|
|
| En rigtig baby |
|
|
Ejer af: (Tryk) Islænder Pony OX Araber Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Urgh- et udstoppet barn |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
21-05-2006 19:19 |
|
Den er næsten for virkelighedstro, jeg synes, den er lidt væmmelig. 
Mvh xtiny ---
< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
--- <t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan? bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klamt. |
sanski |
21-05-2006 19:26 |
|
det er da godt nok for ulækkert...ligner jo fuldstændig en rigtig baby... mvh Sanne
dressurhest søges i nærheden af aabenraa til pasning, pleje og ridning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det bare mig,... |
|
|
... der ikke fatter hvad det lige går ud på??? Vh Lena
Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!! Rytter søges til dejlig fjordhoppe, se på min præsentation!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Nej jeg fatter den heller ikke. Vil nogen forklare ???
Mvh Graven Søger du en Welsh cob sec D,så kan jeg måske hjælpe ! Gode forbindelser til Wales haves. Avls,show og ridetyper Alle med gode papirer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
seje_mig |
21-05-2006 20:28 |
|
Er det ikke en rigtig baby? Fatter bjælder af det her.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er da bare for klamt.. |
|
|
helt ærligt... er den til børn? Eller barnløse? Eller pædofile?.. føj for den lede!!! Karina.
Vi lever kun en gang... så nyd det dog!!! Jeg kan godt li dressur... men vil hellere ride tur.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror bare |
|
|
..at det er nogen der sælger en dukke der bare ligner en rigtig baby uhyggeligt meget. Først tænkte jeg at der var nogen der solgte deres baby, fik helt kuldegysninger. Sådan en dukke, skal jeg ihvertfald aldrig have og jeg synes faktisk det er lidt klamt at den ligner en rigtig baby så meget...
Ejer af: (Tryk) Islænder Pony OX Araber Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| øh hvad |
|
|
En virkelighedstro dukke. Whats the problem? Jeg kan ikke se noget hverken ulækkert eller mærkeligt i det, det er en dukke, and so what?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes |
|
|
de er søde som sådan, men jeg er stået af ved den dukke der skal forestille et for tidlig født barn, med den der luft dims i næsen også... det bryder jeg mig nu ikke om.. det ligner dukker som skal simulere en rigtig baby, måske de bruges til folk der ikke kan få børn, så kan de lege at det er deres baby, jeg ved det ikke.. men der var noget oppe omkring det engang - de der kålhoved babyer, som folk købte og legede rigtig baby med  Mette
Billeder af mine børn. Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser. Børnevenlig godt redet pony købes. Til nybegyndere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej helt ærligt... |
|
|
Pædofile... Nu må I sgu styre jer!! Det er da nogle vildt godt lavede dukker. Jeg syntes at nummer tre (kan ikke huske hvad den hedder) er vildt sød. Mette, jeg kan ikke se den du omtaler, hvor finder jeg den henne? Vh Lena
Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!! Rytter søges til dejlig fjordhoppe, se på min præsentation!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da helt vildt |
Lisbeth J + vedhænget Alex |
22-05-2006 08:29 |
|
hvor meget den ligner en rigtig baby. Fik det helt dårligt...
Mvh Lisbeth "Hvordan kan man indbilde sig, at en anden vil kunne holde på ens hemmelighed, når man ikke selv har kunnet holde på den." - La Rochefoucauld Æret være dit minde Frk. Stjerneskud Hvor er Jack?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhh |
joebluff |
22-05-2006 09:45 |
|
jeg fatter så ikke lige ideen, med de der dukker. Hvis jeg rendte ind i toddleren Emma, ville jeg edderfløjteme løbe storskrigende bort... Nåh, men behovet må være der for dem, uanset hvem der køber, for de er da temmelig dyre at fremstille... Mette
At køre shetter er det bedste i verden! Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg lurede godt |
|
|
nok også lige en ekstra gang... Og tænkte at jeg da vist hellere måtte læse beskrivelsen... Den er godt nok virkelighedstro... Jeg var ellers lige ved at blive godt forarget... Og klar til en politianmeldelse... GG
Zamangah Welsh hingsteføl sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Præmatur babydukke |
xtiny |
22-05-2006 10:41 |
|
Som jeg forstår teksten, du linker til Mette, så er kvinden mest foraget over, at dukkeserien af for tidligt fødte børn ikke ligner, da der er for buttede. Jeg har ikke kunnet finde dit billede i kollektionen, men jeg er overbevist om, det er et rigtig spædbarn og ikke en dukke. Dukkerne er mere "lækkert" sat op til fotografering. Idéen om i det hele taget at lave præmature babydukker finder jeg godt nok dybt depraveret. De er skøre de amerikanere. 
Mvh xtiny ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xtiny... |
|
|
jeg læser det som om det er en dukke... dukken er afbilledet længere nede i teksten... Mette
Billeder af mine børn. Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser. Børnevenlig godt redet pony købes. Til nybegyndere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåh- der er mere tekst... |
xtiny |
22-05-2006 11:08 |
|
Jeg har vist siddet forlænge foran min skærm.  Ja, jeg fandt billedet, men jeg har også kigget i dukkekollektionen, og jeg synes ikke, der er nogen, der umiddelbart ligner. En søgning på billednavnet på Google gav kun hits til mystory-siden. Jeg tror ikke, jeg kan opklare mysteriet. Desværre...
Mvh xtiny ---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| den nye baby born |
Tine85 |
22-05-2006 11:23 |
|
Ja altså jeg ser den bare som den nye baby born, som små børn kan lege med! Syns faktisk (trods alt) at de er lavet rigtig rigtig godt! De bruges måske også i film???
M.V.H TINE **Vær dit eget ikon**
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er forældre |
|
|
som kan bestille eller få lavet en kopi af deres børn, det står der på en af siderne... levende eller døde børn bruges som modeller - tror ikke de er beregnet som legetøj... men som noget voksne samler eller hvad de nu gør. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette... |
Tine85 |
22-05-2006 11:40 |
|
...okay, det giver så lige en anden syg på sagen... det er jo faktisk en trist ting 
M.V.H TINE **Vær dit eget ikon**
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|