|
|
| Springning fra Bernstroff Parken.. |
|
|
Ser i det nu? Ellers syntes jeg da i skal. Så vi kan få nogle heste med i dansk TV. 
SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Præsident: *Æblet* Vicepræsident: Dums Formand: ¤Hopla¤ Vi driver dig til vandvid!
© Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaah!!! |
| Forfatter:  |
Irco Miro |
| Dato:  |
14-05-2006 15:32 |
|
det er første gang jeg har set hestesport i dansk tv, ud over trav, og OL.. begejstret begejstret!!! DR1 styrre!! hhehehe 
Kram Irco Miro /Kat Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE www.gustavii.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Syns... |
|
|
hende damen, der taler er irriterende at høre på. Hun er vist ikke et udpræget hestemenneske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annebrink |
|
|
Hvor har du ret! Jeg er ved at blive idiot over hende... Den mandlige kommentator har jeg ikke noget at sætte fingeren på ved, men den kvindelige, det er direkte irriterende.. Og så slukker hun ikke for sin speakerknap når hun skal snakke med dem bagved  Uhh hvor jeg håber Linnea klarer den!
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Ja, jeg ser det. Vi må overbevise dem om, at der er seere nok til at de kan vise noger mere ridning i dansk tv  Men hold da ferie hvor er den kvindelige kommentator direkte dum at høre på. Hun laver et hav af fejl og gentager bare hvad Bo Kristoffersen(?!) siger. Og så siger hun ting som "hvad skal vi sige nu", og "hvor er vi?" hvor hun vist ikke regner med at vi seere hører det. Simpelthen for upproffesionelt!!! Men fedt det bliver vist på DR1..super
Highlander <3 Nyd livet på de evige græsmarker.. Glemmer dig aldrig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nemlig... |
|
|
ja, ja, ja, ja og et enkelt nej her og der...er vist det mest fornuftige hun kan komme med
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Go linnea go linnea |
MinnaN |
14-05-2006 15:54 |
|
Hun er bare for sej!!! Ærgerligt at Tina og Charlotte røg i svinget, men for hunde da, nogle lækre heste. Mig ha Missbehaven og Lanthanid bassen!! Lanthanid er 16!! Og fik også lige en sætning om at springheste topper lidt før dressur heste, men at 16 år ikke er gammelt som så. Så kan alle dem der hyler op om at en 10 års hest er gammel, sgu da lære det!!!  UUUHHH, jeg er lige ved at tisse i bukserne af spænding!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Hehe der var en skimlet hest der vist ikke var helt tilfreds! Hehe det var lidt sjovt! Det var vist noget Piet Remaker Jr. eller sådan noget
Hilsen Frederikke Chanel & Soffy! Hvorfor nøjes? Mangler din lille pony et sted at bo her til sommer? Er den mellem ½-1½ år gammel? Er den hoppe eller vallak? Soffy mangler sommerlegekamerat (Djursland)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej Linnea |
|
|
Det synes jeg egentlig var lidt skuffende! Så må jeg desværre give kommentatoren ret i, at hun "safede" den for meget... Ærgeligt ærgeligt. Men det giver jo altsammen erfaring. Lundsøsteren på Lanthanid, red virkelig en flot runde! Det var meget imponerende og en SINDSYGT ærgeligt fejl! Hun gjorde ellers hvad hun kunne frem mod den vandgrav! Øv hvor ærgeligt.
Vickie SUPER DEJLIG BRUGSARABER SÆLGES! Skriv eller ring, for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt |
|
|
Dejligt med noget ridning i fjernsynet, men hvor var den kvindelige kommentator dum at høre på, jeg savnede også noget info om hestene, jeg er ikke så meget inde i spring sporten, at jeg lige ved hvem de forskellige heste er efter, deres alder osv. det sad jeg og savnede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 21 år siden |
|
|
Dejligt at se springning. Og som hun sagde det er 21 år siden sidst de sendte fra parken af det skal der simpelthen gøres noget ved, for det er for dårligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaee... |
Tullermus |
14-05-2006 16:21 |
|
Jeg havde sat mine penge på Fuchs. Vanvittig dygtig og professionel, total nede på jorden og et yderst behageligt menneske. Så jeg er ganske tilfreds. Ærgerligt at Linse ikke tog en dobbelt 0, det havde været rart at se en dansker blande sig. Men det er vist lidt en tendens -bare se nationsspringningen, vi førte efter første runde og så gik det jo ned ad bakke. Og hvad SKER der så for speakere, lydteknikere og klippere? Det var håbløst filmet ifht filmningen i udlandet, hoppene fra interviews til banen var da helt kaotiske og hvem fanden er Jane Sunesen og har hun overhovedet forstand på ridning? Hvorfor spørger man ikke en af vores dygtige ryttere som ikke red med om at kommentere? Jo, Bo gjorde det godt, men hende trunten burde have klappet kaje. Jeg er glad for at dansk tv gider at sende lidt ridning, men jeg synes det er lavt at vi mister den første time pga. noget gudstjeneste-fis og at vi skal høre på en ravende tåbe. Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Måtte bare se det. |
|
|
Havde ellers lige glemt det kom. Men fik heldigvis lige logget ind på heste-nettet, og så forsiden. Puuuha...
Jeg synes det var en direkte kedelig omspringning. Der var ikke mange vendinger, og de fleste red bare en sikker runde. Lidt kedeligt.
Hilsen Mette.
Part søges til 7-årig oldenborgvallak. Både dressur og spring. Se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| genudsendt??? |
diakris |
15-05-2006 08:42 |
|
Jeg glemte helt at se det... Det var faktisk planen at jeg i det mindste skulle have optaget det... ØV!
Nogen der ved om det bliver genudsendt??? Aj hvor øv at jeg glemte det... opdagede det først igår aftes at jeg havde glemt det..
Hej fra Dianna! Hvis du møder nogen uden smil, så giv dem et af dine ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slukkede |
|
|
Må indrømme at jeg slukkede for tvét. Kunne simpelthen ikke holde den trælse kommentator ud.  Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
jeg synes så tilgengæld at Bo Kristoffersen(var det ikke ham???) måske var lidt for hurtig til at forklare tingene... Mht. sunesen, så tror jeg ikke det var hendes fejl at vi kunne hører det... Hun kan vel ikke gører for at folk de ikke slukker for mikrofonerne... Jo... det irriterede mig, men jeg tror vitterligt at hun regnede med at mikrofonen var slukket... jeg synes godt at de kunne være kommet med lidt flere facts, omkring hvad sporten går ud på... Det er jo netop det der skal til for at få folk til... Men en utroligt kedelig omspringning... det var ti gange sjovere at se dem springe ved klubstævnet weekenden før 
Camilse og Looksen
Kig ind på www.camilse.dk og se massere af billeder.
Vil du have et specielt pandebånd? Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Synes det var rart endeligt med noget ridning i tv'et, men synes det var meget irretede at Bo hele tiden sagde omhopping og nationshopping, i stedet for omspringning og nationsspringning...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sus J. |
|
|
Det er nok fordi at han til daglig bor i Sverige. Der hedder det jo omhopning. 
Hilsen Carina
Hesten skal være din medspiller, ikke din modspiller. Sørg for at din hest går glad på arbejde hver dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sus J.. |
|
|
Ja det med omhopning irriterede også mig grænseløst. Og så sagde han det med den mest jyske accent. Ikke at der i sig selv er noget galt med en jysk accent (man bor vel selv i jylland), men det gjorde bare at man lagde ekstra meget mærke til hver gang han sagde 'omhopning'. Jeg vidste så ikke, at han bor i Sverige, men derfor kan han vel godt tale dansk, eller hvad? Men ok, generelt er der vist ikke noget der kan irritere mig som sportskommentatorer Jeg kan få knopper, når min kæreste har Tour de France kørende i baggrunden en hel dag. Mvh Anna
Har nogen set Maja? Skimmel/ hvid ponyhoppe, 1.48 i stang, med ruderformet snip. Solgt fra mols i 2002 til en pige i Galtenområdet. Billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Omhopning... |
|
|
var også et ord der lød sjovt i mine ører. Jeg havde lidt en fornemmelse for at der skulle være noget svensk, men resten var jo meget dansk. Men ellers synes jeg det var skønt med noget ridning i tv. Jeg fik helt selv lyst til at springe. Så nu må jeg se om ikke Marengo kan lære/lide det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| omhoppning |
Irco Miro |
15-05-2006 17:06 |
|
jeg har fået alt min erfaring med springning i england, hos en svensk familie, der osse siger omhoppning, så jeg blev helt glad da jeg hørte ham sige det!!
Kram Irco Miro /Kat Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE www.gustavii.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tyskland |
|
|
Bo Kristoffersen bor til dagligt i Tyskland og har et sted sammen med svenskeren Rolf-Göran Bengtsson.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1564561 |
WinnieM |
18-05-2006 20:42 |
|
Ja det er korrekt. Det var Bo Kristoffersen, som bor i Tyskland og har stald/sted med svenskeren Rolf-Göran Bengtsson. WinnieM (Grandkusine til Bo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WinnieM. |
|
|
Så må det være dig som skal male et billede af min søster´s hest Lucellum???
Hilsen Carina
Hesten skal være din medspiller, ikke din modspiller. Sørg for at din hest går glad på arbejde hver dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|