Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor har folk dog travlt... misundelse...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 14:30

ja, misundelse er en grim ting... også synes jeg ikke engang at der er grund til at være misundelig på mig lige pt...

min hest er jo netop kommet på pension da hun pludselig blev halt og først efter en medicin behandling og ringsko på bagbenene blev rask igen, dyrlægen mener så det er slidgigt og derfor blev pension den beslutning som vi valgte... hun blev så flyttet ud til min søsters nabo i søndags for at nyde sin alderdom sammen med heste hun kender, men nu er rygterne i den gamle stald begyndt... folk går og siger at det da er synd jeg flyttede hende når hun alligevel bare skal aflives om 2 måneder... what...???-hun skal ikke aflives... hun har det fint, men er bare kommet på pension...- også er folk også oppe og kører over den opstaldningspris jeg giver hos min søsters nabo, for det er da for "dyrt"...

øhhh ja, nu er det jo min hest og mine penge, og nej 700 kr for en boks i en helt ny stald, samt ind og udlukning og fodring er ikke dyrt når det handler om ens bedste ven der skal have en god alderdom...

hvor er det utroligt hvad folk gider spilde deres tid på...

seriøst, misundelse over at jeg giver min hest en god alderdom, de skulle istedet glæde sig over at deres heste er friske og kan rides...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

0
0
Svar på denne tråd

nææhhh
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 14:36
det er da ikke for meget...det er din hest og dine penge...
0
0
Svar på denne tråd

Det var da
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 14:44

nogle vildt mærkelige rygter at sprede. Jeg troede først at det ville handle om overlækker hest. Men at blive misundelig på en, der er nødt til at sætte sin hest på pension, det er da for mærkeligt.

Mon der stikker noget andet under? F.eks. surhed over at opstaldningspengene går til nogle andre nu?

*** Små gule, der kan og vil - nu med føl ***

0
0
Svar på denne tråd

ikke det
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 14:47
kikærten; det kan de dårligt være misundelige over eftersom det er de andre opstaldere der "snakker"... ejeren af den gamle stald forstår mig 100% og har kun være rigtig sød...

0
0
Svar på denne tråd

What! 700 kr...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 14:48

Det er da i den billige ende - specielt hvis det er en hel ny stald! Fatter ikke deres misundelse...

Mon ikke det er janteloven der også spøger i baggrunden? Ja, jeg synes også det er et meget mærkeligt rygte at sætte igang. De burde jo netop glæde sig over at hesten har fået en mulighed for en god pensionist-tilværelse... Men det er jo nok der problemet ligger. De er misundelige på dig, fordi du har pengene til at kunne gøre det - og så måske købe en ny hest... Det er nok der den ligger.

Gitte Laura Nielsen - kommende Fru Molnit
*
Forlovet den 24. december 2005
Dato for vielse - 23. september 2006
i Højdevangskirken, Amager
*
0
0
Svar på denne tråd

hjfgjsegr
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 15:07

Alt det ævl og kævl er grunden til at jeg IKKE vil have míne heste opstaldet hvor der er andre. Mine står hos mine forældres naboer, og er der som de eneste udover deres egne ponier som jeg passer. Og de vil ikke have flere ind, de gider ikke det brok.

Godt din hest kan gå og nyde sit otium.

Maria

Tjalfe sælges pga tidsmangel.

Se mere på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Tjah, hvad
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 16:51
kan man sige. De er da en flok spader, at de gider sladre om sådan noget.

Du lyder som en super hesteejer, og det lyder som om, at din hest vil få en rigtig god pension :)

Penny- og Wendyblade købes/sælges. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.playbabble.dk

0
0
Svar på denne tråd

sladder
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 17:44

tja, lad dem sejle deres egen sø og så bare fortælle hvordan det hænger sammen for dem der går til dig og spøger!

havde engang en ridelære der spredte et rygte om at vores hest havde fået ødelagt nogle rygvirvler i et styrt og var total uridelig! sandheden var at han rigtig nok var styrtet, men han havde bare forstrukket en muskel i ryggen og skulle have 2 ugers pause

vi har en teori om at hun gjorde dette fordi hun havde ondt i bagdelen over at vi ikke fulgte ubetinget til hendes råd, men at vi forbeholdte os den ret at vælge hvilke råd vi synes var værd at følge.

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side

0
0
Svar på denne tråd

Slader
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 17:45

Det er da ingenting.

Jeg ved der går rygter om at jeg har arvet 40 mill. Ja kroner.

Eller det var vist mellem 10 og 40 men helt ærligt, hvorfor har jeg ikke set noget til de penge?

Og rygtet kommer fra pålidelig kilde, ja det skal nok passe, så havde de nok haft mere styr på om det var 10 eller 40 mill.

Hop op og fald ned på rygter. Jeg griner bare af dem.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, og Thor
:-) :-) :-)

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte.

Schiller

Rapport afgivet af Justitsministeriet a

0
0
Svar på denne tråd

gevinst
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 18:02

Linda>> hehe, tror du skal have en title mere: "hemlig millionær...kender ikke selv til det!"

underligt rygte

MVH. Betina

Min hjemmeside: Belles side

0
0
Svar på denne tråd

Trine..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 19:14
tak trine, tager det som en ros, dejligt at få at vide at man lyder som en god hesteejer... jeg forsøger ihvertfald alt hvad jeg kan...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider