Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

romantisk dag
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:00

hmm, det korte og det lange af det hele er, at kæresten herhjemme er lidt stresset, og har gang i en masse projekter.

og jeg har derfor lyst til at gøre et eller andet lækkert for ham. og gerne noget der sker ude for hjemmets fire vægge?

men føler at jeg er lidt tom for ideér, medmindre det skal koste min su x 4

er der nogen der har gode forslag, eller har gjort lignende for deres bedre halvdel?

julia

0
0
Svar på denne tråd

hvad med en picnictur
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:13

på en af de dage hvor vejret er godt...

Lidt vin, sodavand og god mad i en kurv og ud til noget vand... Sluk for mobilen og nyd hinanden;=)

Bettina.....

Som har jordens lækreste plag til salg - se ham her www.123hjemmeside.dk/brightstar

0
0
Svar på denne tråd

overskirft...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:14

hvis det kan vente til det bliver lidt bedre vejr igen (jeg ved ikke lige om der kommer sommer vejr igen snart...) så kunne en god ide måske være en picknic. find et godt sted med lidt privat liv og skygge, en flaske god vin og så lidt lækkert og let mad. og skal det være rigtigt fint så champange og jordbær...

men det kræver jo selfølgelig at ingen af jer er allergiger og at det bliver godt vejr.

håber du får afstresset ham...

hilsen nina

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:15

om du lavede en hyggelig kurv, og tog ham med på en tur? En dag hvor vejret er til det, selvfølgelig

Bare jer to og naturen. Giv dig lidt tid til at finde det rette sted. Det ku være i skoven, i en park, på en eng, på stranden - you name it! Det var i hvert fald noget jeg ku finde på!

Venlig hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:21

den bedste afstresningsmetode jeg kender til er i en helt anden kategori nemlig god @!#$ ...

mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd

Hmm, jah...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:23
Eller det

Venlig hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:26

bettina og tina: great minds think allike

hilsen nina

0
0
Svar på denne tråd

endnu en ide...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 22:33
Først tager du ham, som de andre så fint skrev med på en skovtur... Mindt under denne skovtur, kunne du jo så give ham et "gavekort" på en omgang massage, en tur i høet eller hvad du nu kan finde på, som kan bruges når i kommer hjem!!

Har selv givet min kæreste et "klippekort" til massage, for 2 mdr siden... De 10 "klip" er næsten allerede brugt *S* Men det er hyggeligt, og rart, og massage er jo altid dejlig afslappende! Og kan ende med en omgang fuld kropsmassage for jeg begge

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA
0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 07:08
tusind tak for ideerne... jeg venter nu spændt på at det gode vejr kommer... og imens jeg venter kan jeg jo altid forsøge med en omgang %&#... eller to
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider