Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tulipanfest i Ribe
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 20:12
Nogen som skal til det årlige Tulipanfest i Ribe? Skal arbejde både fredag og lørdag, så regner med kun at tage derind torsdag aften og skal nok også lige ind og se optoget på søndag:-)

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*
Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711

www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek

0
0
Svar på denne tråd

optoget
Forfatter: 
Dato:  09-05-2006 22:22
Hejsa med dig.
Jeg skal højst sandsynligvis kun se optoget.
for har nemlig lovet min arbejdskraft væk både fredag (morgen) og lørdag, så deeet.

Men wuhuu! de 4 mundtlige eksamener jeg skal op i, er allesammen 1 års pensum, så det ret okay.
Og min SSO karakter, som jeg troede var 6, viser sig at have været 9, så top dollar! totalt optur efter at man i et par måneder har gået og græmmet sig lidt ved, så snart snakken er faldet på dem.

Men ja, der burde bestemt være muligt, at finde en dag, hvor jeg kan komme ud og besøge dig (og køre tur med Boy)

Lykke med Linepigen og Sille
0
0
Svar på denne tråd

Yes yes..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 08:07

Hejsa,

jeg skal i hvertfald derind fredag og lørdag, torsdag skal jeg ikke, da jeg skal ride til distriktsstævnet i Aabenraa fredag formiddag, men derefter er jeg bare K L A R !!

Mvh.

Sara P* 8-)

Mange hestefolk er ligesom børn,
de har heller ikke brug for andres erfaringer.

0
0
Svar på denne tråd

jah da!
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 16:04
Jah det skal jeg da :D

Har været de sidste 2 år også, så bliver da næsten nødt til det hehe!

Blir også kun torsdag :)
0
0
Svar på denne tråd

Måske...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 18:20

Måske kigger min veninde og jeg forbi Tulipanfesten på lørdag, når vi har været til distriktsstævne i Åbenrå.

Vi mødte nogle drenge til Afterskifesten i Kolding her for to ugers tid siden, og de kom fra Ribe af. De snakkede ikke om andet end TulipanFESTEN, og den ska man bare ikke gå glip af.. Hehe..

Så hvis vi orker det, tager vi derover en tur ellers bliver vi bare i Haderslev og gir den gas...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider