Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At starte stævne igen
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 23:56

Ja som overskriften siger, er jeg begyndt at overveje at starte lidt små stævner på min hest.. jeg har ellers ikke startet stævne i over 2 år og har absolut intet stævne udstyr tilbage.. Jeg går faktisk også og bliver i tvivl om reglerne for at starte stævne.. De er vist nok blevet ændret siden jeg red mange stævner for 4-5 år siden og der red jeg kun på klub plan..

men håber der er nogen der kan hjælpe mig med et par af mine spørgsmål:

Skal man være medlem af en rideklub for at starte stævner??

Kan man være medlem af en klub uden at få undervisning der eller deltage aktivt i hvad der ellers sker udover stævnerne??

og skal man betale samme pris??

hvad er forskellen på klubstævner,D og C stævner??

Håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt så vi kan komme ud og få prøvet vores talent af.. Har kun startet 1 stævne på min nuværende hest, og der stod vi på rideskolen der afholdte stævnet. Men nu står vi i en privat stald, og jeg har egentligt ikke rigtigt sat mig ind i alle stævne reglerne, har været inde og tjekke danskrideforbunds hjemmeside og tjekke reglerne.

Tine og Felix

et tosset par!!

Laban af kloster hoppeplag sælges

se præsentationen

0
0
Svar på denne tråd

stævner...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 00:14

hej Tine,

man skal være medlem af en klub under drf for at starte de officielle stævner. det er lidt forskelligt fra klub til klub om man kan få lov til at være medlem uden at få undervisning, jeg tror det er muligt i de fleste klubber, men jeg kender da et sted hvor det ikke er tilladt. der er også mange klubber der har medlemskab udelukkende for folk der skal starte under deres klub navn, og hvor det så er billigere. men igen det er forskelligt fra klub til klub.

så der er ikke andet for end at finde en klub i nærheden, hvor du kan blive medlem. husk at det skal være en klub i et distrekt du gider køre til. og hvs du skal starte klub, så er det nok også en god ide at finde en klub i dit nær område, da det ikke er alle klub stævner der er åbne for alle, der er tit inviteret den ene halvdel af distrektet, det er i alfald sådan det køre hvor jge kommer fra.

D-stævner = klubstævner

C-stævner = dirstektsstævner

ud over det synes jeg du skal gå ind på drf's hjemmeside og finde distrekterne, der skulle også være en liste over rideklubber der er medlem af drf. og så skulle du også finde reglementerne, de er smarte at have læst før første tilmelding, der kan let være nogle regler der kommer bag på dig, især hvis du ikke har startet et par år.

held og lykke med det,

hilsen nina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider