Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv. Forbrændt af friture
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:27

Hej.

Jeg er lige kommet hjem fra job på MacD. For ca. halvanden time ramte en af pigerne med med en af de kurve men putter ned i den varme fruture til pomfritterne. Den var lige kommet op af frituren.

Til at starte med fik jeg et mærke der var lidt over 5 cm. langt. Lyserødt og sveg lidt. Det er nu begyndt at blive mere lilla og mere ømt. Nogle der har nogle gode råd?

Evt. skadestue?! Eller er det for voldsomt?

0
0
Svar på denne tråd

brandsår
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:40
Du skal køle det med lunkent vand så lang tid som du overhovedet gider. Det er formodentlig også det, de vil sige til dig, hvis du kører på skadestuen (udover at de vil grine lidt i skægget over at du er kommet for så lidt)...
0
0
Svar på denne tråd

Ja præis
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:44

stinedecor, ja præsis... hehe.. også derfor jeg ikke tog derud.. hehe, men kunne være de havde noget creme eller sådan der hjalp lidt på det...

0
0
Svar på denne tråd

Tandpasta
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:45
Jeg braendte mig paa en blomkaalssuppe (jaja.. den angreb mig (sproejtede) og fik det gode raad at tage tandpasta paa. I dag har jeg slet ikke noget ar.

Bare smoer et tykt lag paa :)

Hilsen Lene

Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok alligevel!

HN's fedeste klub: Hyggegumperne!

Venligst svar via Besked/Mail og ikke i tråden.
0
0
Svar på denne tråd

brandsår
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:49

Man holdt op med at smøre brandsår for mange år siden, da man fandt ud af, at det faktisk gjorde det værre. Det eneste der er at gøre er skylle, skylle, skylle...

0
0
Svar på denne tråd

yyy
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:56

først: AV FOR F*NDEN!

jeg ved ikke hvad du kan gøre? jeg har sprøjtet med sådan noget aloe vera "first" de gange jeg har brændt mig. det hjalp meget men det er jo ikke hvermands eje...

Mvh. Sarah

This is my life, and I dont care.

0
0
Svar på denne tråd

Bare rigeligt lunkent..
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 16:58

vand, så længe du gider eller i hvert fald til det ikke gør ondt mere..

God bedring

Skønne friesere sælges

skriv for nærmere information..

0
0
Svar på denne tråd

cristina s
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:20

en masse lunken vand det blir bare værre af cream og koldt vand, selv om man i lang tid troede at kold vand var det bedste så er det lunken vand der er det rigtige.

det er fordi at vandet skal havde samme tempertur som huden, når den ikke er forbrændt, har været nede på skadestuen med en venninde der havde en 2 grædsforbrændnig.

hilsen laica

vejen der ikke starter i hjertet ender blindt

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2006 17:22

Er helt enig med sawa, det bedste du kan bruge er Aloe vera. Og go´ bedring med det.

Vibeke

FCK...Så blev vi nr. 1.....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider