Nogen der har fået konstateret revner i knoglerne? Kan det kureres?
Min læge mente på et tidspunkt jeg have SSHB i foden fordi den konstant smertede. Men nu mener han at det er revner i knoglerne?! Jeg skal til røntgen undersøgelse d. 2 juni men det gør ondt hver dag så jeg vil sådan set bare have gjort noget ved det NU.
Hilsen Nanna/OzontheiGDDog Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
Det kan jo altså bare være overbelastning, evt. sener og muskler der giver sig for meget, og ikke holder ordentligt sammen på "samlesættet" dernede. Har du lidt af fejlernæring eller vokse- værk for nylig?
Det er overbelastning. Det kommer når jeg har gået for meget, men heldigvis ikke når jeg rider. Men en lang dag på rideskolen gør det til et sandt mareridt.
Hilsen Nanna/OzontheiGDDog Sebastian Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
forfodssænkning, men jeg er heldigvis ikke læge, så lad være med at regne mit udsagn som andet end en god (eller dårlig) ide. Kan du mærke om knoglerne i fødderne skrider/bevæger sig når du går - eller vipper fra hælen og frem på tæerne?