Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Har det forfærdeligt (kørte hund over!)
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 22:36

Mit væreste mareridt skete idag... Som man siger et uheld kommer sjældent alene, og dette skulle så lige komme oveni alt det andet efter det bøvl der har været med mit føl, som da heldigvis har klaret den.

Men jeg kom kørene idag, så en hare løbe over vejen, og holdte øje med den ikke løb tilbage over vejen (som de tit gør) men så kom to schæfer hunde ellers drønende ud foran min bil 2 meter foran mig. Jeg satte bremsen i, men der var intet at gøre, begge hunde kom under bilen Bilen stoppede, jeg sad i flere sekunder og stirrede ud i luften, og fattede det ikke. Det der lige skete, var da vel ikke sket? Det jeg altid har frygtet mest af alt når jeg kører bil!! Men måtte se sandheden i øjnene, slukkede bilen og så der holdte en bilist bagved, som også havde set hvad der var sket. Han kom hen til mig, og spurgte til hvor hundene var, den ene havde jeg set løbe væk, haltende på det ene bagben... men den anden lå stille på vejen under min bil

Manden gik med mig ind til ejeren, da han tydeligt kunne se jeg var i chock og jeg rystede bare over det hele. Han snakkede med datteren i huset, en lille pige på 7-8 år, og han fik ringet til pigens forældre. Hun var selvfølgelig ude af den, og prøvede at trøste hende så godt jeg kunne, for havde det forfærdeligt med hvad jeg lige havde gjort. Forældrene kunne ikke komme før efter 45 min, så ringede min far op.Kunne ikke selv klare at se hunden under bilen, og den anden bilist, havde heller ikke mod på det. Men min far sagde den stadig bevægede sig da de kom, og endda havde prøvet at rejse sig, men var død inden dyrlægen nåede frem

Og da pigen oveni det hele fortalte selvsamme hund havde hvalpe,flød bæret virkelig over!! Føler mig så skyldig i dette. Selvom jeg jo ikke kan gøre for de sådan løb ud foran mig. Men stakkels hund! Den anden kommer sig nok, han havde vist kun fået en skade på bagbenet, men kommer på dyrehospital.

Men sidder bare her og føler mig så forfærdelig... Jeg har slået en hund ihjel!!!

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Ikke rart...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 22:42
Sikke en forfærdelig oplevelse - du kunne intet have gjort for at undgå det, men selvfølgelig føles det frygteligt alligevel. Bare mind dig selv om, at det ikke er din skyld.

Gode tanker herfra.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 22:51

Puha, ja sådan noget er aldrig sjovt... Og da slet ikke når den eneste "hjemmeværende" er et barn...

Uff, jeg har ondt af dig, men du må endelig huske på at det under ingen omstændigheder var din fejl...

Jeg kan kun svagt forestille mig hvor grim en situation det må have været, og håber aldrig at komme ud for det samme... :(

At tale med nogen om det er måske en god idé, selvom nogen måske vil sige at det "bare var en hund"... Det kan altså godt være hårdt at føle at man har skyld i noget sådant, selvom det naturligvis er "sådan noget der bare sker", uden nogen mulighed for at have gjort noget andet end det du gjorde..

Håber du kommer dig over det skete snarest..

Varme tanker herfra. :) (Også til pigen og hendes familie)

Mvh. Michael

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 22:52

Puh sikke en grim oplevelse. Kan godt forstå du er rystet, uha jeg blir helt dårlig "bare" jeg rammer en fugl, så føj kan virkelig forstå dig.

Vibeke

FCK...Så blev vi nr. 1.....

0
0
Svar på denne tråd

For dælen da!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 23:02

Du har lige gennemlevet eet af mine værste mareridt!!!

Puuha ...

Men som jeg læser dit indlæg - så er du blevet "fanget" i et uheld, hvor du ikke kunne undgå en påkørsel.

Du kunne ikke forhindre det forløbne - og jeg ønsker for dig, at du (efterhånden) kan lægge det bag dig!

Det var IKKE din skyld!!!

(Kopier ovennævnte og gentag 500 gange (ca.) ;-))

Det var IKKE din skyld!!!

Jeg har selv fået kørt katte ned - og de fleste! - har bare kørt videre - uden at stoppe - selvom de uden tvivl har været velvidende om, at de påkørte et dyr!

DU har gjort en forskel - om ikke andet - så på MIN måde at opfatte billister på!

Var der dog bare flere som dig - der bare lige "gider" at stoppe op og se - hvad der er sket - i stedet for bare at køre videre.

Linda!

(y) for dig!!!

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

tak...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 23:04

skal i have...

Jeg sidder bare og ryster totalt ved tanken om at skulle køre nogen steder i morgen jeg tør ganske enkelt ikke!! Og min bil er da også pænt bulet efter det skete

Men jeg kan vel ikke engang blive hjemme og få det bearbejdet lidt

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Shetter ...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 23:12

Altså ... NU tager du dig sammen!

Dét - der skete i dag - har intet med imorgen at gøre!

Nu har du "oplevet" at køre en hund ned - som kom nærmest som skudt ud af en kanon ...

Hvor stor er sandsynligheden for, at det sker igen i morgen??

- eller hvor stor er sandsynligheden for - at det nogensinde sker igen?

Selvom jeg har fået kørt (for) mange katte ned igennem tiden - så vil du altid være velkommen til at køre forbi MIN egendom!!!

Du er sq go' nok!!!

Venlig hilsen'

Nina

0
0
Svar på denne tråd

nejjj det må ikke ske.
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 23:13

DET må bare ikke ske, det er så forfærdeligt når dyr bliver kørt ihjel/eller bliver skadet.

det er virkeligt det ondeste mareridt og jeg kan godt forstå du har det forfærdeligt, jeg tror ikke jeg ville komme mig over det.

jeg har selv set en hund der lå på vejen og ventede på dyrlægen, min tanke var at jeg kunne have dræbt ham som havde kørt den over, men det er jo ikke noget man gør med vilje.

hvis man kører forsvarligt og agtpågivende kan man ikke gøre mere.

men det er virkeligt modbydeligt. men hvorfor render der hunde frit på vejen??? de mennesker skal da sørge for at hundene er forsvarligt i sikkerhed, ellers skal de holde akvariefisk istedet for.

0
0
Svar på denne tråd

Puha, en grim
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 23:40

oplevelse, Linda.

Jeg har selv fået min dejlige boxerdreng kørt over for snart 1½ år siden. Jeg savner ham forfærdeligt, men billisten kunne ikke gøre for det. Det er ejerens ansvar at holde hunden på egen grund, og så er den ikke længere!

Bøger til lærerstudiet sælges. Skriv for titler.

Luna søger part - evt. udlån. Læs om Luna på min præsentation...

0
0
Svar på denne tråd

Væmmeligt
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 23:55
Men- du kunne ikke undgå det?!
Det var ejerens pligt at holde hundene på egen grund.

Den anden dag kom jeg fisende (på min knallert), der var en hare, der stak ud mellem mig, og ældre mand med schæfer. Jeg stoppede i god tid- haremissen fes ind i marken igen.

Jeg var noget nervøs for herre og hund! Men de tøffede bare videre.

Mvh xtiny
---

< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.

---
<t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan?

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

stakkel
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 05:46

har selv prøvet det og føler med dig.

Det var IKKE din skyld..

Jeg kørte en samojede ned i vinters, en ung hanhund på 1½ år. Det var mørkt og den kom drønende ud fra en mark fra højre og var på vej hjem (boede på den anden side af vejen).

tilfældigvis havde jeg stetoskop med i bilen, og jeg laved en hurtig undersøgelse af hunden.. den var ikke død, men var i shock, havde fået knust bækken, brækket lårben og havde indre blødninger.

vi hentede ejerne (som sad og så fjernsyn). og jeg kørte ned og hentede den lokale dyrlæge der kom og aflivede den med det samme.

Da vi stod og snakkede med ejerne fortalte de at de var så nummmer 2 hund der var blevet kørt ned den vinter.. så blev jeg sgu sur.. De bor 4 meter fra vejen hva f... bilder de sig ind og lukke den hund ud uden opsyn..

for mit vedkommende var der ikke sket noget med bilen, men hvis der var (og det er der jo i dit tilfælde) så er hundeejeren erstatningspligtig fordi den ikke har været under kontrolleret forhold.

Jeg var selvfølgelig ked af at have kørt hunden ned, men jeg blev bare så sur på hundeejerne for det var DERES skyld.

Derfor...

Du skal tage kontakt til hundeejeren og få en aftale om at de skal erstatte dine skader, de har en hundeforsikring og ellers må de betale selv, de er nok udemærket klar over at det ikke er i orden at lade hunden løbe rundt uden opsyn.

mvh sisse

dejlig

4 års carano/wahnfried

vallak til salg

0
0
Svar på denne tråd

ved godt
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 06:06

det jo sikkert ikke sker igen. Det dummeste var jeg for første gang ikke havde sele på, og er idag vågnet op med de vildeste smerter i nakke og skuldre... og armene også

Det er virkelig frygteligt at køre et dyr ned, og ejerne sagde bare i telefonen: De skide hunde, kan de dog ikke bare blive inde!

Jge begriber heller ikke folk har hunde til at gå løs, især ikke når de ikke kender forskel på dit og mit og fiser rundt ude på vejen og endda genere billister, som disse to også gjorde!

De er TIT løbet rundt ude på vejen, men jeg plejer at nå at bremse... bare ikke denne gang, de kom ud af den blå luft!

Min bil er ikke for køn, er fuldstændig mast ind foran, ved kofangere og nedad. Min far snakker med manden idag om forsikring, bilen står i hans navn...

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Er jeg den...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 07:09

...eneste der studser over at der var et barn på 7-8 år ALENE hjemme og hvor forældrene ikke kunne komme før 3 kvarter senere???

Synes det lugter langt væk af, at de er komplet uegnede til at tage ansvar for andre levende væsner - men det er jo bare min mening!

Linda - som de andre har sagt - du kunne ikke gøre en bjælde for at undgå at køre hundene ned, og prøv istedet at klappe dig selv på skulderen fordi du tog affære! Flot gjort !

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Også her...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 07:29

Jeg studser også meget over, at et barn på 7-8 år er alene hjemme... Og ydermere, når forældrene er på så lang afstand, at det tager dem næsten en time at komme hjem...-

Sig mig, er det normalt på landet, at børn i dén alder er alene hjemme?

Uanset hvad, så mener jeg det er komplet ansvarsløst.

Ud over dét, så hatten af, for at du reagerede, som flere andre også har sagt.

Jeg kom engang kørende ved noget vejarbejde.

Midt i lyskeglen, sad der pludselig en ræveunge midt på vejen.

Den var tydeligvis blevet ramt af en bil, og var lammet i bagpartiet, så den ikke kunne bevæge sig.

Moderen gik ude i marken, og skreg... Det er den mest uhyggelige lyd, jeg nogensinde har hørt.

Jeg ringede til Falck, for jeg kunne jo ikke hjælpe det stakkels pus, og var desuden urolig for om moderen kunne finde på at gå til angreb.

Falck kom, og tog ræveungen med til aflivning... Den havde brækket ryggen, og de turde ikke gætte på hvor længe den havde siddet dér og lidt.

Det er bare noget decideret svineri, at folk kører videre, efter at have ramt et dyr... eller et menneske for den sags skyld.

Det er muligt at man siger, det skyldes chock, men så kan folk i det mindste finde en telefonboks og ringe anonymt til politi eller Falck, og fortælle at der ligger et dyr eller et menneske, som er blevet påkørt.

Jeg føler med dig! - Det må være en forfærdelig oplevelse.

Knus herfra

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

puha en grim oplevelse!
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 08:34

Sikke en rigtig grim oplevelse!

Men du kunne altså ikke nå at gøre en skid når de lige kommer susende ud foran din bil.

Prøv så at tænke på mig der sidste år kørte vores egen hundehvalp ned!

Jeg bakkede og så kom den i fuld gallop bagved bilen, omme fra laden af, og så kørte jeg den ned, og jeg opdagede det først da den gav sig til at skrige.

Det var osse den mest forfærdlige lyd.

Jeg greb den og kørte direkte ned til dyrlægen ( han bor 4 km herfra), og de havde hende til undersøgelse.

Heldigvis skete der intet andet end at hun fik ondt i benet og haltede den næste tid, og var hurtigt på dupperne igen.

Men min samvittighed var bare så skidt.

Heldigvis er hun blevet så klog af det at hun sørger for at komme væk så snart en bil starter eller kommer ned af indkørselen.

Det er den eneste gang i mit liv at jeg har kørt en hund over, og jeg håber heller ikke det sker igen.

Jeg tror du skal ud at køre hurtigt igen så du ikke sidder og bliver angst for at køre bil.

For som de andre siger er chancen for at det sker igen meget meget lille.

Så op med humøret, for du kunne ikke ha nået at gøre noget.

Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

Nej Charlott..
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 08:46

det er ikke almindeligt på landet at børn efterlades alene hjemme på så lang afstand fra forældre i den alder. Min den yngste er lige begyndt at være alene hjemme, men så kan jeg være der på et kvarter og han er ti år. Jeg synes også at det her lyder uansvarligt, et så lille barn kan ikke både have ansvar for sig selv og dyrene på gården.

Det værste er næsten, at pigen måske er skyld i at hundene blev kørt ned hvis hun nu i ubetænksomhed er kommet til at lukke dem ud nu forældrene var borte. Men den slags er jo aldrig børnenes skyld... og da slet ikke når de er så små.

Det er chokerende og møgubehageligt at køre et dyr ned, men "@!#$ happens". Det er en af de oplevelser man håber aldrig nogensinde at løbe ind i igen. I det mindste har I handlet ansvarligt. Informeret familien, sørget for dyrlægehjælp osv. Hvad mere kan man forlange?

Selvom det lyder kynisk, så kan det være at denne episode har lært familien at holde styr på både barn og dyr i fremtiden - det må man da håbe.

Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 08:59
Jeg har prøvet det modsatte - at være en utrøstelig hundeejer hvis elskede ven er blevet kørt ned af en lasbil - for øjnene af mig! Det er 5 år siden det skete og jeg tuder stadig og har det printet på nethinden. Men som du siger, Linda, der er altså intet at gøre! Min Rex løb også bare over vejen (hen til mig), men jeg nåede ikke at stoppe ham inden lastbilen ramt ham. Rex blev kylet nogle meter hen af vejen, og var heldigvis død på stedet. Jeg husker stadig at jeg panikkede fuldtændigt og kunne ikke få fat på mine forældre. Men ligegyldigt hvor ked af det jeg var, bebrejdede jeg ikke et sekundt chaufføren for hans uheld! Han kunne jo ikke gøre for det...

*Animals ar Not Ours to Eat*
*Animals are Not Ours to Wear*
*Animals are Not Ours to Experiment on*
*Animals are Not Ours to Exploid*
0
0
Svar på denne tråd

Da jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 09:05

Var særlig gammel, fik vi vores hvalp kørt ned...

Den fik smadret hele bag partiet, og den løb bare rundt på vores ejendom... Og ved du hva?

Det var vores egen skyld... Ikke billistens..

Vi kunne have lavet et hegn, eller ihvertfald have holdt meget øje med den, da vi boede lige ud til en vej.

Så du skal ikke bebrejde dig noget som helst..

Det sker desværre, og sådan er den moderne verden..

Vi har vænt os til bilen, og det kommer desværre til at slå dyr ihjel, og det er sket MANGE gange, så det ikke kun dig..

Ved godt du har det skidt, men det sker altså bare engang imellem..

Held og lykke med at komme videre.. :)

Sort spring hoppe købes.

I rather be hated for being me than be loved for somethin im not!

0
0
Svar på denne tråd

trist...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 09:42

ser det fra ejerns side da jeg selv har fået kørt min hund over, han slap dog med overfladiske skræmmer men stødte frontalt sammen med bilen hvorpå deres forlygt smadderde...

Men kan også sige som alle de andre...Det var IKKE din skyld!!! Og tro mig, ejerne ved det godt!!!Og de vil aldrig skylde skylden på dig for det var deres hunde der lød ud foran DIN bil, og hunde høre ikke til på vejen!

Men self. har man det da skidt efter sådan en episode og det er ikke sjovt for hverken ejer eller føre af bilen!

M.V.H
TINE

**Vær dit eget ikon**

(") (")
('.' )
(")-(")

0
0
Svar på denne tråd

pigen havde
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 12:31

en storebror hjemme på 17 år, som hun hentede til sidst, men han var total kold og ligeglad over det hele! Og prøvede da på ingen måde at trøste pigen, hvilket jeg så prøvede på, med den største skyldfølelse i hjeret!

Jeg kørte selv iskole idag, i starten kørte jeg ikke hurtigt og var hele tiden så nervøs for noget skulle komme ud på vejen igen, men slappede af til sidst - som i siger, det sker vel forhåbentligt aldrig igen!

Pigen sagde også hele tiden det er ikke din skyld, tænk en lille pige på 7 år!!! Hun var en virkelig fornuftig pige, synes hun tog situationen flot, og da dyrlægen var kommet spurgte hun efter modermælkserstatning til hvalpene, de havde jo lige mistet deres mor

Sidder bare her og føler det hele bare er et mareridt, det kan da ikke være sket???

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

køre dyr ned
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 13:07

Jeg tror ikke, der er ret mange, der ikke har gjort det - med mindre de kører ekstrem morfar-kørsel :-) Jeg har en ræv og en måge på samvittigheden. Ræven kom også fisende ud fra et krat, lige foran bilen og var død med det samme. Og det var en ung, sund ræv :-( Mågen kastede sig frådende over mit sidespejl, da jeg kørte på motorvej. (Åndede måge, den tog sidespejlet, og sådan et er altså ikke gratis )

Med hensyn til hundene, så har de ikke noget at gøre alene på vejen, det er ikke din skyld - og du gjorde jo alt det rigtige. Så se du bare at komme ud at køre noget mere, så du ikke bliver bange for det. Det er lidt et chok i starten, men det er - desværre - hvad der kan ske. Hvis jeg var dig, så ville jeg ikke banke mig selv oven i hovedet, men blive vred på hundeejerne i stedet - det er jo dem, der har udsat både dig og hundene for ekstremt ubehagelig situation!!

mvh. tina

Medlem af den sønderjyske afdeling af DÅHM
0
0
Svar på denne tråd

Jeg var blevet
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 14:37
...fuldstændig ulykkelig, ked af det og aldeles RASENDE hvis jeg var dig!

Ja, det er synd for hundene, synd for ejerne, men mest af alt synes jeg det er synd for dig. Du kører på den dertil indrettede vej som det er meningen at du skal, og fuldstændig uforskyldt bliver du skyldig i noget der gør dig ked af det og giver dig dårlig samvittighed.

De hunde har intet at lave ude på vejen, og hvad laver de i det hele taget løs hvor det umiddelbart lyder til at eneste person hjemme er en pige på 7-8 år...??!!

Ja jeg bliver sgu så rasende når folk ikke kan passe på deres hunde, jeg ved godt der kan opstå helt uforudsigelige situationer så sådanne uheld kan opstå, det er meget ulykkeligt, men det er ikke uforudsigeligt at to hunde der bor tæt op af vejen kan finde på at løbe over vejen for at jagte en hare...

Jeg kom en dag kørende nede i vores lille by, og der kom et par yngre mennesker gående med en hund uden snor. Hunden gik som det passede den, og også ud på vejen foran flere biler. Nu var det inde i byen så vi kørte ikke særlig stærkt, så der skete ikke noget, men jeg stoppede bilen og gav hundens ejer en ordentlig opsang og fik dem forklaret at jeg ville ha blevet aldeles rasende hvis deres sløseri skulle have været skyld i at jeg kom til at køre deres hund ned.

I det hele taget ser jeg så ufattelig mange hunde hvis ejere åbenbart må være ligeglade med dem, de render løs både i byen og på landeveje og det både tidligt og sent. Jeg bliver så ARRIG!!!

Og det jo ene og alene fordi jeg elsker hunde og ville hade det værre end jeg ved ikke hvad hvis jeg skulle havne i samme situation som dig Linda.

Mvh

Winnie

Vendsysselsk Westernfan
Tjek www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd

hvor grotesk
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 16:36

...du skal under ingen omstændigheder være ked af det...! Kan forstå og sætte mig ind i hvis du er chokeret...MEN ÆRLIG TALT...hvad f... ligner det at have hunde (med eller uden hvalpe, drægtige eller på aldershjemsstadiet) løbende rundt løse og i fri leg, når man ikke er hjemme, eller for den del at overlade ansvaret for ind- og udlukning af hunde til et barn !!!??? (Stakkels barn, som sikkert også får lidt efterveer på den konto)

Fy for pokker hvor jeg håber at de hundeejere er blevet klogere!

Stakkels hunde...

Og stakkels dig der skal lide under at have fået den oplevelse med i bagagen pga af voksne mennesker der mangler respekt for liv...

KH & trøstekrammer

Annette

rigtige piger rider hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Heste-Monnie
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 17:29

Hej Linda

Det var da forfærdeligt! Men i så faldt skal du vide det ikke var din skyld, og nu ved jeg godt jeg har mange år endnu til at skulle køre bil , men jeg syntes også det var flot at du stoppede og så på det!!

Jreg kan også forstå at du ikke ville se på dyret da det kan se virkelig skrækslagent ud. Men det er så en anden side af sagenb, heh

Men det er rigtigt at ejerene godt kunne ha' deres hunde indendøre eller med et stort hegn eller noget!

Men hvertfald ikke din skyld at det skete!!

Min lærer har selv påkørt en svane og hun var så kørt videre

MEN da hun kom i skole var hun for urolig og kørte direkte tilbage til stedet og ringede til Falck og de fandt ud af at der (heldigvis) ikke var sket "andet" med den, "end" et par skrammer.

Så hun var også klog at køre tilbage.

Men for tredie gang så var det ikke din skyld! Husk det.

Føler med dig,

Mange trøstekram herfra

Knus Simone

Med sin lille Fjordbolle Nejla.

Min dejligeste halvart^

JEG ELSKER DIG!

0
0
Svar på denne tråd

vuffer...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 17:48

py haa

jeg er også en af dem

der kan sige at jeg aldrig har kørt et dyr ihjel

men dette varer jo nok ikke ved hele livet

og jeg føler virkelig med dig og de to hunde!!

men bliver sgu da også sur på ejeren, de hunde skal da ikke løbe løs rundt og slet ikke ud på vejen hele skylden lægger hos ejeren og vi må håbe de har taget ved lære.

lige et trøstende kram fra mig :-(

Hilsen Maja F.

:-)

...der findes ikke noget bedre end at være MOR :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider