Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dét er altså irriterende
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 17:37

Jeg besluttede mig for i starten af maj at købe en månedsabbonement på dba.dk, da der var en masse der søgte ting, som jeg skulle af med og der var en masse der solgte ting jeg godt kunne bruge...

Så der blev betalt, og så blev der ellers sendt en masse mails. mellem 30 og 40 er det nok blevet til...

Og så begynder den spændte ventetid, som efterhånden bliver ret lang...

Faktisk så har jeg fået 2 tilbagemeldinger :(

Det er bare en lille smule irriterende... jeg har ikke så meget imod at folk herinde på HN ikke svarer når man henvender sig, men her betaler jeg jo heller ikke for at få kontaktinfo...

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk ikke bare sletter deres annoncer når de har solgt det de har eller har fundet det de søgte :(

Øv altså, hvor er det trist at skrive en masse mails til ingen nytte :(

Camilse og Looksen

Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.

Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

Ja det
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 17:49
er rigtig trist. Dog synes jeg det er underordnet om man betaler for info eller ej, det er da almen høflighed at svare tilbage, uanset om du vil sælge, har solgt eller ikke vil sælge alligevel.
0
0
Svar på denne tråd

Hvor har...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 18:52

Hvor har du ret, der er møgirriterende, jeg har efterhånden også prøvet det et par gange.

Eller at man ringer på et nummer og så eksiterer nummeret ikke eller så bliver telefonen ikke taget, og så har man lige betalt for at få oplysninger man ikke kan bruge.

Med venlig hilsen

Karina

Nu uden hest :(

Godt kvalitets smede/trimmeværktøj sælges billigt, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider