|
|
| Melodi Grand Prix hvem vinder..kom med et bud |
| Forfatter:  |
line larsen |
| Dato:  |
20-05-2006 22:06 |
|
hvem vinder i år i MGP 2006 kom med et bud  ja jeg vil jo sige danmark hehe.. men hvis jeg nu skulle give et andet bud bliver der rumænien...
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja de var faktisk god.. den fra Rumænien... Lithauen havde da spist svampe inden de gik på scnenen??? Og hvad sker er for de piger der synger som kor i Englands nummer..total falsk...
Hest søges til udlån, 1-2 år eller efter aftale (evt. med forkøbsret ved salg), skal have dressurkapacitet, både rå eller i træning, ca. 3-10 år gammel, skriv for nærmere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfjfhjfgkghkgjhjlhlhj |
Nanna (Sebastian) |
20-05-2006 22:10 |
|
DK! jeg er positiv  lithauen... hvor må det være pinligt at blive buh'et ud men det fortjente de da!
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dam jeg er flad |
Beritt |
20-05-2006 22:10 |
|
Dam jeg er flad af grin over Lithauen!!!  Håber på Lithauen eller Finland, kan godt lide dem der går lidt ud over det normale, og ikke bare kommer videre på så lidt tøj som mulig, og lækker som bare pokker. Sidsel var faktisk rigtig god!
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt!
Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vinderen |
|
|
Der er 2 ting som dyreejer: Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| grækenland |
Nanna (Sebastian) |
20-05-2006 22:14 |
|
grækenlands er SÅ SÅ SÅ skod... væk med den!
Hilsen Nanna/OzontheiGDD og Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter Min Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så ikke 1 del |
Tine85 |
20-05-2006 22:14 |
|
er lige kommet hjem efter at ha været ude og spise og de havde desværre ikke tv på resturanten Så så ikke 1 del og heller ikke danmark! Så hmm kan ikk helt være med i gætteri for syns de er ret dårlige dem jeg har set indtil videre 
M.V.H TINE **Vær dit eget ikon**
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suigbsfjhbgsrouihso |
Nanna (Sebastian) |
20-05-2006 22:16 |
|
ARHH jeg elsker finland! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Finland |
Tine85 |
20-05-2006 22:17 |
|
SAY WHAT? hvordan pokker er det de ser ud 
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hahahaha |
line larsen |
20-05-2006 22:20 |
|
hold da op...kan ikke lade være med at grine, har helt ondt i maven... FINDLAND ja jeg må sige at hvor er de grime og hvor må de svede... men hvor synes jeg sangen den faktisk er god.. hatten af for dem.
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Alt andet end Lithauen  Føj da Ukraine(?) og DK er mine favoriter indtil videre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shakira |
Tine85 |
20-05-2006 22:22 |
|
ukraine er da bare en dårlig efterligning af shakira 
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine85 |
|
|
Jeg synes hun er okay Og nogle fede støvler hun har og WAUW noget hår  Lyse prinsessekrøller. Mig ha' 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis hun |
|
|
ellers kan holde tonen, så synes jeg at Frankrigs sang er virkelig god.
Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan) Shit happens! ... I just try not to step in it Learning seriously affects your brain -aau.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem vinder? |
|
|
Jeg tror rent faktisk at DK har en chance - hun er da de andre langt overlegen! Synes jeg... Men du godeste standarden falder bare fra år til år!  Men jeg blev meget imponeret af Sidsel, der virkelig var god! Og i modsætning til så mange af de andre female deltagere, var hun rent faktisk påklædt  Så jeg hepper på DK. Nanna: Nu kan jeg bedre forstå du er så langsom på msn - du styrer indlæggene herinde med hård hånd!
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 17 eller 16 |
Tine85 |
20-05-2006 22:27 |
|
hørte i ikk de der skole piger de havde noget musik der var taget fra Black eye peace?
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MGP .. |
|
|
Finland var da for fede .. DK var os gode . men tør ikke gætte på hvem der vinder ..
<3 . Diana & Daisy . <3' Daisy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja lithauen |
line larsen |
20-05-2006 22:29 |
|
ja uha som en anden skrev må især en af dem have været på et eller andet inden han gik på scenen..men hvor var de dårlige... men tror slet ikke vi skal være bange for at de vinder hehehe... med den modtagelse at de fik og afsked 
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det bliver |
kalundborg |
20-05-2006 22:30 |
|
i hvertfald ikke finland eller lithaun. Synes både norge og dk er gode...(gik da finland var halvvejs)
En gang hestefreak-altid hestefreak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| må jeg sige |
Tine85 |
20-05-2006 22:33 |
|
må jeg sige for meget love song i den der fra irland
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nøj er solgt |
line larsen |
20-05-2006 22:34 |
|
ja det må jeg sige, jeg er totalt solgt nu... ireland uha det er en sang der vil noget... hehe men måske det er fordi jeg er gammel pop tøs??? hva siger i hehehe
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sverige |
Tine85 |
20-05-2006 22:37 |
|
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja sverige |
Nanna (Sebastian) |
20-05-2006 22:39 |
|
den var bestemt noget værd! det skal helst ende: 1. DK 2. Finland 3. Sverige ;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tøj eller? |
|
|
Litauen var da sjove. De vinder selvfølgelig aldrig, men jeg synes nu det var en skæg sang. Det bliver altså lidt ensformigt at se den ene lårkorte + nedringede sangerinde efter den anden. Kan man ikke være med i melodigrandprix hvis man ikke har meget lidt tøj på og langt hår med krøller? Eller har de bare allesammen haft den samme stylist? Uh hende fra Tyrkiet synger godt nok ikke rent... men det er hun nu ikke ene om. Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tyrkiet... |
xenia |
20-05-2006 22:42 |
|
Nu sidder familien og jeg lige og taler om hvordan det kan være at Tyrkiet må stille op på den måde der? - En dame, med ikke ret meget tøj på. De kvinder der arbejder i parlamentet f.eks. skal gå i Burkha når de er på arbejde... Bare en tanke herfra som lige gav anledning til debat herhjemme  Der var dælme gang i hende fra Sverige!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lithauen |
mariarytter6 |
20-05-2006 22:45 |
|
de er da for fede jeg synes det er vildt morsomt og s k i d e friskt at gå på scenen og synge at vi skal stemme på dem og at de helt sikkert vinder... jeg vil klappe i mine små hænder hvis de vinder... kun fordi det er for sjovt... og lordi er da for seje... egentlig hader jeg sådan noget musik men igen de er anderledes på den sjove måde og de synger rent faktisk rent hele vejen igennem det er mere end hvad mange af de andre gør... ellers synes jeg selvfølgelig også at sidsel klarede det godt... og tror at ukraine i hvert fald havner i top 5 hun er sgu okay man kan da høre hvad hun synger og hun kommer ud over scenekanten...
det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... og er så heldig at jeg lige har fået lov at ride to skønne heste... Rockson og Nijinsky..... MUMS.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hepper på/tror på |
|
|
Sverige eller Finland, Sissel var ok, men hun fangede ikke rigtig. Lithauen var da morsomme godt at nogen kan have lidt selv ironi, tilgengæld er det da bare at folk ikke bare kan nøjes med at at morer sig over et sådant indslag istedet for at "bue" som vanvittige!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lithauen... |
xenia |
20-05-2006 22:55 |
|
...var vel egentlig en slags protest sang, og selvf. "vi vinder" sang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ørehængere |
Maria R |
20-05-2006 22:56 |
|
NU har jeg hørt dem alle et par gang, og de er nogle ørehængere alle sammen.  Men håber de at Danmark vinder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt ærligt |
Shetter |
20-05-2006 22:57 |
|
Hvis Lithauen var dårlige så var Grækenland sguda pinlige... Om jeg forstår hvorfor den kvinde absolut SKULLE forsøge at gå i falset når hun nu ikke kan.. Der er skruet væk nu og jeg smider en Harry Potter på istedet... Godnat alle - vær Patriot - hep på Danmark..
~ Shetter ~ & Team Øgle --------- Øgle, Øgle, Øgle ---------
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| så er det stemt |
line larsen |
20-05-2006 22:57 |
|
ja så har jeg stemt.. og det blev sverige.. har i fået stemt? men håber nu stadig på danmark
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| England |
|
|
Ja, jeg stemmer på England...når nu man ikke må stemme på DK  Men tror da Sidsel har en god chance  Stine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg stemte på |
Nanna (Sebastian) |
20-05-2006 22:58 |
|
finland!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Armenien |
|
|
Jeg synes Armenien var ret gode. Jeg kunne også godt lide Norge, men det er nok heller ikke lige en vindersang. Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændene |
Tine85 |
20-05-2006 23:00 |
|
det er spændene 
(") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
hihihi Line - kun du kan starte sån en tråd  Dk var ENORMT go'e!!! Athen, Sweits (øh... staves..) malta, Isral, Rusland, Tyskland, Moldavia, Macadonia og Sverige står på min liste... (det gør Grece oss - kan bare ik li den "heffel med mikrofonen" ku ik la være med at tænke: så stå dog STILLE med den arm!! ) Finland er altså dejligt anderledes - og det er Lithaun oss... (tror faktisk godt en a disse ku gå hen og vinde...) Om ca en time - 1½ - er vi alle meget klogere 
Mvh Connie og fjordhesten Laban
Tjek www.aesel.dk  og www.wmgalleri.webbyen.dk er bestemt også et besøg værd!!! Hvis du altid gør, som du altid har gjort vil du altid få, det du altid har fået.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sverige... |
xenia |
20-05-2006 23:08 |
|
Har fået min stemme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha |
line larsen |
20-05-2006 23:10 |
|
hahahaha connie jeg har jo altid været mærklig og er stolt af det jo finland har en chancen det tror jeg også..da de var så anderledes..
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes det er i orden |
line larsen |
20-05-2006 23:15 |
|
synes det er i orden at finland får så mange point haha hvor er det bare for fedt..
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| melodondegrandprix |
sillepige |
20-05-2006 23:16 |
|
Er det bare mig der har hørt forkert, eller mindede Ruslands melodi i omkvædet ikke om et pophit? Kan ikke komme i tanke om kunstneren, men jeg kunne ikke lade være med at tænke videre i den der kendte sang. Danmark skal da vinde, ellers er de da uden smag i Europa 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op |
disen |
20-05-2006 23:19 |
|
sad ellers med en god fornemmelse med danmark, men lige nu ser det da ikke smadder godt ud.. Er også forbavset over hvor mange point litaun har fået..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arrrghh |
|
|
Hvad er det da for noget total umusikalsk L..T!!!??? Det er simpelthen en fiasko af rang... Meget lidt af det der var i aftes havde med musik at gøre, derimod nærmest strip, baller og hoftesving...og så kan de fleste ikke engang ramme en ren tone.. Syntes bare selve konceptet er ved at være rent til grin... Især hvis Finland vinder.. til at brække sig over.. ´Ser film i stedet nu.. Held og Lykke DK
Hest søges til udlån, 1-2 år eller efter aftale (evt. med forkøbsret ved salg), skal have dressurkapacitet, både rå eller i træning, ca. 3-10 år gammel, skriv for nærmere info...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hallo.. |
|
|
HVA SKER DER DA DØDS METAL MED UDKLÆDNING AF DØDEN OG NOGET FRA HELVEDE UNDSKYLD MEN TROEDE IKKE DET HØRTE HJEMME I GRANDRIX?? NÅR NU FINDLAND STÅR TIL AT VINDE ER JEG DA GLAD FOR DK STÅR TIL IKKE AT SKULLE MED NÆSTE ÅR...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HVA SKER DER |
|
|
hvem i al hel*** kan da finde på at stemme på Finland - mage til sygeligt l*** skal man da lede længe efter. Skal Melodi Gran Prix nu også forpestes med den slags
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha Ha Ha... |
xenia |
20-05-2006 23:21 |
|
Jeg skal klappe i mine små hænder hvis Finland går hen og vinder  Det er for sejt gjort!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der var den! |
sillepige |
20-05-2006 23:22 |
|
Ruslands omkvæd minder i musikken om Davin Degravs sang" I dont wanna be lonely no more" Er det ikke rigtigt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihi..gider ikke at se det |
|
|
Så derfor følger jeg med herinde...Hvem vinder?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| det er ikke bestemt endnu |
line larsen |
20-05-2006 23:30 |
|
maja lundvig der er ikke en vinder endnu.. men helt sikkert at vi danmark ikke vinder vi har ikke mere end 18 point.. og finland har 148 point og føre
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærkeligt... |
|
|
Verden bliver aldrig den samme igen, hvis Finland vinder. Melodigrandprix gør i hvert fald ikke! Jeg som har gået rundt og troet at Melodigrandprix helst skulle være nogle ukomplicerede sange for et lidt ældre publikum? Ak ja, hele mit verdensbillede falder fra hinanden... Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til maja.. |
|
|
kán jeg godt forstå spild af min aften dårlig musik og et puplikum der buer af folk osv. helt sikkert et program der burde slutte og ikke komme mere og sige det var det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Finland |
Kathrine Schultz |
20-05-2006 23:35 |
|
Valget stod mellem Finland og Sverige. Finland vandt min stemme for nytænkning og modet til at skide højt og flot på hele konceptet omkring Melodi Grand Prix. Det er simpelthen for sejt at stille op med sådan et nummer! Go Finland, Go Lordi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg gad godt |
line larsen |
20-05-2006 23:48 |
|
jeg gad godt se de ældre publikum rundt om i verden.. nu hvor finland vinder hahahaha
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da kæft... |
|
|
ja jeg bliver nødt til at snakke fransk - det er satme det mest katastrofale jeg længe har set i MGP. De er så frastødende, jeg fik helt ondt i maven første gang de fik 12. Men man må sige de har taget føringen, og nu håber jeg sgu ikke det bliver et hit at lave lignende sange til Mgp efterfølgende. JEg er skuffet, og jeg vil ikke høre sangen overhovedet i radioen, så bliver der skiftet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva sker der? |
|
|
Hva sker der lige? Alså sys ik Findland var dårligst, men troede ikke de ville vinde... Og Danmark? Vi går sQ ik en gang videre... Sys sQ d var en god sang, i hvertfald i forhold til de andre... Og så vi ikke en gang sikret en plads næste år? Sys seriøst dette grand prix er blevet til grin... Mange af de gode sange ender i bunden, mens mange af de dårlige ender i toppen!! Sys seriøst d r for dårligt!!  Men på en måde sys jeg d okai Findland vinder, ikke dem jeg ville stemme på, men anyway...
SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid!
© Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| for nice |
|
|
jeg var en af dem der stemte på finland og min kæreste ligeså. de sidste par år har det jo nærmest været Britneywannabes i bikinikjoler. bare se på hende shakirawannabeen fra ukraine. synes det er godt med noget anderledes. tror finland vinter fordi rigtig mange er trætte af barbierne i undertøj på scenen. så se det som en protest fra folket  og så synes jeg faktisk deres sang er rigtig feeed. og så lige den her smiley til sidst:  den ligner jo faktisk dem fra Lordi 
-Jane
Regulator Complete sælges ved Aalborg
Trailerlæsning og problemløsning Se mere på min hjemmeside her (hjemmesiden er opdateret med nye billeder)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som sagt |
|
|
Standarden er faldet! Jeg synes man bør holde en vis genre indenfor MGP. Det andet er for meget. Jeg synes ikke der er meget MGP over det længere Det er virkelig trist! Og så er det altså ikke kun fordi jeg er dansker, men oprigtig talt, så fatter jeg ikke at Sidsel ikke kom længere end hun gjorde. Hendes sang var da fantastisk! Jeg sad virkelig og kom i godt humør af den, og hun var sød og glad at se på! Som sagt igen, hun er en af de få piger der rent faktisk havde tøj på, selvom hun faktisk er flot nok til at kunne stille op uden, ligesom mange af de andre gør det- Ærgeligt og skuffende. Men sådan er det jo bare.
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
FEDT de vandt sq!!! hihihihihihihihihi Godt gået Finland!!!
Mvh Connie og fjordhesten Laban
Tjek www.aesel.dk  og www.wmgalleri.webbyen.dk er bestemt også et besøg værd!!! Hvis du altid gør, som du altid har gjort vil du altid få, det du altid har fået.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udseendet |
|
|
Ja ok, det var et modtræk til de mange barbier, men det viser nu stadig at det er udseendet, det kommer an på... Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FINLAND!! |
CamillaE |
21-05-2006 00:06 |
|
FEDT AT FINLAND VANDT!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan Findland |
|
|
Sådan Findland he he det var sq for fedt at de vandt he he at i kunne slå alle de duller ud uden tøj Jeg syndes sq de var for seje he he
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
så vil jeg da glæde mig til at se 38 deltagernationer næste år iklædt de mest fantasifuldekostumer.
jeg synes finnernes sang var fed også før jeg så deres antræk.
-Jane
Regulator Complete sælges ved Aalborg
Trailerlæsning og problemløsning Se mere på min hjemmeside her (hjemmesiden er opdateret med nye billeder)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhh |
|
|
Jeg har jo siddet her på HN (mm) så jeg har ikke fulgt med... Altså Findland vandt -hvad med Danmark?
STRIT Nu med hest!
Giv andre lov til at yde deres bedste! Og grib dem i at gøre noget rigtigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Me2 |
21-05-2006 00:25 |
|
Tjaa Finland var gode, men ikke lige det jeg forbinder ved MGP... Men hmmm vores pt??? Er der nogle der tænker tegninger? For det gør jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tegninger.. |
|
|
Ja det tænker jeg desværre også 
Til minde for mine to fantastiske heste: Min fuldblods California Bullet, og verdens bedste pony Prins, som begge lever på de evige græsmarker. To heste der er savnet for evgit, og aldrig bliver glemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skuffet |
Helle L |
21-05-2006 01:44 |
|
meget. Tegningerne havde helt sikkert en finger med i spillet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danmark kom på.. |
|
|
en 7. plads altså fra bunden  Jeg har aldrig troet på den sang kunne klare sig til tops, sorry.. Finland er da fede, men måske der var bedre sange..
Frieserhopper efter Tsjerk el. Brandus sælges.. Skriv for nærmere information..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja men... |
|
|
efter det er blevet sådan at man kun skal stemme på vinderen vil det nok altid blive dem der skiller sig lidt ud for så synes folk nok lige at det er sjovt at stemme på dem Jeg tror dk ville have fået flere poing hvis det havde været den gammeldags metode hvor man kunne give fra et til 12 nogle udvalgte mennesker. For overhoved at få et eneste poing skal der nu være nogle der har stemt på dem som vindere
Hilsen jeanett*monique 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeanett.. |
|
|
JEanett, der var stadig point fra 1 - 12, men det var bare kun 8, 10 og 12 der blev råbt op, fordi ellers ville det tage for lang tid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| litaun (staves) |
line larsen |
21-05-2006 13:15 |
|
ja litauen (staves) hva tror i at der fik dem til at ende på en 5 plads var det ikke??? tror i det var fordi de var så provo og at de rent faktisk blevet buet uden inden de kom på og bifaldet bagefter var jo det samme.. tror i at hele europa, tænkte fandeme nej grækere nu kan de komme til at lære det? jeg tror det var i provokation at så mange stemte på den sang... ja og så ville jeg gerne have været hos nogle ældre og have set dem i hovederne da de monstre vandt fra finland hehehe..
hilsen Line larsen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det bare mig |
|
|
eller lød grækenlands sangerinde som daffy duck? Everythfffing I loofffe 
Læskur/alukasse h.2,20m l.3,75m b. 2.20m sælges billigt-se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala... |
Geeek |
21-05-2006 14:31 |
|
Hahah! Var i sommerhus med min kæreste, og hendes familie... det var godt nok ALT for sjovt at se hendes mors reaktion på Finland  AHIRDK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja altså jeg har |
|
|
allerede de fede sange nede på computeren. Og det er altså følgene: Danmark Litauen Finland Så jeg er helt godt tilfreds, dog skulle Sidsel have lagt meget højere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klap til finland |
|
|
Synes simpelthen det var så cool at de vandt. Jeg bliver træt i mit hoved når det ved hver eneste nummer enten er metroseksuelle fyre eller blonde tøser i undertøj der valser rundt og synger ladidadida... DET ER JO DET SAMME HELE LO...T Måske når nu finland vandt med den sang og i den mundering kan det være at vi kan begynde at høre noget forskelligt musik, der rent faktisk er melodi grand prix agtigt og at deltagerene har tøj på  Sidsel sang fint, men den sang er simpelthen så ringe at den ikke fortjener mere end det den fik...
Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang. Min kærestes hjemmeside. Nissan-mekanikeren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|