Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

OBS-Løse heste ved Hobro
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 22:59

2-3 små heste/store ponyer har hele dagen løbet rundt i området nær Hobro ved følgende landsbyer: Snabum, Brøndum, Hannerup, Hvilsom, Hvornum og Stenild. Bor du i området så tjek lige jeres folde om I skulle mangle Jeres dyr.

De har været på vores ejendom her til aften, men de er meget bange og var ikke til at indfange. Har været ude i området men vi har nu mistet sporet af dem så vær opmærksom.

Hobro politi er kontaktet.

De små stakler

venligst Betina

0
0
Svar på denne tråd

godt at der
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 23:10

er sådan nogle som jer...

Håbeer at de bliver fundet i god behold

Bettina.....

Som har jordens lækreste plag til salg - se ham her www.123hjemmeside.dk/brightstar

0
0
Svar på denne tråd

Puh...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 23:20

Stakkels heste der render løs rundt i mørket.

Mærkeligt at der ikke er nogle der savner dem

Med venlig hilsen

Karina

Nu uden hest :(

Godt kvalitets smede/trimmeværktøj sælges billigt, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

god aften
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 23:45

Vi har sendt sms`er ud til folk i området som har heste, men vi kender jo ikke alle. Så har du venner fra egnen så giv dem lige en besked.

Vi kan ikke gøre mere nu hvor det er mørkt.

God aften Betina

0
0
Svar på denne tråd

Løse heste
Forfatter: 
Dato:  20-05-2006 08:11

Er der mere om de løse heste? Der må jo være nogen der har savnet dem?

Mvh

Mette

Nordsvensk Brukshest - min hjemmeside

Fin ride- og kørevant nordsvensk hoppe med god afstamning til salg!!! Kontakt mig for flere oplysninger.

0
0
Svar på denne tråd

god dag
Forfatter: 
Dato:  20-05-2006 09:08

Nej vi har intet hørt og vi har haft kontakt til flere i området. Men jeg vender naturligvis tilbage hvis jeg ved noget. Men man må da håbe på at der sker mere nu hvor det er blevet lyst. De blev set første gang ved middagstid i går, så det er ved at være længe de har været ude. Mange af naboernes, og vores egne heste, er på døgnfold, men alle har besluttet at tage deres heste på stald for natten, idet der var en del ballade på foldene efter besøget af de løse heste, og vi ville ikke risikere at flere løb ud med dem.

Venligst Betina

0
0
Svar på denne tråd

4 ponyer
Forfatter: 
Dato:  20-05-2006 10:41

Så er ejeren fundet, og der er tale om 4 sorte, græsfede ponyer som ikke er vant til at være i hænder. Der ledes fortsat efter ponyerne, men ser du dem i området, så kontakt mig venligst på mailen så vi kan indfange de små stakler.

venligst Betina

0
0
Svar på denne tråd

god dag
Forfatter: 
Dato:  22-05-2006 09:05

Så er de løse heste langt om længe blevet indfanget. En frisk pige havde pludselig 4 heste mere på hendes ejendom . Hun fik straks ringet til politiet, der kunne oplyse om, hvor ponyerne manglede. Straks fik hun genet dem i hestetrailer og så gik turen ellers hjem til Hannerup, Hobro.

Ponyerne har nu været væk i flere dage og vi har været bekymret for deres helbred. Det viste sig at de var blevet bange for en kalv, der var brudt ind på hestefolden, og så var både kalven og ponyerne stukket af. Kalven vendte dog selv hjem i løbet af samme nat.

god dag Betina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider