ja, misundelse er en grim ting... også synes jeg ikke engang at der er grund til at være misundelig på mig lige pt... 
min hest er jo netop kommet på pension da hun pludselig blev halt og først efter en medicin behandling og ringsko på bagbenene blev rask igen, dyrlægen mener så det er slidgigt og derfor blev pension den beslutning som vi valgte... hun blev så flyttet ud til min søsters nabo i søndags for at nyde sin alderdom sammen med heste hun kender, men nu er rygterne i den gamle stald begyndt... folk går og siger at det da er synd jeg flyttede hende når hun alligevel bare skal aflives om 2 måneder... what...???-hun skal ikke aflives... hun har det fint, men er bare kommet på pension...- også er folk også oppe og kører over den opstaldningspris jeg giver hos min søsters nabo, for det er da for "dyrt"...
øhhh ja, nu er det jo min hest og mine penge, og nej 700 kr for en boks i en helt ny stald, samt ind og udlukning og fodring er ikke dyrt når det handler om ens bedste ven der skal have en god alderdom...
hvor er det utroligt hvad folk gider spilde deres tid på...
seriøst, misundelse over at jeg giver min hest en god alderdom, de skulle istedet glæde sig over at deres heste er friske og kan rides...