Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ARGH min moster den!!!
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 11:10

Uhhh jeg blev så gal så gal i går. Nu er jeg ikke den store computer hjerne, men lidt har jeg dog hjemme på første etage - osse i den retning.

Nåh men på en eller anden spændende måde havde min moster på et tidspunkt genialt nok klaret at få slettet multimedielydkortet i compen

Så var der da stilhed så længe. Lille dumme mig har naturligvis ikke brændt en disse af mine ting ned endnu - havde jeg nu tænkt mig om havde jeg gjort det da jeg jo kender hende ikk

Men nej det havde jeg ikke gjort. Tilgengæld havde jeg i stedet haft en længere samtale med hende om hvorfor hun IKKE skulle geninstallere programmer mv. på computeren, men i stedet vente på de skiver acer ville sende hende fra Tyskland som skulle kunne hjælpe. De skulle have været med posten i går, men det var de ikke. Den slags kan jo blive forsinket el.l ig.

Dælme om så ikke hun ringer til mig og siger - nu får jeg nok en skideballe...

Hva h... har du nu lavet spørger jeg (man kender hende jo)

Jo hun havde da genindstalleret programmerne i compen!!!

A HVA HAR DU!

Flot sagde jeg så - har du nogen ide om alt det der så er gået tabt nu - alt det jeg ikke nåede at brænde ned den anden dag, alt det jeg har lavet der ligger der mv. Jeg har mistet ALLE de billeder jeg skulle bruge både redigerede og uredigerede, ALLE mine dokumenter/vigtige oplysninger som jeg ved jeg får brug for hen af vejen i henhold til min hest mv. ALT - og jeg kan kun finde mindste delen igen, da jeg jo selvfølgelig ikke kan huske hvor jeg har fundet det hele, og noget af det er noget jeg pludseligt har kunnet huske og derfor bare hurtigt har henkastet på et dokument til den dag jeg skulle brænde det ned

Det skulle jeg så have gjort den anden dag, men kunne ikke nå det fordi jeg skulkle ud til kæresten og overnatte fordi vi skulle til fødselsdag!!!

Så nu er det hele væk, inklusiv nogle programmer (som sagt så ved jeg da det man bør vide, men ejer ikke en computer hjerne)

Nogen der har et link til hvor jeg kan downloade min photofiltre igen???

Det er da i det mindste en start selvom alt andet er gået tabt...

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Hvor belastende!
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 18:14

Nej, hvor belastende. Gav du hende så en skideballe? Uh, jeg var blevet tosset. Så hold dog snitterne væk til de skiver kommer!

Så forståelse kan du godt få fra mig, men ikke den hjælp som beder om, desværre.

Hilsen Hanne

I don't suffer from insanity...
I enjoy every waking moment of it

0
0
Svar på denne tråd

puha øv hva
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 18:24

sikke en nedtur.

Har stået i præcis samme situation, godt nok ikke med min moster, for har ingen. Men min ekskæreste var lidt af en idiot, og tog sin chance til at slette alt, ved en formatering, en dag jeg ikke var hjemme, pga jeg gik fra ham den slags ting sker og man må jo erfare at man mister nogle værdifulde egendele og ting, når man går fra hinanden. Men skideballen fik han, og sparket ud af lejligheden hørte til

uanset hvad er det noget rigtig ØV når ens ting fra pc'en bliver smidt ud. Det kan ikke erstattes, og man har arbejdet grundigt for at få det.

Jeg er bleet meget øm om min pc, efter min mor er begyndt at låne den. For hun er godt nok lidt af en tumpe ved en computer, og laver underlige uforklarlige ting, som sjovt nok påvirker mine ting. Det lærer man af hehe.

Håber da du på mirakuløs vis kan få nogle af dine ting igen, eller at du kan klare dig uden.

Det er ikke lige så slemt når det er musikfiler, men når det kommer til billeder, er det så ærgeligt når alle ens dejlige minder lige ryger sig en tur i den permanente skraldespand

M.V.H
Katja Gonzalez

0
0
Svar på denne tråd

filerecovery
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 19:26
Har hun formateret harddisken?? hvis hun ikke har det, så er der en mulighed... Et file recovery program... Det kan hjælpe dig med at finde filer du har mistet af en eller anden grund!

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA
0
0
Svar på denne tråd

Kira...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 08:30

kan du fortælle yderligere om det der file recovery program?

Hun skulle ikke have formateret den - det har hun ikke hjerne til hvis du beder hende gøre det, men hun kunne sikkert have gjort det ved et uheld jo!!!

For vil gerne rede mine ting - så lidt mere specifikt

På forhånd tak

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

det er derfor
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 09:17

vi kører med backup harddiske på begge vores Pc´ere..

Alt mit arbejde ligger på en 200 GB harddisk mens styresystemet ligger på en 40 GB..

Jeg forstår så ikke mennesker der absolut SKAL pille ved andre folks ting - det er din PC - ergo har hun INTET at gøre med den...

Kæft jeg var flejnet - gør jeg også selvom min mand er compnørd - min dyre maskine er min arbejdsplads..

~ Shetter ~
&
Team Øgle
---------
Øgle, Øgle, Øgle ;-D
---------
0
0
Svar på denne tråd

Nej det er
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 09:43

så desværre ikke min comp...

Men det er mig der altid skal rette det op på den som hun ødelægger. Hun ringer ski på alle tider af døgnet snart hvis hun har lavet et eller andet og nu ikke kan finde ud af at rette op på det igen.

Vi havde på forhånd snakket om hvorfor hun netop ikke skulle gøre det hun gjorde, men da hun åbenbart heller ikke husker fra sin næse til sin mund, eller kun husker og hører det hun selv vil.

Jeg ved godt at det er hendes computer så nogle måske vil sige jeg ikke burde blive så sur.

Men på den anden side så er det mig hun render til hver gang der går ged i noget, og så kan jeg prøve at rette op på det. Men jeg er heller ikke et geni så er det noget jeg ikke har forstand på - ja så rører jeg det altså ikke!

Desuden så har hun jo selv givet mig lov til at have ting liggende, og så gik jeg heller ikke ud fra at miste dem fordi hun ikke kunne vente og skulle pille.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

hvis ikke
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 10:27
hun har formateret den kan du gå ind i system gendanelse og datere den frem så den ser ud som før og alle dine doc og billeder vil være der igen.
0
0
Svar på denne tråd

Ved godt
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 11:57

Det er for sent nu, men man plejer at kunne finde driverne til sit lydkort, på nettet og tit også på de cd'er som følger med puteren, så installere man bare det som mangler.

Måske du kan bruge dette sammen med Jan's foreslag??

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)
Rytter søges

til 2 ridedyr.

0
0
Svar på denne tråd

mener selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  19-05-2006 15:07
tilbage sorry.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider