Uhhh jeg blev så gal så gal i går. Nu er jeg ikke den store computer hjerne, men lidt har jeg dog hjemme på første etage - osse i den retning.
Nåh men på en eller anden spændende måde havde min moster på et tidspunkt genialt nok klaret at få slettet multimedielydkortet i compen 
Så var der da stilhed så længe. Lille dumme mig har naturligvis ikke brændt en disse af mine ting ned endnu - havde jeg nu tænkt mig om havde jeg gjort det da jeg jo kender hende ikk 
Men nej det havde jeg ikke gjort. Tilgengæld havde jeg i stedet haft en længere samtale med hende om hvorfor hun IKKE skulle geninstallere programmer mv. på computeren, men i stedet vente på de skiver acer ville sende hende fra Tyskland som skulle kunne hjælpe. De skulle have været med posten i går, men det var de ikke. Den slags kan jo blive forsinket el.l ig.
Dælme om så ikke hun ringer til mig og siger - nu får jeg nok en skideballe...
Hva h... har du nu lavet spørger jeg (man kender hende jo)
Jo hun havde da genindstalleret programmerne i compen!!!
A HVA HAR DU!
Flot sagde jeg så - har du nogen ide om alt det der så er gået tabt nu - alt det jeg ikke nåede at brænde ned den anden dag, alt det jeg har lavet der ligger der mv. Jeg har mistet ALLE de billeder jeg skulle bruge både redigerede og uredigerede, ALLE mine dokumenter/vigtige oplysninger som jeg ved jeg får brug for hen af vejen i henhold til min hest mv. ALT - og jeg kan kun finde mindste delen igen, da jeg jo selvfølgelig ikke kan huske hvor jeg har fundet det hele, og noget af det er noget jeg pludseligt har kunnet huske og derfor bare hurtigt har henkastet på et dokument til den dag jeg skulle brænde det ned 
Det skulle jeg så have gjort den anden dag, men kunne ikke nå det fordi jeg skulkle ud til kæresten og overnatte fordi vi skulle til fødselsdag!!!
Så nu er det hele væk, inklusiv nogle programmer (som sagt så ved jeg da det man bør vide, men ejer ikke en computer hjerne) 
Nogen der har et link til hvor jeg kan downloade min photofiltre igen???
Det er da i det mindste en start selvom alt andet er gået tabt...