Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

dyrepasser
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 19:47

Nogle der har erfaringer med den uddannelse, er det til at få job bagefter, er man bare en underbetlat der går og laver l... arbejde som berider eleverne til knap ingen løn eller er det ok? er der regler for arbejdstid, og bliver det overholdt?

Står i en situation jeg skal vælge hvad jeg vil være, og kom til at se ¨på denne uddannelse, men eftersom meget med heste er såen lidt underbetalt til man er færdig og ja det er jo svært at vælge præcis den rette. men kom med nogle meninger og holdninger, så ville jeg blive glad.

www.2xdd.webbyen.dk

Gaia*** Du vil ALTID være min stjerne,

Som på himlen kommer der flere lige nu

blinker Chester*** og Wasaja***

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 19:59

at det er en bæ udannelse... dårligt betalt.. hårdt arbejde... lange arbejdstider...

jeg gik igang med udannelsen.. tog eksamen, startede på læreplads.. havde ingen problemer haft.. men det var så dræbende kedeligt.. jeg lavede ikke lektier en eneste gang.. jeg forberedte mig overhovedet ik til eksamen (biologi eksamen) jeg fik 9 alligevel.. det viser at niveauet er enormt lavt...

Vi fik afvide at det er svært at få arbejde bagefter hvis du vil i zoo.. de får 7 ansøgninger OM DAGEN og tager 2 ind OM ÅRET...

Men vil man i dyrehandler.. på gård/stutteri eller lign så skulle det være nemt..

Det skulle også være svært at få læreplads.. siger de.. enten er jeg ualmindelg heldig.. eller os.. ja ved ik.. søgte et sted.. og fik det med det samme...

Stoppede efter 3 uger i lære.. ingen penge.. lange dage.. lavt niveau

Jeg har lært at fjerne @!#$, da jeg selv har dyr.. hvilket 90% af arbejet/uddannelsen går ud på.. det gider jeg simpelthen ikke bruge min tid på..

Dette er min mening.. der er sikkert nogen der synes det er en fantastisk uddannelse.. men lige så mange mennesker der.. lige så man ge holdninger er der

Tina

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

0
0
Svar på denne tråd

Lad være
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 20:07

Lad være.

Der er ingen fremtid i den uddannelse.. Ved hva jeg taler om.

Praktiktiden er hård, men sådan er det jo. Der er desværre ingen jobs bagefter, da det er de færeste der har råd til at have en Dyrepasser/assistent gående. Du har stort set ingen mulighed for at efteruddanne dig.

Så alt i alt en møg dårlig uddannelse.

Jeg har været udlært Dyreassistent siden 98´og har først idag gavn af min uddannelse, men kun fordi jeg har startet mit eget.

Kh

Mette

Undervisning tilbydes; se min Præsentation

Mette Lodberg

V/TeamLodbergRidersCoaching

0
0
Svar på denne tråd

dårlig idé
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 21:23

at tage den uddannelse. Jeg stoppede allerede efter 2. skoleperiode (som er den første). Dag 1 fik vi direkte af en lærer at vide, at man ikke kunne bruge uddannelsen til noget som helst. Jeg fik dog egentlig en læreplads på et sted, som jeg vil mene nok er ret attraktivt inden for heste (stort og kendt sted). Helt ærligt, så skred jeg efter 1 1/2 uge, da jeg aldrig har oplevet så elendige forhold rent menneskeligt. Det var umuligt at gøre noget rigtigt - især når man fra flere forskellige personer får at vide hvordan man skal gøre en ting, og de alle er uenige om hvordan det skal gøres! Der var ikke klar besked om hvad arbejdstiden var, hvornår man havde pauser osv. + vi regnede ud, at vi med de timer vi arbejdede bare den første uge (normal arbejdsuge på det sted) ville få 28 kr i timen (vi gangede timetallet op med 4 uger, så vi fik et tal for en måned, og dividerede med lønnen) elevlønnen lå dengang på 48 kr pr. time...

Min erfaring siger mig, at det ikke er umagen værd.

MVH Jannie

Smukke, håndmalede malerier for enhver smag fås på www.customart.dk

0
0
Svar på denne tråd

tusinde tak
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 22:55

det har virkelig gjort godt at høre jeres meninger.

beslutningen er vist taget, enten blvier det pædagog eller jordbrugsteknolog...

www.2xdd.webbyen.dk

Gaia*** Du vil ALTID være min stjerne,

Som på himlen kommer der flere lige nu

blinker Chester*** og Wasaja***

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider