Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HJÆÆLP..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 09:26

Jeg har et KÆMPE problem. Min kat på snart 3 år har de sidste 4 dage tisset i vores seng. Jeg har kogevasket vores dyner, hovedpuder, lagner, rullemadras. ALT. Men hann tisser stadig. Han er blevet kastreret som lille, men har gennem noget tid snart ikke spist så meget, han tager ikke på og han piver hele tiden.

Er der nogen der har oplevet noget a la det samme, Har virkelig brug for hjælp. Vil helst ikke aflive ham:-(

på Forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 09:30

Jeg har ikke noget som helst forstand på katte, men det der kræver da vist et dyrlægebesøg?!.

-Den behøver jo ikke blive aflivet af den grund :)

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

skyllemiddel
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 10:09

Jeg har engang haft samme problem med en kat, prøv at vask alt i sengen og giv det en virkelig virkelig stor omgang skyllemiddel. Så kan det muligvis hjælpe at den ikke ønsker at tisse i din seng, men muligheden for du flytter problmet et andet sted hen er selvfølgelig til stede.

Flytter du problemet og det fortsætter de næste par uger, synes jeg enten lav den til udekat, og kun det. eller afliv den. For man går og bliver møg irriteret over den her ulækre unode, og det er i bund og grund også synd for katten.

Men prøv det med skyllemidlet, og luk evt. døren til dit soveværelse.

Held og lykke med det.

Helle

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.

0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge?
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 10:20

Den spiser ikke, den piver hele tiden - og så er der lige det med en nyopstået urenlighed.

Katten RÅBER op om at den har det dårligt - så måske var et dyrlægebesøg vejen frem!

Pludselig opstået tisseri på uautoriserede områder kan betyde at den har en urinvejsinfektion der grø det smertefuldt at tisse, så den gør det hvor den er nr den ikke KAN vente længere. det kan også betyde at der er noget den er utilfreds med - f.eks. har min gjort det hvis jeg har skiftet til nyt kattegrus som hun ikke godkender - eller hvis jeg gør tissebakken FOR ren (eller ikke ren nok).

Min havde en periode hvor jeg havde skiftet grus og hun så gjorde det, jeg troede at bakken lugtede, så jeg rensede og vaskede bakken dagligt også efter jeg skiftede til det normale grus. Og hun blev ved at tisse i min seng. Da jeg en dag IKEK havde vasket og rengjort, gjorde hun det ikke... så nu ved jeg at hun er en lille gris der gerne vil have at hendes bakke lugter lidt af hende. Så når jeg tømmer tager jeg aldrig det hele.

Men din kats tisseri er jo kombineret med tydelige tegn på dårlig trivsel - så der ville jeg ikke tøve med at ringe til dr. dyr.

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

Nååh ja
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 11:12
Jeg har skiftet sand i kattebakken, men har skiftet tilbage da dette begyndte. Har også skiftet hans mad. Har dette en betydning for hans adfærd??
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 13:19
læse £isbeths indlæg en gang til.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider