at det er en bæ udannelse... dårligt betalt.. hårdt arbejde... lange arbejdstider...
jeg gik igang med udannelsen.. tog eksamen, startede på læreplads.. havde ingen problemer haft.. men det var så dræbende kedeligt.. jeg lavede ikke lektier en eneste gang.. jeg forberedte mig overhovedet ik til eksamen (biologi eksamen) jeg fik 9 alligevel.. det viser at niveauet er enormt lavt...
Vi fik afvide at det er svært at få arbejde bagefter hvis du vil i zoo.. de får 7 ansøgninger OM DAGEN og tager 2 ind OM ÅRET...
Men vil man i dyrehandler.. på gård/stutteri eller lign så skulle det være nemt..
Det skulle også være svært at få læreplads.. siger de.. enten er jeg ualmindelg heldig.. eller os.. ja ved ik.. søgte et sted.. og fik det med det samme...
Stoppede efter 3 uger i lære.. ingen penge.. lange dage.. lavt niveau
Jeg har lært at fjerne @!#$, da jeg selv har dyr.. hvilket 90% af arbejet/uddannelsen går ud på.. det gider jeg simpelthen ikke bruge min tid på..
Dette er min mening.. der er sikkert nogen der synes det er en fantastisk uddannelse.. men lige så mange mennesker der.. lige så man ge holdninger er der
Tina