger øjet, men et smukt indre fanger hjertet ~Chanell er forsynet med begge dele~
Så er vi igang med springningen igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdsjsdjdgj |
Nanna (Sebastian) |
22-05-2006 19:57 |
|
Skovvangs Ridecenter.
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skal starte |
|
|
Jeg skal starte på Engtoft (ØSR) i dressur og spring.
:-) Nobody is perfect - Pablo is nobody 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Military |
|
|
Der er landsstævne i Military i Næstved, men skal ikke starte. Tager nok ned og tager billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
Jeg skal til Sakskøbing  Camilse: Der plejer ikke at være så mange starter i Vosk !
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 F L A S H D A N C E
Rytter til kat. 3 søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kongelunden |
|
|
Jeg skal starte på min nye parthest Rambo, søndag d. 11. juni i Kongelunden. Regner med at starte 80 + 90 cm, kender ikke hesten så godt endnu 
Lise - Ekstramenneske for Chico, Rigola, Rambo & Favør (Raagaarden, Amager) - Husk at der er Landsstævne i Kongelundens Rideklub d. 19.-21. maj. Fart over feltet med ponyspringning - gratis entré!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal |
|
|
enten til Kokkedal eller Horns Herred rideklub. Ved ik rigtig hvilken jeg skal vælge.. Tina
EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Jeg skal |
|
|
starte begge dage i Odsherred Rideklub i distrikt 4 på sjælland. Det er et distriktsstævne i dressur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsa i vejle |
Cirena_m |
23-05-2006 00:21 |
|
Jeg skal til DSA i Vejle med min 4 års...
så det skal nok blive interesant
/CBK
Drømmenhesten indkøbt (se billeder på præs)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvidovre |
Michella |
23-05-2006 07:38 |
|
Jeg skal til Hvidovre Avedøre rideklub og ride dressur lørdag og spring søndag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dømme i HIS |
|
|
HIS i D2 har pony- c stævne så her skal jeg dømme begge dage... Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Albertslundridtet |
Nadia&Wilfred |
23-05-2006 08:02 |
|
Ja, jeg skal til albertslundridtet og starte 20km...  Wee, jeg glæder mig, vores første stævne...
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV Suppi, du vil altid være husket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mig og min veninde skal også begge til Kongelunden og starte, jeg skal starte begge dage regner jeg med.
- Ida En del af Team Kærgaard.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal |
|
|
Jeg skal starte på SRR i D8, en holdcup og en alm. LA1. Held og lykke til alle jer andre, der skal starte 
Helena Hansen - og det kanelsneglsædende dressurdyr Medlem af DÅHM's syddanske afdeling - det er fedt at være klog! JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Resultater sendes til mig www.freewebs.com/team-pip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal ... |
Janet I |
23-05-2006 09:33 |
|
Jeg skal ride på Årslevgården lørdag (dressur) og i vejle DSA søndag.
MVH JANET* Meget Velholdt Kentaur Dressursadel Sælges Billigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal... |
|
|
Mvh Alice. Bestod B/E køreprøven d. 3/3 06 Fik Smukke Malou d. 4/3 06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
Heidimichelle |
23-05-2006 11:50 |
|
skal selv starte i HHR HornsHerred Rideklub, LC1 hest, første stævne på prullen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
hvis jeg havde en hest at ride på skulle jeg selvfølgelig starte klubstævne i kongelunden... men det går nok ikke uden hest..
Trine Bach Nu uden parthest....Mangler du? Hjælper på Enghøjs Ponyclub i uge 27 28 82
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalallaah |
Dissen,og,Lunde-4-evig<3 |
23-05-2006 12:41 |
|
Jeg skal til Lindegårdens rideklub, til Sh-cup  :D
"Lunde" - Hvis hund træder 3 poter over sig !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
Heidimichelle |
24-05-2006 09:21 |
|
og glemte lige at nævne at måske spring søndag i HHR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kongelunden |
|
|
håber jeg. Jeg skal bare lige have skaffet en bil, samt finde ud af om fristen er i morgen torsdag (som datoen indikerer) eller om det er fredag (som der står). Håber jeg får svar omkring bilen inden længe. Det jeg skal starte er i hvert fald dressur, så må vi se om jeg tør starte en lille babyjump om søndagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regner med |
|
|
At starte på kongelunden.. der er jo klubmesterskab men nu må vi se om jeg får meldt til *G* der er frist imorgen *GRINER* Kan ik rigtigt finde ud af om vi er klar har jo holdt lidt pause på det sidste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Landy er |
|
|
det i morgen der er frist? Der står jo fredag d.25 maj... så spørgsmålet er om det er i morgen eller fredag fristen er. Nogle Kongelunds mennesker der ved det??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| D-stævne VOSK |
|
|
Jeg skal ride LB3-A og LA1-A til klubstævne i VOSK (distrikt 5). Held og lykke til alle herinde til Jeres omtalte stævner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| THRK ... |
|
|
Klubstævne dressur i Hørning Er din hest blevet ok igen Helle?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Varde dyreskue! |
Maibritj |
24-05-2006 13:47 |
|
Ja jeg skal til Varde dyreskue.. med min 3 års hoppe, og har kun haft hende i tre mdr. så er helt vildt spændt..
Fjordheste er også dressurheste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| engtoft |
|
|
Jeg kører min datter til Engtoft, hvor hun skal springe med sine 2 ponyer.   Her billeder af hende og hendes 2 ponyer. Helle
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| his i d2 |
|
|
men det er nu ikke mig men datteren der skal starte.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| intet. |
|
|
Intet, for skal til Rock under broen 
MVH Tine Abildgaard Poulsen Elsker Vergina og Freja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der ind af... |
|
|
Jeg skal starte d. 11 I GREV (Greve Rideklub) Skal starte LC1-Trav som opvarmnings klasse Og LC2 Det er så Første Stævne på Canna som jeg har haft i 1½mdr. Hvis Limbo bliver klar skal han starte LC1-Trav...
- Julie
Team Haukohl Vil du have spænding... - Så rid en blanding... Krone og bølge - En selvfølge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mig bekendt står der rigtigt nok den 25 |
|
|
Og det er så idag er det ikke? Der står godt nok også fredag så hvis du ringer til Anja vil den sikkert blive accepterret.. Særligt da en del KRK ryttere jo har været afskårret fra at springe af hensyn til pony landsstævnet og at mange derfor skal springe idag.. Kan jo derfor forestille mig at der er et par stykker der lige vil se hvordan hesten er idag. www.kongelunden.com/st...n/prob.htm Lise hvis du er her kan det være du kan svare lidt mere officielt??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| stævne |
|
|
jeg skal til vosk og starte lb3 og la1, så bare kom og tag nogen billeder camilse, det ville vi blive glade for, også selv om der ikke kommer så mange.
SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!! DANSKE OLDENBORG HESTE - KAN OG VIL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| vejle... |
supermusse |
25-05-2006 10:59 |
|
vi skal også til vejle... Lørdag Krafft cup og søndag 5 års champ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|