Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skuret sprang i luften i dag
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 16:03

Nu har jeg endelig fået skuret til at give efter og samle sig under rytter. Nu syns hun bare ikke er sjovt mere.

I dag da jeg undet og lavede halvparader og øgninger sprang hun fuldstændig i luften. Hun hoppede bare lige op i luften og frem flere gang i træk. Og hvad kan lille mig gøre på sådan er stor skur(175 i stang)?? Tja sidde og klamre mig til den holdt op

Der var jeg godt nok lige ved at blive skræmt.

Og det var ikke kun engang, det var hver gang jeg gjorde noget hun ikke gad. Den skøre psyko hest.

Nå men jeg blev da ved til den makkede lidt ret og holdte mns det gik godt.

Men det var da godt nok noget af en tur.

Rikke - jeg tror vi skal have gjort alvor af det der spandske rideskole noget vi snakkede om. Den gemmer åbenbart flere triks under pelsen

Knus Lene

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 16:21

Fjolle heste..

- Det der med den spanske ridekole. Er det noget Lady også må være med til. For vi kan også hoppe lige op i luften og vi kan også godt lave sådan nogle "gadedrenge" - hop ting.. hehe

Åh de dejlige heste kan finde på hvad som helst til tider. Mærkeligt nok. Vi andre har sQ 2 ben og kan ikke en gang finde ud af at gå ordentligt på dem til tider..

Knus fra Pernille, Lady Love og Miss B.

Stævne arrangør for ØRK:

Klubstævne i springning for pony/hest d. 12-13/5

Aften sløjfespringning for hest/pony d. 28/6

www.oresundskystens-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

ikke for at være lyseslukker...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 17:54

... men du er sikker på at den ikke har ondt eller har tandspidser eller noget? Mange gange findes der jo logiske forklaringer på hestene ikke synes det er sjovt længere.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

Nej det har den ikke
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 20:18

Det er ren og skær skaberi.

Den går fint samlet sålænge den får sin vilje.

Den er blevet tjekket og den har fornylig fået raspet tænder.

Knus Lene

0
0
Svar på denne tråd

Haha...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 20:42

Åh nej altså, hvorfor var jeg der ikke. HUn kan altså nogle tricks.

Og ang den spanske rideskole - jo der er noget om det. HVis hun manøver det trick fra i vinter med at hoppe på bagben og spjætte rundt i luften uden et ben på jorden, så tror jeg vi skal i gang med en ansøgning :D

Tøse hest altså. Hun har vist fået lidt ekstra hoppe hyste nykker af at stå i den stald.

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  11-05-2006 22:32

lige som min hoppe hun begyndte på det sidste år og er ikke vendt helt af med det endnu. -og nej det er BESTEMT ikke sjovt.

Se vores hjemmeside www.123hjemmeside.dk/staldarthur

Rideudstyr sælges meget fejkøb.

Se præsentation/hjemmeside.

Ny dejlig privat hestetrailer udlejes mellem Hasle og Tilst ved Århus kontakt pr. mail.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider