Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Flabet kommentator (MGP i UK)
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 00:49

Jeg er SÅ skuffet :-(

Som altid havde jeg glædet mig rigtig meget til at skulle se det internationale melodi grand prix her til aften, men aldrig har jeg været så skuffet før. Ikke fordi Danmark ikke fik flere point (selv om vi nu havde fortjente det), heller ikke fordi Finland vandt (var ikke vild med deres outfit, men synes nu det var fedt de vandt), men fordi den engelske kommentator (så det på BBC) var SÅ FORFÆRDELIG.

Hele aftenen brugte han på at rakke ned på showet. Stort set alt hvad Grækenland havde lavet, talte han dårligt om (eller sad og grinte af), de fleste sange talte han dårligt om (specielt flere af de gode sange ) værtinden gjorde han grin med (fordi hun hele tiden sagde "amazing"), når der blev givet point sad han også hele tiden og kom med kommentarer som "Ja, nu får "land x" point, fordi de er naboer til dem" (Kunne det tænkes, at vi rent faktisk har mere ens smag med vores naboer end de lande, der ligger længere væk? Desuden "bytter" Irland og UK da også altid point). Han var virkelig forfærdelig at høre på :-(

Hvis han hader det så meget, hvorfor har han så sagt ja til at være kommentator???

Det eneste gode ved at se det herover fra, var at jeg kunne stemme på DK :-P Selv om det jo ikke gjorde den store nytte.

Undskyld mit indlæg, men jeg skulle lige ud med min vrede :-)

Mvh. Julie

---

Ses vi på Roskilde Dyrskue 2006??

Smuk lovende oldenborgplag sælges

heste.dyregalleri.dk/h...arID=14394

0
0
Svar på denne tråd

ikke tvunget
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 01:09

hejsa

Ja som han ikke var tvunget til at være kommentator var du jo heller ikke tvunget til at se det på BBC

Men jo vi synes også at han var temmelig træls! og han var præcis sådan sidste år også, så englænderne må jo kunne li' ham??

Men ellers var det et amazing show

Synes der var en del gode sange imellem..

Og Dk klarede sig også godt, synes de leverede sangen rigtig godt!

Mvh Hotbandit!

Parring tilbydes med Dansk svensk gårdhund.

Skriv for nærmere info.,Midtjylland.

0
0
Svar på denne tråd

Hotbandit!
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 01:29

Hvor kunne jeg ellers have set det? Troede kun BBC sendte det.

Mvh. Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 02:08

De danske kommentatore, fortalte også hvordan han altid rakkede ned, og svinede folk til...

Kan ik huske hva de sagde han havde kaldt Natacha Korne og Søren Pilmark... Men det var bestemt IKKE noget pænt...

SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB):

Præsident: *Æblet*

Vicepræsident: Dums

Formand: ¤Hopla¤

Vi driver dig til vandvid!

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 07:26

Julie Møller

Mht. det med nabolandene, så ligger der en videnskabelig rapport som viser at Europa er inddelt i klikker hvad angår ESC... Så der er altså noget om snakken...

Camilse og Looksen

Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.

Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

Hand kaldte de danske
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 07:56

værter for "Tandfeen og Dr. Død"

Mie

0
0
Svar på denne tråd

Julie Møller
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 10:56

De viste det skam på DR1, som de for øvrigt altid gør når der er melodi grand prix...

venlig hilsen
RikkeAnd

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 10:57

RikkeAnd: jeg tror at Julie hun sidder i UK, hvis jeg ikke er helt galt på den ;)

Camilse og Looksen

Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.

Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 11:37

Belinda: Ja, hvis der lige frem bliver snakket om ham (kommentatoren) andre steder, kan jeg ikke være den eneste, der synes han var.. øh.. speciel :-)

Camilse: Jeg ved godt, at det også har noget med klikker at gøre, men man bliver ekstra irriteret over det, når den kære kommentator skal nævne det 2-3 gange, for hvert land, der giver karakter (der var MANGE lande :-()

RikkeAnd: Som Camilse skriver bor jeg i England, så DR havde kun været en mulighed, hvis jeg havde rejst til den anden ende af London og set showet fra KFUK (Dansk hostel). Havde overvejet det, men bestemte mig for at blive hjemme i min egen lejlighed, da det ikke er smart at rejse alene pige gennem London om aftenen/natten.

Mvh. Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

Engelsk kommentator
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 12:19

Hej Julie, du får lige en hilsen fra en gammel staldkammerat først ( her skulle så være en smiley der vinkede )

Mon ikke den kommentator blive ved med at blive brugt fordi folk godt kan li lidt fnidder og skandaler? Jeg mener - det er det Engelske folk jo ligesom vant til og her tænker jeg på kongehuset*SS*

Nu kender jeg ikke den der kommentator, men har da hørt at han skulle nedrakke alt og alle, men måske vil Englænderne heller ha det, end en kommentator som sidder og taler pænt om de andre. Det er jo en konkurrence*SS* Bar tænk på hvad der bliver sagt i krogene til et almindeligt ridestævne Her kan man så bare HØRE kommentarerne.

Men jeg er nu godt tilfreds med de to som var kommetatorer for od igår aftes, de gik lige til stregen og ikke længere, så de var til at holde ud at høre på, til foreskel for den Engelske, kan jeg så forstå.

Mange hilsner fra Anja.
Se min venindes dejlige vallak som er til salg her:
www.heste-nettet.dk/ma...s/75600/1/
0
0
Svar på denne tråd

Terry Wogan
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 12:27

Jeg ELSKER Terry Wogan, og han SKAL være så uforskammet. Han er en institution i England, og har kommenteret ESC i jeg ved ikke hvor mange år.

M.h.t. hans kommentarer til det danske show, så var det da også bare for pinligt, at det foregik på rim. Hvor provinsielt kan det blive? Jeg ved da godt at Eurovisionen ikke skal være cool, men helt ærligt. Jeg sad i London og så det danske show for et par år siden, og jeg har aldrig krøllet tæer så meget. Da en af værterne (jeg kan ikke huske om det var tandfeen eller Doktor Død) "tabte" trofæet, havde jeg mest lyst til at kravle i et musehul. Dansk humor... en eksportvare? I think not. Terry Wogan var nådesløs, men ikke uden grund.

Der gik flere uger, inden jeg kunne gå i byen uden at alle vores venner gjorde grin med det danske show. Jeg er stadig ude for at jeg møder nye mennesker fra England, som spørger: "What was the deal with your Euro Vision show?"

Mvh

Julie Taylor

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 12:49

Anja: (Smiley der vinker tilbage :-)) Jeg tror englænderne elsker kommentatoren. Engelsk humor er i hvert fald underlig (synes jeg), så det skulle ikke undre mig, hvis de er vilde med ham.

Julie: Til en vis grad, tror jeg også godt jeg kunne klare hans uforskammethed, men det der irriterede mig mest var, at han gentog sig selv SÅ mange gange. Efter 2 timer havde jeg ligesom fattet hans budskab.

Og jo.. Det danske show VAR en misser (pineligt), men det græske show var ok. Ikke det bedste, der har været, men jeg synes heller ikke det var så dårligt, som han gjorde det til.

Alt i alt tror jeg, at jeg i går fik bevist, at jeg aldrig bliver "rigtig englænder" ;-) Godt jeg flytter tilbage til DK om et par måneder.

Lige en anden ting. Var det ikke Jørgen, der kommenterede på DR som altid? Undrede mig lidt over, at det (også) var ham, der gav point.

Mvh. Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

Nej det var
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 12:57
Mads som var kommentator for Danmark... I ved ham som er dommer i Scenen er din, og vært på the voice
0
0
Svar på denne tråd

det var faktisk
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 13:09
Mads Vangsø og Adam Duvå Hall fra monkeybuisness på P3

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG HEST

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 13:17

Hold da op. Det var da noget af et skift.

Var de gode til det?

Ærger mig helt over, at jeg ikke fik muligheden for at se det fra DR nu.

Kan ikke rigtig forestille mig et MGP uden Jørgen som kommentator, men jeg synes nu alligevel det er fedt, at de prøver med noget nyt.

Mvh. Julie

---

0
0
Svar på denne tråd

Søndag 21/5-06
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 19:57

Synes de nye værter var gode. Klart mere "med". Dog var det jo en tradition, at det var Jørgen. Men kan være der kommer en ny nu

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

<3 Simon Mathew <3

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

Sådan er T.W
Forfatter: 
Dato:  21-05-2006 20:14

Og sådan har han altid været.Nedladene og hadefuld, spis og latterliggørene.

Og faktisk så elsker en rigtig englænder hans stil ;-D

Jeg var vild med den, for det er da et latterligt show, de fleste kan ikke synge og endnu flere kan ikke sætte en tekst sammen på engelsk ( og ja ABBAs dage er forbi)

Og nej i danmark ser jeg det ikke...

Illum.

Pynte på sandheden, nej mit liv er interessant nok i virkeligheden...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider